Oh god ja, die van mij is nog erger.quote:Op maandag 27 juli 2009 12:33 schreef defabiman het volgende:
Hehe, me pa is er ook zo een...alles is een virus
maar,
Laatst had ie echt een trojan binnen gehengeld....
Geeft ie mij de schuld dat zijn comp traag is...
En ik ga hem niet editen ookquote:Op maandag 27 juli 2009 12:39 schreef LockonStratos het volgende:
Ik denk dat je een virus hebt TS, je hele OP is raar
Zegt meer over de mensen waar je mee om gaat.quote:Mensen die bij elk computerprobleem "VIRUS!!" roepen
Herkenbaar... heb ik ook een tijdje gehad toen me computer stuk was.....toen moest ik mijn mail op zijn computer bekijken en alle problemen die eerst een "virus" waren, zijn op zo'n moment mijn schuldquote:Op maandag 27 juli 2009 12:38 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
Oh god ja, die van mij is nog erger.
Onze printer die doet het soms niet helemaal, die maakt dan uit zichzelf kopieën aan op de computer, zodat je die weer moet verwijderen voordat hij het goed doet.
Hij beweert nou echter serieus dat dat komt omdat ik mijn mail soms check op msn
En je krijgt het hem ook niet uit z'n kop, en begin d'r niet over want dan zegt ie van NEE WANT IK ZIE DAT TOCH??@1?!1?!1EINZ1?!!? ALS JIJ OP DIE COMPUTER BENT GEWEEST DAN GEBEURT DAT ALTIJDT!!1!1
AARGH
Gelukkig hoef je niet online te zijn om een les Nederlands te kunnen volgen.quote:Op maandag 27 juli 2009 12:33 schreef defabiman het volgende:
Hehe, me pa is er ook zo een...alles is een virus
maar,
Laatst had ie echt een trojan binnen gehengeld....
Geeft ie mij de schuld dat zijn comp traag is...
Altijdt.quote:Op maandag 27 juli 2009 12:38 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
Oh god ja, die van mij is nog erger.
Onze printer die doet het soms niet helemaal, die maakt dan uit zichzelf kopieën aan op de computer, zodat je die weer moet verwijderen voordat hij het goed doet.
Hij beweert nou echter serieus dat dat komt omdat ik mijn mail soms check op msn
En je krijgt het hem ook niet uit z'n kop, en begin d'r niet over want dan zegt ie van NEE WANT IK ZIE DAT TOCH??@1?!1?!1EINZ1?!!? ALS JIJ OP DIE COMPUTER BENT GEWEEST DAN GEBEURT DAT ALTIJDT!!1!1
AARGH
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |