TS doet z'n nickname eer aanquote:Op maandag 27 juli 2009 12:15 schreef voetballeh het volgende:
wat is julie mening?
quote:Op maandag 27 juli 2009 12:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik weet wel dat mensen met een jachtvergunning loslopende katten mogen neerschieten als ze het idee hebben dat [desbetreffende katten] zwerfkatten zijn.
Jammer inderdaad, dat de regels voor loslopende katten niet voor loslopende honden gelden.quote:Op maandag 27 juli 2009 12:20 schreef ehqo het volgende:
Doen. Stinkbeesten die naar hartenlust tuinen volschijten zonder dat iemand daar belasting voor betaald, maar oh wee als er een keer een hondje los door de straat loopt.
Wow dat ziet er beter uit dan met mijn 5,5mm buksquote:
Duiven zijn beschermd door de EU Vogelrichtlijn. De gemeente kan daar geen ontheffing voor geven! Doen ze dat wel, dan zou de EU Nederland moeten beboeten (of uitzonderingen aan de Vogelrichtlijn toevoegen).quote:Op maandag 27 juli 2009 12:23 schreef Ps2K het volgende:
Duiven mag je doodschieten buiten met een ontheffing v/d gemeente.
Geld geven aan de asielactie en tegelijkertijd duiven schieten.quote:Op maandag 27 juli 2009 12:27 schreef Ps2K het volgende:
Wow dat ziet er beter uit dan met mijn 5,5mm buks
Regels voor loslopende katten? Waren die er maar. Er zijn honden die de helft zo groot zijn als menig kat, daar moet je dan voor betalen en aanlijnen, maar bij een kat is dat ineens ethisch onverantwoord ofzo?quote:Op maandag 27 juli 2009 12:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jammer inderdaad, dat de regels voor loslopende katten niet voor loslopende honden gelden.
Daar heb je doorgaans een stuk meer last van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |