Hear, hear!!quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:56 schreef Duderella het volgende:
[..]
Lieve Annie, oud-voetballers die meubelzaken beginnen... dat is een hellend vlak hoor, qua smaak.![]()
En het BN-erschap is al evenmin een garantie.
Idd belachelijke uitspraak...quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:21 schreef DarkElf het volgende:
Hij is 'vader' geworden.. god je wordt toch woest als ze zoiets schrijven en je dochter is erbij betrokken ...
Lieve Duderella, dat weet ik ook hoor, daarom ,over smaak valt zooooo lang te twisten, kom je toch nooit uit,hoe is t trouwens met je poes? (Niesziekte)quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:56 schreef Duderella het volgende:
[..]
Lieve Annie, oud-voetballers die meubelzaken beginnen... dat is een hellend vlak hoor, qua smaak.![]()
En het BN-erschap is al evenmin een garantie.
Waar is de tijd gebleven dat oud-voetballers gewoon een sigaren/sigarettenzaak opende?quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:56 schreef Duderella het volgende:
quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:01 schreef JEEtjuuh het volgende:
wat een leuk stuk in de party en wat een leuke meid is Liza.
ben je familie van liza?quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:01 schreef JEEtjuuh het volgende:
Ah wat lief! Poes gaat beter.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:35 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Lieve Duderella, dat weet ik ook hoor, daarom ,over smaak valt zooooo lang te twisten, kom je toch nooit uit,hoe is t trouwens met je poes? (Niesziekte)
Heeft Liza Yolanthe bedrogen? Ik wist helemaal niet dat ze lesbische minnaressen waren.quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:08 schreef roosje77 het volgende:
zal haar nooit leuk vinden, puur om het feit dat ze haar man, kind en yo bedroog.
flauwquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heeft Liza Yolanthe bedrogen? Ik wist helemaal niet dat ze lesbische minnaressen waren.
Ja. Ik zit te wachten tot ik weekend hebquote:
stoeltje op pag 8quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:08 schreef beequeen het volgende:
Zijden bloemen Greys! Zijden bloemen!!!!![]()
Check deze site. Er staan ook mooie spullen op, daar niet van, maar dit is dus al een tijdje hot.
Ik heb zelf in een meubelzaak gewerkt waar dit spul verkocht werd en jonge, vermogende gasten stonden bijna in de rij.![]()
Bij de weg: MJ had talloze schilderijen van zichzelf.
YWquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:39 schreef beequeen het volgende:
Bedankt voor het scannen Eef. Iedere week trouw alle nieuw bladen scannen en posten. Tofheid.![]()
Nou ja als zij familie van Liza is, dan zitten hier zeker ook een paar zussen van Yo......quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:08 schreef roosje77 het volgende:
[..]
ben je familie van liza?
valt me op dat je haar zo leuk vind en yo zo afzeikt?
of een 1e indruk?
ik kan me dat namelijk niet voorstellen. zal haar nooit leuk vinden, puur om het feit dat ze haar man, kind en yo bedroog.
Nou heb ik t over een jongere generatie voetballer hoor ,en zeker een moderne...quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waar is de tijd gebleven dat oud-voetballers gewoon een sigaren/sigarettenzaak opende?
Bedankt voor het scannen Eef. Iedere week trouw alle nieuw bladen scannen en posten. Tofheid.![]()
Meid ,jij mag Liza een leuke meid vinden hoor, ieder zijn mening hier.quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:01 schreef JEEtjuuh het volgende:
Ik ben geen fan van Yolanthe nee nooit geweest ook, ik kijk altijd naar de ogen van een mens en bij Yo zijn die zonder uitdrukking een koel persoon dus, Ze doet net alsof Jan alles alleen heeft gedaan..quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:08 schreef roosje77 het volgende:
[..]
ben je familie van liza?
valt me op dat je haar zo leuk vind en yo zo afzeikt?
of een 1e indruk?
ik kan me dat namelijk niet voorstellen. zal haar nooit leuk vinden, puur om het feit dat ze haar man, kind en yo bedroog.
Das best.De kampen /teams moeten toch verdeeld blijven, anders slaat de weegschaal door naar een kant. Balans moeten we hier hebben.quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:14 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van Yolanthe nee nooit geweest ook, ik kijk altijd naar de ogen van een mens en bij Yo zijn die zonder uitdrukking een koel persoon dus, Ze doet net alsof Jan alles alleen heeft gedaan..
Liza vind ik een gewone hollandse meid die volgens mij bij Jan past .
Dr gaan zoveel huwlijken stuk door overspel etc etc dus daar kan het net zo goed hoor.
De ware reden weet alleen de hoofdpersonen zelf wij kunnen alleen maar gissen.
Annie, wat vind jij nou van Liza en wat vinden "de Volendammers" van haar?quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:19 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Das best.De kampen /teams moeten toch verdeeld blijven, anders slaat de weegschaal door naar een kant. Balans moeten we hier hebben.
Nou ik ken haar niet persoonlijk, en je hoort natuurlijk van alles om je heen , de een vindt haar leuk ,de ander weer verwend en kattig, en ja das altijd moeilijk, ik vind iemand wel eens op t eerste gezicht niet zo leuk en leer je degene beter kennen valt t vaak mee, maar zoals ik al zeg,de meningen zijn hier verdeeld ,en ik ken haar niet goed genoeg om over haar te oordelen qua karakter.quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:25 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Annie, wat vind jij nou van Liza en wat vinden "de Volendammers" van haar?
Ok, ik dacht dat in Volendam iedereen elkaar wel een beetje kent of via via.quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:33 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nou ik ken haar niet persoonlijk, en je hoort natuurlijk van alles om je heen , de een vindt haar leuk ,de ander weer verwend en kattig, en ja das altijd moeilijk, ik vind iemand wel eens op t eerste gezicht niet zo leuk en leer je degene beter kennen valt t vaak mee, maar zoals ik al zeg,de meningen zijn hier verdeeld ,en ik ken haar niet goed genoeg om over haar te oordelen qua karakter.
Jij bent toch niet stiekem mijn echtgenoot hè, die hier onder een kloon al weken de Volendamse uithangt?quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:48 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ah gelukkig, ik vernam dat t een oud beestje is he?das dan helemaal zo zielig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |