abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 juli 2009 @ 22:16:47 #226
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_71410814
De column van Yo in de Glossy .

http://img41.imagehaven.net/img.php?id=EDO1KKIRIS_IMAGE0008.JPG

[ Bericht 19% gewijzigd door Vivi op 28-07-2009 22:28:55 ]
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 28 juli 2009 @ 22:31:51 #227
163650 Greys
pi_71411245
Sympathiek stukje
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 28 juli 2009 @ 22:37:06 #228
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_71411419
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 22:31 schreef Greys het volgende:
Sympathiek stukje
Ik lees toch ook wel een (terechte) sneer in die muzikale fruitmand des levens.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_71411473
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 22:37 schreef Copycat het volgende:

[..]

ja mooie sneer idd
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 28 juli 2009 @ 23:06:25 #230
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_71412382
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 22:37 schreef Copycat het volgende:

[..]

Oh ik mis de sneer. Welke?

Overigens zegt ze dat ze in dezelfde week als Ptwish vrijgezel werd, maar dat is natuurlijk niet waar. Ze waren al wéken uit elkaar, zei ze eerder. Maar goed, het werd in dezelfde week bekend dan in elk geval.

[ Bericht 0% gewijzigd door Duderella op 28-07-2009 23:06:55 (sfeer, sneer, ik mis het allebei) ]
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 23:13:32 #231
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_71412624
Nu jullie het zeggen, daar had ik ook overheen gelezen ! Maar hij is leuk .
  dinsdag 28 juli 2009 @ 23:23:07 #232
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_71412923
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 23:06 schreef Duderella het volgende:

[..]

Oh ik mis de sneer. Welke?

Overigens zegt ze dat ze in dezelfde week als Ptwish vrijgezel werd, maar dat is natuurlijk niet waar. Ze waren al wéken uit elkaar, zei ze eerder. Maar goed, het werd in dezelfde week bekend dan in elk geval.
De PS .
Hij's leuk .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 28 juli 2009 @ 23:25:31 #233
163650 Greys
pi_71413013
En tóch - en dan zal ik wel reuze naïef zijn - vraag ik me af of ze dat daadwerkelijk als sneer bedoeld heeft.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 29 juli 2009 @ 00:31:07 #234
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_71415128
Jullie bedoelen dat die 'slechte muziek' een sneer is? Bedoelt ze dat niet gewoon als metafoor? En als variant op: 'Het leven is een feestje, maar je moet wel zelf de slingers ophangen?'

Ik ben geloof ik nog dommerder dan Yo en Jan bie mekander. Want ik zag die heule snear niet.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 29 juli 2009 @ 00:34:36 #235
163650 Greys
pi_71415222
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 00:31 schreef Duderella het volgende:
Jullie bedoelen dat die 'slechte muziek' een sneer is? Bedoelt ze dat niet gewoon als metafoor? En als viariant op: 'Het leven is een feestje, maar je moet wel zelf de slingers ophangen?'

Ik ben geloof ik nog dommerder dan Yo en Jan bie mekander. Want ik zag die heule snear niet.
Ik denk dat ZIJ denken dat de slechte muziek een sneer naar de palingsound van Jan en consorten is.
Maar volgens mij bedoelt zij het zoals jij al zegt. En zo niet, dan zijn wij tenminste lekker samen naïef
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 29 juli 2009 @ 00:44:16 #236
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_71415490
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 00:34 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik denk dat ZIJ denken dat de slechte muziek een sneer naar de palingsound van Jan en consorten is.
Maar volgens mij bedoelt zij het zoals jij al zegt. En zo niet, dan zijn wij tenminste lekker samen naïef
Ik denk dat Yo zo vilein helemaal niet is.
Niet uit goedheid, maar uit jong-heid.
Wat weet zo'n kind nou van lekker scherp sneren.

Nee, het was vast een toevallige woordkeuze.

Dat heb ik met alletwee trouwens hoor, dat ik denk: wat een kinderen nog, in hun gedrag. Ergerlijk soms. 150 gastendoekjes willen hebben, dat gezeul met al die bloemstukken, vier keer je haard laten veranderen, pijpen op de plé, het almaar niet echt uitmaken, zelf dan ook maar iemand anders zoenen, een halve inboedel (laten) meenemen, je moeder die daar dan wat van zegt, je schoonmoeder die er ook wat van zegt... het zijn echt twee halfbakken volwassenen die vooral naïef en ook impulsief reageren en beide nauwelijks snappen hoe een normaal leven in elkaar steekt. Kijk naar die inrichting en dat huis. Dat is de smaak van een 50+generatie. Een geleende, nageaapte stijl. Waarschijnlijk omdat een Volendamse interieurstylist vertelde dat dat mooi is.
Twee kinderen in een Volendams poppenhuis, volgens mij schreef Youp van 't Hek dat ook al.

[ Bericht 1% gewijzigd door Duderella op 29-07-2009 01:11:02 ]
  woensdag 29 juli 2009 @ 01:09:16 #237
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_71416024
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 00:44 schreef Duderella het volgende:

[..]

Ik denk dat Yo zo vilein helemaal niet is.
Niet uit goedheid, maar uit jong-heid.
Wat weet zo'n kind nou van lekker scherp sneren.

Nee, het was vast een toevallige woordkeuze.

Dat heb ik met alletwee trouwens hoor, dat ik denk: wat een kinderen nog, in hun gedrag. Ergerlijk soms. 150 gastendoekjes willen hebben, dat gezeul met al die bloemstukken, vier keer je haard laten veranderen, pijpen op de plé, het almaar niet echt uitmaken, zelf dan ook maar iemand anders zoenen, een halve inboedel (laten) meenemen, je moeder die daar dan wat van zegt, je schoonmoeder die er ook wat van zegt... het zijn echt twee halfbakken volwassenen die vooral naïef en ook impulsief reageren en beide nauwelijks snappen hoe een normaal leven in elkaar steekt. Kijk naar die inrichting en dat huis. Dat is de smaak van een 50+generatie. Een geleende, nageaapte stijl. Waarschijnlijk omdat een Volendamse intereurstylist vertelde dat dat mooi is.
Twee kinderen in een Volendams poppenhuis, volgens mij schreef Youp van 't Hek dat ook al.

dat dus ik heb dan ook het vermoeden dat Yo meer ervaring heeft in het spelen met poppenhuizen ..door het gesleep van de meubeltjes
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
  woensdag 29 juli 2009 @ 01:14:40 #238
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_71416116
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 01:09 schreef snetje het volgende:

[..]

dat dus ik heb dan ook het vermoeden dat Yo meer ervaring heeft in het spelen met poppenhuizen ..door het gesleep van de meubeltjes
En Jan is meer een Lego-man. Die denkt: dat huisje is toch gebouwd? Staat stevig zo. Vier ramen en een deur. En een schoorsteen d'r op. Zijn we klaar toch? ...Zijden blommen? Neem moar mit! En de gastendeukjes ook.
  woensdag 29 juli 2009 @ 01:19:17 #239
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_71416191
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 01:14 schreef Duderella het volgende:

[..]

En Jan is meer een Lego-man. Die denkt: dat huisje is toch gebouwd? Staat stevig zo. Vier ramen en een deur. En een schoorsteen d'r op. Zijn we klaar toch? ...Zijden blommen? Neem moar mit! En de gastendeukjes ook.

komt vanzelluf wel weer een nieuw poppendametje in die alles weer inricht ... alleen lijkt het me dan wel moeilijk worden om al je goed weer terug te vinden maar ja daar hebben we mamsie weer voor he

oh! dat wordt nog een flinke domper voor Yo als ze terugkomt van vakantie vieren ...
na al die weken zal de hele mikmak daar in Amsterdam wel flink verstoft zijn en nu moet ze alles zelf gaan poetsen
  woensdag 29 juli 2009 @ 01:29:34 #240
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_71416324
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 01:19 schreef snetje het volgende:

[..]

komt vanzelluf wel weer een nieuw poppendametje in die alles weer inricht ... alleen lijkt het me dan wel moeilijk worden om al je goed weer terug te vinden maar ja daar hebben we mamsie weer voor he
Moeders lost alles op. Die baalde al stiekem dat Yo er tussendoor kwam. Een Volendamse moeder richt de eerste woning van haar zoon in en godbetert die stadse deernen die daar een stokje voor dreigen te steken.
Schrale troost voor Gerda: Gelukkig huurde Yo dan nog wel een Palingstyliste in (stel je voor dat het zeune hippe uut Amsterdam was gewest! Die bint anti-waspoal!), maar voor een Volendams moederhart is dan toch de glans eraf. En dan willen ze wel dat je 150 gastendeukjes wast (en strijkt!!) terwijl jij als Gerda zijnde dan zegt: leg d'r toch honderd in de berruging to-da je ze echt neudig bent!
Maar ja. Moet je net Yo hebben. Die wil ze alle 150 gestreken in de kast hebben liggen.
Voor het geval de timmerlui of het voetbalteam spontaan op de koffie komen! (Of op haar gezicht, maar wij kennen die voorkeuren niet natuurlijk en ik vind dat we daar dan toch de realiteit over moeten aanhouden.)

[ Bericht 0% gewijzigd door Duderella op 29-07-2009 01:34:47 ]
pi_71416393
Het duurde even voordat ik wist hoe je hier moest registren maar ik ben voor kamp mama :-) heb zelf kinderen en ik ga voor het vuur voor ze als het moet ,,,, Jantje is niks mis mee denk ik . Liza spoord niet .. Kindje nog zo jong en dan Jan Pijpen ( oops sorry zoenen ) in toilet ... flikker op... Yo is een op geld belust meisje met een vreemde smaak hahaahahahaah komt ze uit limburg want daar staan ook oberal plastiv blommen voor de raam
pi_71416449
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 01:35 schreef dojofi het volgende:
Het duurde even voordat ik wist hoe je hier moest registren maar ik ben voor kamp mama :-) heb zelf kinderen en ik ga voor het vuur voor ze als het moet ,,,, Jantje is niks mis mee denk ik . Liza spoord niet .. Kindje nog zo jong en dan Jan Pijpen ( oops sorry zoenen ) in toilet ... flikker op... Yo is een op geld belust meisje met een vreemde smaak hahaahahahaah komt ze uit limburg want daar staan ook oberal plastiv blommen voor de raam
In Limburg staan niet oberal plastiv blommen voor de raam

[ Bericht 1% gewijzigd door Eef999 op 29-07-2009 01:44:28 ]
  woensdag 29 juli 2009 @ 01:47:19 #243
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_71416566
quote:
En wij van onze kant doen er ook echt niet moeilijk meer over dat jullie in Volendam liefst 'dingen' binnen de familie houden. Je merkt er in jouw post bíjna niks van trouwens!
  woensdag 29 juli 2009 @ 02:28:46 #244
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_71417052
quote:
ben deels ook voor mamsie hoor in mijn ogen pikt ze het gewoon niet dat waar haar man er jarenlang voor gezorgd heeft dat niemand (maar dan ook niemand) misbruik zou gaan maken van Jan zijn poen... er dan zon mokkel ff in 5 uur tijd met 11 man (incl. der moeder en zus) de boel ff leeg gaat halen voor zeggu meer dan een ton!

en dan kan heel Nederland lacherig doen over een paar keukenrollen ..tja dat komt omdat menig Nederlanders niet verder kunnen lezen dan dat hun neus lang is
men leest: er zijn keukenrollen meegenomen
men leest niet : naast al het meubilair ( wat op zich al tonnen waard is ) zijn zelfs ook de keukenrollen en gastendoekjes nog meegenomen

als je al het meubilair al hebt ... wat moet je dan nog met keukenrollen welke gek neemt dat dan nog mee

aja hier de dader

nieuw spreekwoord dus : als je het onderste uit de kan wilt hebben, krijg je Gerda op je neus

en met Jante is dus duidelijk wel wat mis
die gaat zijn eigen boel maar eens een keer regelen!! dat flauwe afgewuifel richting ma of Jaap moet ook maar eens een keer stoppen .... wil die ooit eens nen echte vent worden
pi_71417058
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 00:44 schreef Duderella het volgende:

[ Kijk naar die inrichting en dat huis. Dat is de smaak van een 50+generatie. Een geleende, nageaapte stijl. Waarschijnlijk omdat een Volendamse interieurstylist vertelde dat dat mooi is.
precies! en de rest ook!
Jusqu'ici tout va bien...
  woensdag 29 juli 2009 @ 08:23:09 #246
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_71418145
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 00:31 schreef Duderella het volgende:
Jullie bedoelen dat die 'slechte muziek' een sneer is? Bedoelt ze dat niet gewoon als metafoor? En als variant op: 'Het leven is een feestje, maar je moet wel zelf de slingers ophangen?'

Hij is mooi subtiel, en bij ieder ander had het idd een gewone metafoor kunnen zijn, maar als je ex in de muziekwereld zit en niet iedereen zijn riedeltjes even hoogstaand vindt dat blijf je van dat soort metaforen af als je niet stiekem wilt sneren
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 29 juli 2009 @ 08:24:12 #247
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_71418156
quote:
Het duurde even voordat ik wist hoe je hier moest registren
Dat
quote:
maar ik ben voor kamp mama :-)
En dat. Hoe analyseer je iemand in twee zinnen .

Btw; ik ben ook mama maar als mijn zoon 23 is kan ie zijn relationele problemen toch lekker zelf uitzoeken hoor , hoeveel ik ook van hem hou. Tenzij nadrukkelijk om mijn bemoeienis wordt gevraagd, uiteraard .
pi_71418234
quote:
Ik kom uit limburg maar heb geen 1 plastic blom in huis en hier in de buurt ook niet , sterker nog ik gruwel van plastic blommen
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
pi_71418288
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 02:28 schreef snetje het volgende:

[..]

aja hier de dader
[ afbeelding ]

aha is dat moeder ricarda niet??? lijkt er verdacht veel op ...............
pi_71418352
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 22:16 schreef Vivi het volgende:
De column van Yo in de Glossy .

http://img41.imagehaven.net/img.php?id=EDO1KKIRIS_IMAGE0008.JPG
nou dat alles op een rij zetten zal ook wel mee vallen ,ze heeft dag en nacht plezier met Wes dan heb je daar geen tijd meer voor, ik vind het een flut stukje met een hoop bla bla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')