was je weer lekker bezigquote:Op maandag 27 juli 2009 23:49 schreef Duderella het volgende:
[..]
En dat de opbrengsten dan naar het ezeltjes-fonds van Belin gaan. Als Thierry haar tenminste niet uit het raam van hun nieuwe boerderij gooit. Met alle gastendoekjes er achteraan. Want Jet zei nog zo: alles is WEG! uit de villa in Bosch en Duin. De ratten, het chloor in het zwembad én de gastendoekjes.En onderhouden kozijnen waren ook WEG! Gelukkig voor Jet waren Belin en Thierry ook WEG!, zodat Jet haar liefdesbaby kan werpen in de geheel gerenoveerde villa. Een baby die Meisje Mick zich ook zo vurig wenst en waarvoor ze nu Eddem leegzuigt. Totdat ze erachter komt dat alles van Eddem WEG! is: zijn geld, zijn pecunia zijn slappe eh.. was. WEG! It is WAY! Want dat zit bij Ptwish. Die maar één ding denkt, terwijl ze wordt gemasseerd door haar knappe nieuwe jonge minnaar: OMG Thank You Lord! Hij wás mijn alles. Maar nu is Eddem WEG!
Nu welquote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:29 schreef Marrije het volgende:
Hebben jullie die foto full size bekeken?
Nu welquote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:29 schreef Marrije het volgende:
Hebben jullie die foto full size bekeken?
Ja, maar da's al oud nieuws inmiddels. Ik bedoel de laatste dagen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet veel?
Niet véééél?
Heb je dan wel meegekregen dat..
Nou, je weet wel. En die en die, die dan weer met die andere.
En iets met broekjes en gastendoekjes (dat rijmt, tijd voor een nieuwe rap!).
Nee. Eigenlijk gebeurt er niet veel inderdaad
Weinig, vandaar dat ik ook zei dat er eigenlijk maar weinig gebeurt inderdaad!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:41 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ja, maar da's al oud nieuws inmiddels. Ik bedoel de laatste dagen.
quote:VOETBALVROUW!
DE TOPVAKANTIE VAN YOLANTHE EN WESLEY
Een beetje knuffelen, een beetje varen, winkelen en spelen met het zoontje van Wesley Sneijder. Yolanthe Cabau van Kasbergen heeft een heerlijke vakantie met haar voetballer. Het verdriet over de breuk met Jan Smit smelt weg onder de Spaanse zon. Terwijl de Volendamse Liza, de jeugdliefde van Jan nu op vakantie met hem geniet in Frankrijk, loopt ook Yolanthe over van liefde.
Haar voorzichtigheid is weg. Wesley is geen vakantieflirt. Ze houdt het nu al vijf weken met hem uit en de vriendinnen en haar zus met wie ze oorspronkelijk zou weggaan, juichen het toe. De remmen zijn los. Wesley vertrouwt zijn lief zelfs zijn 2-jarig zoontje Jessey toe. Op het strand van Ibiza leek het drietal een heus gezinnetje.
Yolanthe is dol op kinderen en tijdens de relatie met Jan Smit zei ze ook meermalen te dromen van een druk omringde ontbijttafel.
Jan Smit zit opmerkelijk genoeg in hetzelfde schuitje als Yolanthe; zijn Liza heeft een dochtertje van 1 jaar. Jan en Yolanthe zijn dus onverwacht toch vader en moeder geworden. Maar dan van andermans kinderen…
Wat ik ervan begrepen heb is dat Wes het uitgaansleven van Madrid beter beviel dan het gezinslevenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:02 schreef Ceehaa het volgende:
Lijkt me ook erg voor die ex-en inderdaad. Waardoor is het huwelijk van Wes en Ramona eigenlijk gestrand? Is dat bekend?
Een onverantwoordelijke sukkel dus. Ga dan ook niet jong trouwen en een kind maken. Als je daar dan eenmaal voor kiest, moet dat ook op nummer 1 staan, maar dat is mijn mening.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:06 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Wat ik ervan begrepen heb is dat Wes het uitgaansleven van Madrid beter beviel dan het gezinsleven![]()
Een beetje losgeslagen zeg maar
Alleen is het voor Wim en Ramona heel zuur om die happy stelletjes, met hun kinderen, steeds op elke voorpagina te zienquote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:15 schreef Ceehaa het volgende:
[..]
Een onverantwoordelijke sukkel dus. Ga dan ook niet jong trouwen en een kind maken. Als je daar dan eenmaal voor kiest, moet dat ook op nummer 1 staan, maar dat is mijn mening.
Eigenlijk begin ik me een beetje af te vragen waarom ik deze gate nog volg. Ik vind alle hoofdrolspelers eigenlijk nogal stom. Er is niemand meer om medelijden mee te hebben, iedereen is weer gelukkig, end of story. Maar ik lijk wel verslaafd. Ik ga mezelf even heel triest vinden.
Ik vind deze ook leukerquote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:23 schreef Ole het volgende:
Maar het jurkje..
Ik vind deze lleuker, maar de rest van de dameszullen daar wellicht anders over denken
Ligt eraan hoe je uit elkaar bent gegaan denk ik, als je het er allebei over eens bent dat het "op" was en je hebt geen hartzeer oid, dan zou ik alleen maar blij zijn dat de nieuwe partner van mijn ex goed is voor mijn kind. Als je de verlatene bent dan wordt het idd ietsjes pijnlijkerquote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:58 schreef Greys het volgende:
Ik zou dat als ex zijnde dan echt vreselijk vinden om die foto's te zien, van de nieuwe scharrel van je ex met jouw kindDat ze een beetje gezinnetje lopen te spelen
En dan heb ik niet eens kinderen
Geldt net zo voor Jan die met dat kindje van Liza liep te sjouwen en trutten. Als ik Wim was zou ik dat amper aan kunnen zien denk ik, zo in die roddelbladen breed uitgemeten.
Lelijke knieenquote:
Het t-shirt vind ik dan weer 3 x niks en staat ook niet bij het broekje. Naast Yo zou hij er niet zo bijgelopen hebben. Denk ik.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:19 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Ik vind deze outfit van Jan wel honderd keer beter die designer-outfit van Wes
Tuurlijk, als het allemaal in harmonie is gegaan en er is een tijdje verstreken en iedereen is aan het idee gewend! Maar bv in het geval van die Wim, die in eerste instantie niet eens door had hoe het in elkaar zat en nu ineens dat kindje in de armen van Jan ziet, zijn grote vijand, nog geen paar weken later. Poeh, ik zou er flink van wakker liggen in elk gevalquote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:27 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je uit elkaar bent gegaan denk ik, als je het er allebei over eens bent dat het "op" was en je hebt geen hartzeer oid, dan zou ik alleen maar blij zijn dat de nieuwe partner van mijn ex goed is voor mijn kind. Als je de verlatene bent dan wordt het idd ietsjes pijnlijker. Maar toch, dan zou het belang van het kind moeten blijven prevaleren, hoe lastig ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |