Ik kom ook uit Limburgquote:Op woensdag 29 juli 2009 08:30 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Ik kom uit limburg maar heb geen 1 plastic blom in huis en hier in de buurt ook niet, sterker nog ik gruwel van plastic blommen
Eenschquote:Op woensdag 29 juli 2009 08:24 schreef Vivi het volgende:
Btw; ik ben ook mama maar als mijn zoon 23 is kan ie zijn relationele problemen toch lekker zelf uitzoeken hoor, hoeveel ik ook van hem hou. Tenzij nadrukkelijk om mijn bemoeienis wordt gevraagd, uiteraard
.
T is een leuk geschreven stukje en ik vraag me af of ze dat helemaal alleen doet, maar buiten dat om, komt t wel heel schilderachtig over allemaal ,alsof ze met een gouden auraatje,lichtvoetend bloemblaadjes in t ron d staat te strooien op de zwoele muziektonen van La Fedde nog wat.Welnee ze werd wakker omdat Wes zijn hemaworst uit zijn gouden broek knalde ,en begon te swaffelen ,maw,Kom op Yo zet m ff weg..Als ze straks de hand in hand kameraden -liedjes beu is,krijgt die genre weer een sneer,2 liedjes waren nog wel voor haar geschreven,en daar was ze destijds helemaal weg van.....quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:16 schreef Vivi het volgende:
De column van Yo in de Glossy.
http://img41.imagehaven.net/img.php?id=EDO1KKIRIS_IMAGE0008.JPG
Liefde maakt blind. En doof.quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:36 schreef Anniebab het volgende:
2 liedjes waren nog wel voor haar geschreven,en daar was ze destijds helemaal weg van.....
yo mag toch wel plezier maken na die ellende? en wat een vooroordelen, je kunt lleeen aan de fotoos toch niet zien dat ze dag en nacht plezier heeft?quote:Op woensdag 29 juli 2009 09:31 schreef roosje77 het volgende:
nou dat alles op een rij zetten zal ook wel mee vallen ,ze heeft dag en nacht plezier met Wes dan heb je daar geen tijd meer voor, ik vind het een flut stukje met een hoop bla bla
Annie , ik had het niet beter kunnen zeggen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:36 schreef Anniebab het volgende:
[..]
T is een leuk geschreven stukje en ik vraag me af of ze dat helemaal alleen doet, maar buiten dat om, komt t wel heel schilderachtig over allemaal ,alsof ze met een gouden auraatje,lichtvoetend bloemblaadjes in t ron d staat te strooien op de zwoele muziektonen van La Fedde nog wat.Welnee ze werd wakker omdat Wes zijn hemaworst uit zijn gouden broek knalde ,en begon te swaffelen ,maw,Kom op Yo zet m ff weg..Als ze straks de hand in hand kameraden -liedjes beu is,krijgt die genre weer een sneer,2 liedjes waren nog wel voor haar geschreven,en daar was ze destijds helemaal weg van.....
nou valt je toch niks meer in he.quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:39 schreef Anniebab het volgende:
By the way: Patries heeft een ander ....van 29
Misschien bedoelt ie hier dat ze t onderling al goed hadden geregeld???Nee Liza was niet gescheiden voor ze met J. ging.quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:16 schreef sunny16947 het volgende:
Weet je welke uitspraak me opviel: Wim zegt dat de scheiding netjes in harmonie was geregeld met bezoekrecht voor Fem.
Met een kind in het spel gaat een scheiding niet zo snel.
Dus vraag me af:
Was Liza niet al gescheiden vóór ze met Jan ging.
Is ze pas naar haar moeder vertrokken toen de scheiding afgerond was.
Ook Yo woonde nog bij Jan toen het al uit was en ze wachtte tot ze ander onderdak had.
Truttig en plastic kitsch bloemen zijn toch wel twee heel verschillende dingen hoorquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:04 schreef Ole het volgende:
Nou zag ik gister een hh van Eigen Huis en Tuin, en wat zeiden ze daar: truttig is he-le-maal in weer!
Dus Yo is gewoon überhip en helemaal volgens de laatste trends!
(en die uitzending was van afgelopen winter, dus lang voordat we wisten wat ze allemaal in huis hadden daar in Vollendam!)
Ik heb vast een andere opvatting van 'truttig' dan denk ik, want het merendeel van de spullen die op die site voorbij komen vind ik alles behalve truttig!quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:08 schreef beequeen het volgende:
Zijden bloemen Greys! Zijden bloemen!!!!![]()
Check deze site. Er staan ook mooie spullen op, daar niet van, maar dit is dus al een tijdje hot.
Ik heb zelf in een meubelzaak gewerkt waar dit spul verkocht werd en jonge, vermogende gasten stonden bijna in de rij.![]()
Bij de weg: MJ had talloze schilderijen van zichzelf.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 02:28 schreef snetje het volgende:
[..]
ben deels ook voor mamsie hoorin mijn ogen pikt ze het gewoon niet dat waar haar man er jarenlang voor gezorgd heeft dat niemand (maar dan ook niemand) misbruik zou gaan maken van Jan zijn poen... er dan zon mokkel ff in 5 uur tijd met 11 man (incl. der moeder en zus) de boel ff leeg gaat halen voor zeggu meer dan een ton!
![]()
en dan kan heel Nederland lacherig doen over een paar keukenrollen ..tja dat komt omdat menig Nederlanders niet verder kunnen lezen dan dat hun neus lang is![]()
men leest: er zijn keukenrollen meegenomen![]()
men leest niet : naast al het meubilair ( wat op zich al tonnen waard is ) zijn zelfs ook de keukenrollen en gastendoekjes nog meegenomen![]()
als je al het meubilair al hebt ... wat moet je dan nog met keukenrollenwelke gek neemt dat dan nog mee
![]()
aja hier de dader![]()
[ afbeelding ]
nieuw spreekwoord dus : als je het onderste uit de kan wilt hebben, krijg je Gerda op je neus![]()
en met Jante is dus duidelijk wel wat mis![]()
die gaat zijn eigen boel maar eens een keer regelen!! dat flauwe afgewuifel richting ma of Jaap moet ook maar eens een keer stoppen .... wil die ooit eens nen echte vent worden
Nou ja, het is allesbehalve strak en modern hè?quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:13 schreef Greys het volgende:
[quote]
Ik heb vast een andere opvatting van 'truttig' dan denk ik, want het merendeel van de spullen die op die site voorbij komen vind ik alles behalve truttig!
Daar heb je een punt.quote:En laten we MJ nou niet als toonbeeld van 'goede smaak' gaan nemen he?
Wat Cc zegt.quote:Oh ja, ZIJDEN bloemen. Ze had ze vervangen door plassssstieken exemplaren
Lieve Annie, oud-voetballers die meubelzaken beginnen... dat is een hellend vlak hoor, qua smaak.quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:21 schreef Anniebab het volgende:
Ik heb de spullen helemaal niet zo goed kunnen bekijken, maar ik weet wel dat ze t meredeel bij een exclusieve interieurzaak BUITEN Volendam vandaan hebben, de eigenaar is een oud-voetballer en daar komen veeeeeel BNers, nou dan hebben die zeker ook geen smaak?!?Volgens mij verkopen ze daar juist uptodate spullen!?!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |