ja maar als ik pms krijg van mensen die dit willen weten ,helder ik dit liever ff op,al houden ze t bij pijpen, dan weten de nieuwkomers in ieder geval hoe t echt zat.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:35 schreef Duderella het volgende:
Annie, er is toch helemaal geen biet an als ze alleen maar gezoend hebben?
Dus houden we het gewoon op pijpen hoor!
Toen was ze al gedumpt door Janneman, lijkt me toch een iets andere situatie.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:20 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
ik had al gevraagd of ze er bij was.
dat Jan zoent met Liza is super erg, maar dat Yo in A'dam uit gaat, en zoent in de garage dat mag wel..... beetje vreemd
Ik bedoel in t algemeen. Nee en ik praat niet goed wat hij heeft gedaan.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:40 schreef Vivi het volgende:
[..]
Toch lief dat ie niet haatdragend is jegens de man die dacht dat hij zijn vriend was en wiens vrouw hij heeft ingepikt.
Is die foto van dat zoenen al eens boven water gekomen eigenlijk?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:53 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nee dat is niet nobel , ik wil alleen zeggen dat als iemand er werk van maakt, dat Jan een type is die dat eerder uit iemands hoofd zal praten ipv t aan te moedigen.Ik denk dat hij t ook Wim niet kwalijk neemt dat hij hem aanviel, want hij weet dat hij dat deed voor zijn kind.En over dat zoenen ,dat heb ik niet gezien nee ,maar weet wel dat t zoenen was want daar is hier zo vaak over gesproken en er was een foto op een mobieltje van gemaakt. Pijpen is t geworden op een van de eerste topics ,hierzo.
Ik heb het idee dat Jan zoende met Lisa toen ie nog met Yo was, en dat Yo zoende met Wes toen het al uit was. Scheelt wel natuurlijkquote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:20 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
ik had al gevraagd of ze er bij was.
dat Jan zoent met Liza is super erg, maar dat Yo in A'dam uit gaat, en zoent in de garage dat mag wel..... beetje vreemd
Ja precies. Het moet wel een beetje interessant blijven.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:35 schreef Duderella het volgende:
Annie, er is toch helemaal geen biet an als ze alleen maar gezoend hebben?
Dus houden we het gewoon op pijpen hoor!
Ja maar daarvoor had ze m al in Barcelona ontmoet en 2000 smsjes gestuurd.Maanden ervoor zelfs.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:42 schreef Vivi het volgende:
[..]
Toen was ze al gedumpt door Janneman, lijkt me toch een iets andere situatie..
[Hans Teeuwen] IK. MOET. HELEMAAL.NIKS!!! [/Hans Teeuwen]quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:24 schreef Anniebab het volgende:
We moeten wel een beetje de realiteit aanhouden.
Ja, zullen we op de volgende Puppelavond als eerbetoon aan nobele vergevingsgezinde Jan zijn CD gaan draaien?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:40 schreef Vivi het volgende:
[..]
Toch lief dat ie niet haatdragend is jegens de man die dacht dat hij zijn vriend was en wiens vrouw hij heeft ingepikt.
Mij goed, maar voor nieuwelingen wel ff af en toe een scheutje waarheid.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Is die foto van dat zoenen al eens boven water gekomen eigenlijk?
Heb ik die gemist?
[..]
Ik heb het idee dat Jan zoende met Lisa toen ie nog met Yo was, en dat Yo zoende met Wes toen het al uit was. Scheelt wel natuurlijk![]()
[..]
Ja precies. Het moet wel een beetje interessant blijven.
Anders kan ik net zo goed GTST gaan volgen.
Ja nadat hij een duimstok in haar broek vond van ene timmerman.....quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:42 schreef Vivi het volgende:
[..]
Toen was ze al gedumpt door Janneman, lijkt me toch een iets andere situatie..
Ja, en dan roken we een paling in elke hoek van de kamerquote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, zullen we op de volgende Puppelavond als eerbetoon aan nobele vergevingsgezinde Jan zijn CD gaan draaien?
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:46 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Mij goed, maar voor nieuwelingen wel ff af en toe een scheutje waarheid.
Een poel des verderfs moet je niet te helder willen maken hoor An.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:46 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Mij goed, maar voor nieuwelingen wel ff af en toe een scheutje waarheid.
Als je PMS krijgt van mensen dan zit er iets hormonaal niet goed heur Annie.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:41 schreef Anniebab het volgende:
[..]
ja maar als ik pms krijg van mensen die dit willen weten ,helder ik dit liever ff op,al houden ze t bij pijpen, dan weten de nieuwkomers in ieder geval hoe t echt zat.
Ooooh ik dacht: Annie krijgt PMS van mensen hier, maar het is PM'squote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:41 schreef Anniebab het volgende:
[..]
ja maar als ik pms krijg van mensen die dit willen weten ,helder ik dit liever ff op,al houden ze t bij pijpen, dan weten de nieuwkomers in ieder geval hoe t echt zat.
Nick en Simon zitten zo onder de Volendamse palingplak als maar kan, die zijn alles behalve vrijgezelligquote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:43 schreef -sabine- het volgende:
WB Annie!
Kben weer bij.
Danx allemaal.
Ook voor de fotoos............wat een griet die zus van Yo.
Voor mij is palingsoap/Volendam redelijk nieuw en kheb een paar vraagjes:
Zijn Nick en Simon nog vrijgezellig?
En ZusjeJan?
Danx voor de info over Nick & Simon.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Nick en Simon zitten zo onder de Volendamse palingplak als maar kan, die zijn alles behalve vrijgezellig
Weten we eigenlijk zeker dat die lollige een zus van Yo is en geen vriendin?
Ah oke!quote:
Mjah, lelijk... lelijk... ik zou zo met Yo ruilen qua haar anders!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:09 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Danx voor de info over Nick & Simon.
Kweet het wel zeker dat het familie is.
Die haarinplant zie je zelden.
Een erg lelijke haarinplant vind ik.
Ik ben vriendjes geworden op hyves met Janneman.Om de palinggate te kunnen volgen ,maar dat weet Jan niet,Ik zie geen verwijderen staan,dus nu ben ik altijd aan hem verbondenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:10 schreef Anniebab het volgende:
En ik wil ook nog ff zeggen , dat die schermutseling met Wim, dat Jan daar geen werk van maakt, hij is helemaal geen haatdragend type, kijk wat Liza of haar ouders doen met die aangifte weet ik niet, maar weet gewoon dat jan , Wim absoluut niet wil kwetsen of boos op hem is, dat zullen jullie wel zien.Gerda heeft ook uit eigen beweging op tv gereageerd, Jan is niet zon type die t onderste uit de kan wil halen. Hij is absoluut niet verkeerd.
Nee je hebt gelijk ik heb t verkeerd, en iedereen mag mij verbeteren, blijf je scherp door.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:52 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ooooh ik dacht: Annie krijgt PMS van mensen hier, maar het is PM's![]()
![]()
Mijn leesfout hoor Anniebab, niet dat ik je zit te verbeteren
Ja, daar lijkt ze wel heel erg op haar. Yolanthe heeft een wat ronder gezicht, maar dat zie je op deze foto niet (duh).quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:27 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik dacht even dat dit een foto van Yolanthe was
[ afbeelding ]
Het is een knappe familie das zeker.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:27 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik dacht even dat dit een foto van Yolanthe was
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |