Ja, dat kan. Op de avond zelf kunnen er al gaten vallen, een nachtje slapen en ineens weet je alleen de eerste helft van de avond nog. Ik heb een keer gehad dat ik om 1 uur ff naar buiten ging. Toen keek ik weer op mijn horloge en toen was het ineens half 4. Geen flauw idee wat ik uitgespookt heb in de tussentijd, gelukkig konden een paar bekenden het wel navertellen.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:56 schreef zonnelens het volgende:
Maar nu even ontopic reageren aub. Ik weet dat verleidelijk is om op de situatie over de relatie in te gaan, maar ik wou het echt even over de black-outs van alcohol hebben.
Is het mogelijk dat:
-Ze herinnert dat ze weg van hem wil omdat hij haar (bijna) probeerde te kussen, nadat ze vergeten is een tijdje terug (half uur ofzo), eerder met hem te hebben gekust?
Kan een black-out op die manier werken? Kan zij ook een moment hebben gehad dat ze gewoon alles vergeten was, zelfs over dat ze een vriend heeft? Of kan het dat ze tijdens het dansen al vergeten was dat ze net had gekust?
Of komt de black-out de volgende dag pas?
Dat ze het vergeten was dan misschien idd wel, maar is het niet heel onwaarschijnlijk dat ze eerst niet met hem wil zoenen, dan een dronken vlaag krijgt en met hem zoent omdat ze er schijt aan had, en dan weer iets nuchterder wordt en niet met hem wil zoenen en van hem vlucht, en dan het middenstuk vergeet? En dat allemaal in een korte tijd?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:06 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Op de avond zelf kunnen er al gaten vallen, een nachtje slapen en ineens weet je alleen de eerste helft van de avond nog. Ik heb een keer gehad dat ik om 1 uur ff naar buiten ging. Toen keek ik weer op mijn horloge en toen was het ineens half 4. Geen flauw idee wat ik uitgespookt heb in de tussentijd, gelukkig konden een paar bekenden het wel navertellen..
Dus ja, het is mogelijk dat jouw vriendin, 2 jaar geleden, in een dronken bui gezoend heeft met een gast en dat ze dat in hele korte tijd alweer vergeten was. Daar hoeft geen uur tussen te zitten.
Je wil echt horen dat het niet kan he?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:24 schreef zonnelens het volgende:
[..]
Dat ze het vergeten was dan misschien idd wel, maar is het niet heel onwaarschijnlijk dat ze eerst niet met hem wil zoenen, dan een dronken vlaag krijgt en met hem zoent omdat ze er schijt aan had, en dan weer iets nuchterder wordt en niet met hem wil zoenen en van hem vlucht, en dan het middenstuk vergeet? En dat allemaal in een korte tijd?
1 woord:quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:09 schreef zonnelens het volgende:
Aangezien kussen met een ander in mijn ogen gewoon vreemdgaan is, weet ik niet zeker of ik de relatie door zou zetten als ik er achter kom inderdaad.
Dan heb ik dus een vreemdgaande vriendin, die me bedroog, de dag nadat ze me een liefdesbrief schreef... En moet ik elke keer bang zijn als ze dronken is dat het nog een keer kan gebeuren dus daar zou ik wel eens grote problemen mee kunnen hebben.
Maar eigenlijk ben ik vrijwel 100% overtuigd dat er niet gekust is want dan zou haar moraal die avond dus voor 10 minuten weg moeten zijn geweest, om alvorens weer terug te komen en dat geloof ik niet.
Wou gewoon weten wat jullie denken wat er gebeurd is.
Het zou toch zo maar kunnen hoor, dat ze met die gozer heeft staan tongzoenen terwijl zijn handen een verkennende tocht over haar lichaam maakten.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:09 schreef zonnelens het volgende:
Maar eigenlijk ben ik vrijwel 100% overtuigd dat er niet gekust is want dan zou haar moraal die avond dus voor 10 minuten weg moeten zijn geweest, om alvorens weer terug te komen en dat geloof ik niet.
Is dat nou je hele vraag? Ja, natuurlijk kan dat! Ben je zelf nooit bezopen geweest ofzo? Met genoeg alcohol gaan de hersens gewoon eventjes op standje 0 en maakt het je allemaal niets meer uit. Als even later de hersens weer op standje 1 springen en je langzaam uit het zwarte gat kruipt is het heel goed mogelijk dat je niet meer weet wat je gedaan hebt. Maar dat zou je zelf ook wel weten, als je een paar keer goed zat bent geweest.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:24 schreef zonnelens het volgende:
Dat ze het vergeten was dan misschien idd wel, maar is het niet heel onwaarschijnlijk dat ze eerst niet met hem wil zoenen, dan een dronken vlaag krijgt en met hem zoent omdat ze er schijt aan had, en dan weer iets nuchterder wordt en niet met hem wil zoenen en van hem vlucht, en dan het middenstuk vergeet? En dat allemaal in een korte tijd?
Ja, laten we speculeren over de gemoedstoestand van een dronken meisje in een disco twee jaar geleden.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:56 schreef zonnelens het volgende:
Kan een black-out op die manier werken? Kan zij ook een moment hebben gehad dat ze gewoon alles vergeten was, zelfs over dat ze een vriend heeft? Of kan het dat ze tijdens het dansen al vergeten was dat ze net had gekust?
Of komt de black-out de volgende dag pas?
Of was ze misschien toch een beetje immoreel? En wat zegt dat over haar persoon? En over de relatie nu? En in de toekomst? Oh jee, oh jee.. Ik zou er spontaan van aan de dunne raken..quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:33 schreef mgerben het volgende:
[..]
Ja, laten we speculeren over de gemoedstoestand van een dronken meisje in een disco twee jaar geleden.
Wat wil je horen?
Alles kan.
Komt het door de alcohol? Of had ze niet goed geslapen of had ze een allergie tegen sinaasappels die opspeelde, of astma of had ze last van lage bloeddruk?
qft!quote:Laten we vooral twee jaar na dato nog even een sluitende diagnose bij elkaar verzinnen.
Het enige dat je kunt zeggen is: Ja dat is niet uitgesloten. Het klinkt flink onwaarschijnlijk, en de alcohol is een mooi excuus.
Als zij een excuus nodig heeft, dan doet ze maar.
Je kunt ook zeggen: Get a life.
Onmogelijk. Dat zou betekenen dat ze aan het vreemdgaan was, waar ze een half uur later ofzo voor is weggelopen ter voorkoming en een half uur eerder ter voorkoming over mij heeft verteld aan die gast.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:22 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Om de vraag van TS te beantwoorden:
Ja, het kan dat ze zoende met die gast, en dat ze dat direct daarna vergeten is, en dat een flard van de herinnering later toch terugkwam.
Maar het is heel erg hypothetisch. Het lijkt me logischer dat ze andere details vergeet en dat ze die zoen had onthouden. Tenzij die weinig indruk maakte.
Ik begrijp je punt niet... kun je het anders uitleggen?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:33 schreef mgerben het volgende:
[..]
Ja, laten we speculeren over de gemoedstoestand van een dronken meisje in een disco twee jaar geleden.
Wat wil je horen?
Alles kan.
Komt het door de alcohol? Of had ze niet goed geslapen of had ze een allergie tegen sinaasappels die opspeelde, of astma of had ze last van lage bloeddruk?
Laten we vooral twee jaar na dato nog even een sluitende diagnose bij elkaar verzinnen.
Het enige dat je kunt zeggen is: Ja dat is niet uitgesloten. Het klinkt flink onwaarschijnlijk, en de alcohol is een mooi excuus.
Als zij een excuus nodig heeft, dan doet ze maar.
Je kunt ook zeggen: Get a life.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:09 schreef zonnelens het volgende:
Aangezien kussen met een ander in mijn ogen gewoon vreemdgaan is, weet ik niet zeker [b]of ik de relatie door zou zetten als ik er achter kom inderdaad.[/b]
Dan heb ik dus een vreemdgaande vriendin, die me bedroog, de dag nadat ze me een liefdesbrief schreef... En moet ik elke keer bang zijn als ze dronken is dat het nog een keer kan gebeuren dus daar zou ik wel eens grote problemen mee kunnen hebben.
Ja! LUL!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:36 schreef zonnelens het volgende:
[..]
Ik begrijp je punt niet... kun je het anders uitleggen?
Hey, zo'n meisje ken ik ook!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:57 schreef freiss het volgende:
Ik ken ook een meisje die later niet zeker meer wist of ze op een avond met een jongen had gezoend.
Later bleek dat ze die nacht keiharde, onveilige, seks had gehad.
Nee het is absoluut uitgesloten dat ze het wel (vaag) herinnert en mij niet verteld. Daar ben ik echt 100% zeker van, na al die gesprekken. (triest maar waar)quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:52 schreef Chev het volgende:
TS als je vriendin spijt van betuigt iets wat ze zich slechts vaag herinnert en het liefst zou vergeten zou ik dat maar accepteren, wat wil je nog meer van haar, alle feiten en een bloemetje?
Ze is zelf het grootste slachtoffe, vergeef het haar of niet, maar laat het je relatie niet slopen![]()
Maar daar kom je na twee jaar toch niet meer achter?quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:48 schreef zonnelens het volgende:
[..]
Nee het is absoluut uitgesloten dat ze het wel (vaag) herinnert en mij niet verteld. Daar ben ik echt 100% zeker van, na al die gesprekken. (triest maar waar)
Ze is zo bang om mij kwijt te raken en ze weet dat dat gebeurt als ze inderdaad is vreemdgegaan. Daarom zou ze graag 100% zeker weten dat het niet gebeurd is maar, hoewel alle feiten wijzen op geen vreemdgaan, kan ze het niet 100% zeker zeggen omdat er een aantal gaten in de avond zitten door de lange tijd + alcohol. We weten dus niet voor 100% zeker dat er in die gaten ook niks gebeurd is.
En daar ging het topic over.
Ik dacht dat dat wel duideiljk was.quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar daar kom je na twee jaar toch niet meer achter?
Straks is je relatie naar de maan door je niet aflatende gezeur hierover.
Want je zegt wel dat je vriendín het graag wil weten, maar ik heb het idee dat jíj het graag wil weten.
Probeer dan om het achter je te laten.quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:29 schreef zonnelens het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat wel duideiljk was.
Wat verwacht je? Dat ze het zich nu opeens wel weer kan herinneren? Dat zal nooit gaan gebeuren!quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:48 schreef zonnelens het volgende:
[..]
Nee het is absoluut uitgesloten dat ze het wel (vaag) herinnert en mij niet verteld. Daar ben ik echt 100% zeker van, na al die gesprekken. (triest maar waar)
Ze is zo bang om mij kwijt te raken en ze weet dat dat gebeurt als ze inderdaad is vreemdgegaan. Daarom zou ze graag 100% zeker weten dat het niet gebeurd is maar, hoewel alle feiten wijzen op geen vreemdgaan, kan ze het niet 100% zeker zeggen omdat er een aantal gaten in de avond zitten door de lange tijd + alcohol. We weten dus niet voor 100% zeker dat er in die gaten ook niks gebeurd is.
En daar ging het topic over.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |