Ik lees toch ook wel een (terechte) sneer in die muzikale fruitmand des levens.quote:
ja mooie sneer iddquote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik lees toch ook wel een (terechte) sneer in die muzikale fruitmand des levens.
Oh ik mis de sneer. Welke?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik lees toch ook wel een (terechte) sneer in die muzikale fruitmand des levens.
De PSquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:06 schreef Duderella het volgende:
[..]
Oh ik mis de sneer. Welke?
Overigens zegt ze dat ze in dezelfde week als Ptwish vrijgezel werd, maar dat is natuurlijk niet waar. Ze waren al wéken uit elkaar, zei ze eerder. Maar goed, het werd in dezelfde week bekend dan in elk geval.
Ik denk dat ZIJ denken dat de slechte muziek een sneer naar de palingsound van Jan en consorten is.quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:31 schreef Duderella het volgende:
Jullie bedoelen dat die 'slechte muziek' een sneer is? Bedoelt ze dat niet gewoon als metafoor? En als viariant op: 'Het leven is een feestje, maar je moet wel zelf de slingers ophangen?'
Ik ben geloof ik nog dommerder dan Yo en Jan bie mekander. Want ik zag die heule snear niet.![]()
Ik denk dat Yo zo vilein helemaal niet is.quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat ZIJ denken dat de slechte muziek een sneer naar de palingsound van Jan en consorten is.
Maar volgens mij bedoelt zij het zoals jij al zegt. En zo niet, dan zijn wij tenminste lekker samen naïef
quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:44 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik denk dat Yo zo vilein helemaal niet is.
Niet uit goedheid, maar uit jong-heid.
Wat weet zo'n kind nou van lekker scherp sneren.
Nee, het was vast een toevallige woordkeuze.![]()
Dat heb ik met alletwee trouwens hoor, dat ik denk: wat een kinderen nog, in hun gedrag. Ergerlijk soms. 150 gastendoekjes willen hebben, dat gezeul met al die bloemstukken, vier keer je haard laten veranderen, pijpen op de plé, het almaar niet echt uitmaken, zelf dan ook maar iemand anders zoenen, een halve inboedel (laten) meenemen, je moeder die daar dan wat van zegt, je schoonmoeder die er ook wat van zegt... het zijn echt twee halfbakken volwassenen die vooral naïef en ook impulsief reageren en beide nauwelijks snappen hoe een normaal leven in elkaar steekt. Kijk naar die inrichting en dat huis. Dat is de smaak van een 50+generatie. Een geleende, nageaapte stijl. Waarschijnlijk omdat een Volendamse intereurstylist vertelde dat dat mooi is.
Twee kinderen in een Volendams poppenhuis, volgens mij schreef Youp van 't Hek dat ook al.
En Jan is meer een Lego-man. Die denkt: dat huisje is toch gebouwd? Staat stevig zo. Vier ramen en een deur. En een schoorsteen d'r op. Zijn we klaar toch? ...Zijden blommen?quote:Op woensdag 29 juli 2009 01:09 schreef snetje het volgende:
[..]
dat dusik heb dan ook het vermoeden dat Yo meer ervaring heeft in het spelen met poppenhuizen ..door het gesleep van de meubeltjes
komt vanzelluf wel weer een nieuw poppendametje in die alles weer inricht ... alleen lijkt het me dan wel moeilijk worden om al je goed weer terug te vindenquote:Op woensdag 29 juli 2009 01:14 schreef Duderella het volgende:
[..]
En Jan is meer een Lego-man. Die denkt: dat huisje is toch gebouwd? Staat stevig zo. Vier ramen en een deur. En een schoorsteen d'r op. Zijn we klaar toch? ...Zijden blommen?Neem moar mit! En de gastendeukjes ook.
Moeders lost alles op. Die baalde al stiekem dat Yo er tussendoor kwam. Een Volendamse moeder richt de eerste woning van haar zoon in en godbetert die stadse deernen die daar een stokje voor dreigen te steken.quote:Op woensdag 29 juli 2009 01:19 schreef snetje het volgende:
[..]
komt vanzelluf wel weer een nieuw poppendametje in die alles weer inricht ... alleen lijkt het me dan wel moeilijk worden om al je goed weer terug te vindenmaar ja daar hebben we mamsie weer voor he
In Limburg staan niet oberal plastiv blommen voor de raamquote:Op woensdag 29 juli 2009 01:35 schreef dojofi het volgende:
Het duurde even voordat ik wist hoe je hier moest registren maar ik ben voor kamp mama :-) heb zelf kinderen en ik ga voor het vuur voor ze als het moet ,,,, Jantje is niks mis mee denk ik . Liza spoord niet .. Kindje nog zo jong en dan Jan Pijpen ( oops sorry zoenen ) in toilet ... flikker op... Yo is een op geld belust meisje met een vreemde smaak hahaahahahaah komt ze uit limburg want daar staan ook oberal plastiv blommen voor de raam
En wij van onze kant doen er ook echt niet moeilijk meer over dat jullie in Volendam liefst 'dingen' binnen de familie houden. Je merkt er in jouw post bíjna niks van trouwens!quote:Op woensdag 29 juli 2009 01:35 schreef dojofi het volgende:
Het duurde even voordat ik wist hoe je hier moest registren maar ik ben voor kamp mama :-) heb zelf kinderen en ik ga voor het vuur voor ze als het moet ,,,, Jantje is niks mis mee denk ik . Liza spoord niet .. Kindje nog zo jong en dan Jan Pijpen ( oops sorry zoenen ) in toilet ... flikker op... Yo is een op geld belust meisje met een vreemde smaak hahaahahahaah komt ze uit limburg want daar staan ook oberal plastiv blommen voor de raam
ben deels ook voor mamsie hoorquote:Op woensdag 29 juli 2009 01:35 schreef dojofi het volgende:
precies! en de rest ook!quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:44 schreef Duderella het volgende:
[ Kijk naar die inrichting en dat huis. Dat is de smaak van een 50+generatie. Een geleende, nageaapte stijl. Waarschijnlijk omdat een Volendamse interieurstylist vertelde dat dat mooi is.
Hij is mooi subtiel, en bij ieder ander had het idd een gewone metafoor kunnen zijn, maar als je ex in de muziekwereld zit en niet iedereen zijn riedeltjes even hoogstaand vindt dat blijf je van dat soort metaforen af als je niet stiekem wilt snerenquote:Op woensdag 29 juli 2009 00:31 schreef Duderella het volgende:
Jullie bedoelen dat die 'slechte muziek' een sneer is? Bedoelt ze dat niet gewoon als metafoor? En als variant op: 'Het leven is een feestje, maar je moet wel zelf de slingers ophangen?'
Ik ben geloof ik nog dommerder dan Yo en Jan bie mekander. Want ik zag die heule snear niet.![]()
Datquote:Op woensdag 29 juli 2009 01:35 schreef dojofi het volgende:
Het duurde even voordat ik wist hoe je hier moest registren
En dat. Hoe analyseer je iemand in twee zinnenquote:maar ik ben voor kamp mama :-)
Ik kom uit limburg maar heb geen 1 plastic blom in huis en hier in de buurt ook nietquote:Op woensdag 29 juli 2009 01:35 schreef dojofi het volgende:
aha is dat moeder ricarda niet??? lijkt er verdacht veel op ...............quote:
nou dat alles op een rij zetten zal ook wel mee vallen ,ze heeft dag en nacht plezier met Wes dan heb je daar geen tijd meer voor, ik vind het een flut stukje met een hoop bla blaquote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:16 schreef Vivi het volgende:
De column van Yo in de Glossy.
http://img41.imagehaven.net/img.php?id=EDO1KKIRIS_IMAGE0008.JPG
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |