Ah, je zoekt een cabaretier..... Kees Torn is nog vrij, geloof ik.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:46 schreef wyccie het volgende:
Maar dan zonder gekke schoenen en hoedjes met bellen.
quote:Op maandag 27 juli 2009 14:50 schreef wyccie het volgende:
Nee, ik zoek geen grappenmaker. Ik zoek niet.
quote:Op maandag 27 juli 2009 14:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Zo kom je natuurlijk nooit aan een man
Of hij loopt nu hand in hand met haar door de Koopgoot, of hij is in elkaar geslagen door de broers van het meisje.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Zou Andy al op weg naar de supermercado zijn?
Nee, maar ik heb wel nieuwe schoenen gekochtquote:Op maandag 27 juli 2009 14:52 schreef wyccie het volgende:![]()
En jij dan? Heb jij al een contactadvertentie gezet?
Of zij had een vrije dag, of ze is op vakantie om haar toekomstige echtgenoot te ontmoetenquote:Op maandag 27 juli 2009 14:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Of hij loopt nu hand in hand met haar door de Koopgoot, of hij is in elkaar geslagen door de broers van het meisje.
Laten zien.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, maar ik heb wel nieuwe schoenen gekocht
Neuh, dan ben ik te makkelijk te achterhalenquote:
Dan zou ik met de band mee kunnen doenquote:
Heb je dat ene topic gelezen over de man die zelfmoord pleegde omdat hij tinnitus en hyperacusis had?quote:Op maandag 27 juli 2009 15:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zit voor het eerst te overwegen oordopjes in te doen naar een concert. Ik denk dat dit wel eens echt hard kan gaan worden
Als je dat topic bedoelt over een man die zelfmoord gepleegd had omdat hij een gehoorbeschadiging opgelopen had bij een concert van Sepultura , dan... ja.quote:Op maandag 27 juli 2009 15:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb je dat ene topic gelezen over de man die zelfmoord pleegde omdat hij tinnitus en hyperacusis had?
Ik nog niet, het was een heel lang stuk tekst.
Ik vind dat juist heel erg verstandige mensen, die zich ook nog eens niks aantrekken van wat anderen van ze vinden.quote:Op maandag 27 juli 2009 16:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar normaal kijk ik altijd vanals ik mensen met oordopjes in zie bij concerten.
Tja, verstandig ....Verstandig is vaak wel een beetje saai. Ik weet niet of ik al wel toe ben aan verstandig.quote:Op maandag 27 juli 2009 16:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vind dat juist heel erg verstandige mensen, die zich ook nog eens niks aantrekken van wat anderen van ze vinden.
Zo kom je toch nooit .... ach, laat maarquote:
Mocht ik ooit naar een hard concert gaan, neem ik ook mijn oordopjes mee.
Maar we zouden toch allebei gewoon saai zijn? Dit topic kan niet zo veel hipheid aan.quote:Op maandag 27 juli 2009 16:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Tja, verstandig ....Verstandig is vaak wel een beetje saai. Ik weet niet of ik al wel toe ben aan verstandig.
Maar saai hoeft toch niet direct verstandig te zijn?quote:Op maandag 27 juli 2009 16:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar we zouden toch allebei gewoon saai zijn?
Ik ben zo niet-hip dat het verstandig zijn nog wel even kan wachten.quote:Dit topic kan niet zo veel hipheid aan.
Ik moest 10,15 betalen en gaf haar 50. Dat typte ze gelijk in, maar omdat ik geen zin in veel kleingeld had gaf ik haar ook nog 20 cent. Het duurde even voordat ze dat uitgerekend hadquote:
Dat had ik eerst ook maar nadat ik een keer een paar uur later nog ruis op mijn oren had, heb ik maar oordopjes gekocht en sindsdien draag ik ze vrijwel altijd bij concerten.quote:Op maandag 27 juli 2009 16:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar normaal kijk ik altijd vanals ik mensen met oordopjes in zie bij concerten.
Dat is in feite heel makkelijk. Gewoon op dezelfde manier terugtellen tot je bij ¤50,20 uitkomt.quote:Op maandag 27 juli 2009 17:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik moest 10,15 betalen en gaf haar 50. Dat typte ze gelijk in, maar omdat ik geen zin in veel kleingeld had gaf ik haar ook nog 20 cent. Het duurde even voordat ze dat uitgerekend had
Ben je toch je oorhaar aan het laten groeien?quote:Op maandag 27 juli 2009 17:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb al een paar dagen jeuk in m'n oor. Ook vervelend.
Het was leuk, ik heb me er prima vermaakt.quote:Hoe was 't in d'Efteling?
Mijn gedachte was dat ik 5 cent teveel gaf om 40 terug te krijgen.quote:Op maandag 27 juli 2009 17:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is in feite heel makkelijk. Gewoon op dezelfde manier terugtellen tot je bij ¤50,20 uitkomt.
Flirt pyl met jou als hij een boek komt kopen?quote:Ik probeer zelf uit te rekenen hoeveel er teruggegeven moet worden en kijk alleen naar het scherm als ik het bedrag vergeten ben.
Dat gaat vanzelf, helaas.quote:Op maandag 27 juli 2009 17:31 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ben je toch je oorhaar aan het laten groeien?
Staan Peace en Diaan op de camping in Brabant?quote:[..]
Het was leuk, ik heb me er prima vermaakt.
Waarom zou hij?quote:Op maandag 27 juli 2009 17:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Flirt pyl met jou als hij een boek komt kopen?
Ik ben vies.quote:Op maandag 27 juli 2009 17:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is ook algemeen bekend dat pyl oog heeft voor het vrouwelijk schoon.
Ik ben nog heel witquote:Op maandag 27 juli 2009 18:06 schreef wyccie het volgende:
Ik heb nu echt zo'n vies bruin kleurtje door de zon. Ik wil sneeuwwitje zijn.
Dat horen jullie morgen zelfde tijd, zelfde zender, zelfde klootzak.quote:Op maandag 27 juli 2009 19:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Had ze een vrije dag of is ze op vakantie?
Omdat ik aan brandalarms trek.quote:
nee alleen in beschonken toestand buiten de regio.....quote:
Dus je bent een buitenregionale klootzak?quote:Op maandag 27 juli 2009 20:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
nee alleen in beschonken toestand buiten de regio.....
Zeg alsjeblieft dat het dertig jaar geleden was.quote:Op maandag 27 juli 2009 20:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik was lang geleden eens boos op het meisje van de kaasafdeling van de supermarkt. Ik heb toen alle zakjes Silvo-kruiden in m'n karretje gegooid, het karretje laten staan en elders m'n boodschappen gedaan
Twintigquote:Op maandag 27 juli 2009 20:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zeg alsjeblieft dat het dertig jaar geleden was.
Liegbeest! Gellius zei net tegen mij via PM dat het afgelopen zaterdag was!quote:
Wyccie is al volwasssen geboren volgens mij...... en ze is elke vorm van menselijke zwakheden vreemd. Zij ziet bijvoorbeeld het innerlijk daarom kijkt ze nooit naar het uiterlijk.quote:
20 jaar geleden deden Gellius en ik nog wel boodschappen bij de zelfde supermarkt, tegenwoordig niet meer.quote:Op maandag 27 juli 2009 20:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Liegbeest! Gellius zei net tegen mij via PM dat het afgelopen zaterdag was!
Als Gellius morgen met twee dichte kijkers loopt weet je wie het gedaan heeft....quote:Op maandag 27 juli 2009 20:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
20 jaar geleden deden Gellius en ik nog wel boodschappen bij de zelfde supermarkt, tegenwoordig niet meer.
Je bedoelt dat ze niet veel meer gegroeid is sindsdien.quote:Op maandag 27 juli 2009 20:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wyccie is al volwasssen geboren volgens mij......
Dan lijkt ze toch een beetje op mij.quote:en ze is elke vorm van menselijke zwakheden vreemd. Zij ziet bijvoorbeeld het innerlijk daarom kijkt ze nooit naar het uiterlijk.
Een eeuw geleden nog.quote:Op maandag 27 juli 2009 20:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Ben jij ooit jong geweest, wyccie?
Damn, kun je eens ophouden met zo snel op je teentjes getrapt zijn en dat gelijk gaan projecteren op een ander? Ik heb dat nooit zo gezegd, dat maak jij er zelf van. Iedereen is anders op zijn eigen manier.quote:Op maandag 27 juli 2009 20:21 schreef mr_anonimous het volgende:
Wyccie is al volwasssen geboren volgens mij...... en ze is elke vorm van menselijke zwakheden vreemd. Zij ziet bijvoorbeeld het innerlijk daarom kijkt ze nooit naar het uiterlijk.
Ninjas rule the world.quote:
Hmm, dat zullen we dan nog wel zien. Ik houd je in de gaten.quote:Ik ben onfeilbaar.![]()
Echt!
Een piñata?quote:
Dat gestook van mij loopt steeds vaker uit de handquote:En nu zal Andy vast wel boos op me zijn.
Het was voedsel.quote:Op maandag 27 juli 2009 20:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Een piñata?
Kijk, daar heb je het al.quote:Dat gestook van mij loopt steeds vaker uit de hand
Je had de rijst gebroken?quote:
Het? Dat jullie gelijk ruzie gaan maken als ik een beetje stook, is op zich een prima prestatie van mij. Toch?quote:[..]
Kijk, daar heb je het al.
De worteltjes.quote:Op maandag 27 juli 2009 20:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Je had de rijst gebroken?
quote:Het? Dat jullie gelijk ruzie gaan maken als ik een beetje stook, is op zich een prima prestatie van mij. Toch?
Jij was niet echt een probleemkind, hè?quote:
Dat heeft niets met ijdelheid te maken. Hippe mensen dragen ze allemaalquote:[..]
![]()
Ik weet het al: je bent te ijdel om oordopjes te dragen. Zo!
Nee, ik haalde ook altijd goede cijfers en zo. Ik ging zelfs naar de 'kerk'.quote:Op maandag 27 juli 2009 20:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Jij was niet echt een probleemkind, hè?
Dan prop je toch gewoon een wortel in je oor.quote:Dat heeft niets met ijdelheid te maken. Hippe mensen dragen ze allemaal
Ben ik te hard?quote:
Enfin: ik ga nu even weg zodat jij en Andy het weer bij kunnen leggen (het is allemaal part of the masterplan)
quote:
Dan zeg ik het niet..... Veel plezier hier nog vanavondquote:Op maandag 27 juli 2009 20:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Een eeuw geleden nog.
[..]
Damn, kun je eens ophouden met zo snel op je teentjes getrapt zijn en dat gelijk gaan projecteren op een ander? Ik heb dat nooit zo gezegd, dat maak jij er zelf van. Iedereen is anders op zijn eigen manier.
Ik heb genoeg zwakheden, maar ik geef dat dan ook toe of ik houd mijn bek er gewoon over. Als jij zo met jezelf en je zwakheden zit, doe er dan wat aan. Jezelf de hele tijd klootzak noemen helpt niet, want dat bén je niet.
Volgens mij ben je best wel een aardige kerel, maar heb je in het verleden dingen gedaan waar je je nu voor schaamt? Vergeet dat toch, en ga door met hoe je het nu doet, dan komt dat helemaal goed.
En zeg niet weer dat het weer een grapje is of iets dergelijks.![]()
Nee hoor. Maar ik heb gewoon geen zin om steeds maar weer uit te moeten leggen wat grappen zijn en wat niet...... Ik ben 75 % van de tijd een grappenmaker... soms grof en plat okay maar wel goed bedoeld. Ik geloof dat wij moeite hebben elkaar te verstaan..... Daarom denk ik dat ik maar niet meer hier post vanavond.quote:
Nee, je moet vooral hier blijven posten.quote:Op maandag 27 juli 2009 21:23 schreef mr_anonimous het volgende:
Nee hoor. Maar ik heb gewoon geen zin om steeds maar weer uit te moeten leggen wat grappen zijn en wat niet...... Ik ben 75 % van de tijd een grappenmaker... soms grof en plat okay maar wel goed bedoeld. Ik geloof dat wij moeite hebben elkaar te verstaan..... Daarom denk ik dat ik maar niet meer hier post vanavond.
Ik heb geen zin om psychologisch doorgezaagd te worden door iemand die me niet begrijpt. Ik ben vaak hier aan het geinen soms ben ik ook serieus maar dat is dan ook vaak te merken. Ik zat nu gewoon grappen te maken. Maar nu schijn ik ineens een minderwaardigheidscomplex te hebben. Ik heb inderdaad genoeg problemen op dit moment maar die probeer ik te vergeten door hier gezellig te kletsen en grappen te maken.... Maar het word kennelijk niet door jou op prijs gesteld. Daarom heb ik geen zin om meer hier te posten vanavond.quote:Op maandag 27 juli 2009 21:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, je moet vooral hier blijven posten.
Ach wat moet ik hier nou nog op terug zeggen...... ik ben schijnbaar een gefrustreerd type in jou ogen..... Ik ga hier totaal geen energie meer in steken. Ik denk dat ik gewoon niet meer hier post. Als mijn aanwezigheid en mijn opmerkingen je zo storen.... schijnbaar hoor ik hier dan niet thuis. Veel succes met dit topic.quote:Op maandag 27 juli 2009 22:08 schreef wyccie het volgende:
Vergeet dan maar wat ik zei. Je moet het natuurlijk ook zelf oplossen.
Ik ben het alleen zat dat je telkens vervelende grappen maakt over iets dat ik heb gezegd dat je niet aanstaat. Het zijn persoonlijke aanvallen, ik merk gewoon de gefrustreerde ondertoon.
Scrut en Gellius plagen me. Jij niet. Jij maakt gewoon vervelende opmerkingen en doet dat dan af als een grapje. Dat kan ook heel goed onbewust gebeuren, hoor.
Misschien wel ja... sinds wanneer kun jij in mijn hoofd kijken en zien hoe ik iets bedoel?quote:Maar goed, misschien ligt het wel aan mij en lees ik te veel tussen de regels door.
Ik ging ook naar de kerk. Om oud papier op te halen.quote:Op maandag 27 juli 2009 21:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, ik haalde ook altijd goede cijfers en zo. Ik ging zelfs naar de 'kerk'.![]()
Peterseliequote:[..]
Dan prop je toch gewoon een wortel in je oor.
Neuh. Ik vond allen het gebruik van het woord bek ipv mond niet echt bij je passen.quote:[..]
Ben ik te hard?![]()
Je bent terzake kundigquote:[..]
Dat is niet wat ze zegtquote:Op maandag 27 juli 2009 22:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach wat moet ik hier nou nog op terug zeggen...... ik ben schijnbaar een gefrustreerd type in jou ogen.....
quote:Ik ga hier totaal geen energie meer in steken. Ik denk dat ik gewoon niet meer hier post. Als mijn aanwezigheid en mijn opmerkingen je zo storen.... schijnbaar hoor ik hier dan niet thuis. Veel succes met dit topic.
Ja joh, laten we er allemaal mee ophoudenquote:Op maandag 27 juli 2009 22:08 schreef wyccie het volgende:
De rest van Fok laat ik met rust.
Dank je vriend!quote:Op maandag 27 juli 2009 22:16 schreef tong80 het volgende:
Ik ken Mr-Anonimous als een lieve man.
Vreemd dat Wiccy de enige is op Fok die problemen met hem heeft als veelposter.
Laatste post die ik hier voorlopig plaats.....quote:Op maandag 27 juli 2009 22:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is niet wat ze zegtIk heb me ook wel eens afgevraagd waarom je het zo op wyccie voorzien leek te hebben
[..]
Dat was veel langer, hoor.quote:Op maandag 27 juli 2009 21:59 schreef tong80 het volgende:
Wiccy heeft er voor gezorgd dat ik 2 weken niet postte in deze topicreeks.
Omdat ik dat aan je vroegquote:Dacht op een gegeven moment kom ik laat me niet wegpesten door één iemand.
Begon weer te posten. En het ging ok.
Nee hoor, komt allemaal goed.quote:Nu zet ze weer iemand uit beeld.
Kom jij eens heeeeeeeel gauw terug!quote:Op maandag 27 juli 2009 22:16 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik denk dat ik gewoon niet meer hier post. Als mijn aanwezigheid en mijn opmerkingen je zo storen.... schijnbaar hoor ik hier dan niet thuis. Veel succes met dit topic.
Schijnbaar vinden users dat ik te ver ga en ik ga ook geen sorry meer zeggen over dit onderwerp. Wat mij betreft is het nu Mexican Standoff!quote:Op maandag 27 juli 2009 22:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Kom jij eens heeeeeeeel gauw terug!
Gelukkig snap jij wel dat ik gewoon voor de leut hier post en niet om mensen te kwetsen of omdat ik gefrustreerd ben of wat dan ook.quote:Op maandag 27 juli 2009 22:43 schreef tong80 het volgende:
Ik haat je mr_anonimous.
Al de tijd die je in het nominatie topic hebt gestopt zal me worst wezen.
Ben blij dat je optot.
Wat moeten we zulke mensen ?
Beetje mij bezighouden tijdens m'n vrije tijd.
Neem een voorbeeld aan Wiccy.
Die kent meer sporters van de vier daagse dan jij van de zes daagse.
Op mijquote:Op maandag 27 juli 2009 22:50 schreef mr_anonimous het volgende:
Schijnbaar vinden users dat ik te ver ga en ik ga ook geen sorry meer zeggen over dit onderwerp. Wat mij betreft is het nu Mexican Standoff!
Ja ik ben echt heel boos nu!
En nu ?quote:Op maandag 27 juli 2009 22:44 schreef Wickedangel het volgende:
tong, is je pm-box vol? Ik heb je gisteravond twee berichten gestuurd.
Nee natuurlijk niet op jou hoor en ook niet op Tong. Eigenlijk ook niet op Scrut al vind ik het jammer dat ook hij mij verdacht van haatgevoelens naar Wyccie toe.... Maar ik voel me onbeschoft behandeld door Wyccie en daar ben ik zeer kwaad over. En ik weiger om dit keer weer het boetekleed aan te trekken. Daarom is het nu wat mij betreft Mexican standoff.....quote:Op maandag 27 juli 2009 22:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Op mijIk bemoei me verder nergens mee, ik wil alleen dat je blijft
Ik wil je vragen om de OP van het semibikkeltijdtopic te vervangen, mede om dat vreselijke gebagger van een paar dagen geleden te voorkomen. Vanavond heeft er ook weer een of andere eikel om negen uur 's avonds gepost. Als ik 'm opzoek, wil jij 'm dan ajb erin plakken?quote:
Eerlijk gezegd denk ik dat er sprake is van een misverstand, geschreven tekst komt soms harder aan dan als je er een gezicht bij ziet.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:01 schreef mr_anonimous het volgende:
Nee natuurlijk niet op jou hoor en ook niet op Tong. Eigenlijk ook niet op Scrut al vind ik het jammer dat ook hij mij verdacht van haatgevoelens naar Wyccie toe.... Maar ik voel me onbeschoft behandeld door Wyccie en daar ben ik zeer kwaad over. En ik weiger om dit keer weer het boetekleed aan te trekken. Daarom is het nu wat mij betreft Mexican standoff.....
Tong heeft gelijk dat ik mijn lol niet moet laten afpakken maar op deze manier is er geen lol aan voor mij.
Ik kan de OP niet vervangen. Was gewoon leuk bedoeld.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik wil je vragen om de OP van het semibikkeltijdtopic te vervangen, mede om dat vreselijke gebagger van een paar dagen geleden te voorkomen. Vanavond heeft er ook weer een of andere eikel om negen uur 's avonds gepost. Als ik 'm opzoek, wil jij 'm dan ajb erin plakken?
Ik snap dat je neutraal wil blijven. Dat zou ik ook doen. En ik vind het ook leuk om hier te posten maar niet op deze manier. Ik ga mijn woorden niet op een goudschaaltje leggen. En als Scrutinizer en Wyccie dat wel willen mogen ze deze topic reeks lekker houden .....quote:Op maandag 27 juli 2009 23:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd denk ik dat er sprake is van een misverstand, geschreven tekst komt soms harder aan dan als je er een gezicht bij ziet.
Maar ik heb jullie beider posts niet heel goed gelezen, ook omdat ik geen partij wil trekken, maar voornamelijk omdat ik ruzie in zo'n gemoedelijke reeks als deze heel jammer vind. Ik ga er maar vanuit dat het goed komt, het is immers ook weer goedgekomen tussen tong en wyccie. (En van nature ben ik niet eens een optimist)
Dat kan toch tot 48 uur erna? Gewoon met het knopje 'post wijzigen'. Nu staat er niets over de posttijden en dat trekt bagger aan.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:11 schreef tong80 het volgende:
Ik kan de OP niet vervangen. Was gewoon leuk bedoeld.
Hij weigert hem te vervangen omdat hij hem zo bedoeld heeft. Don't mess with the artists art....quote:Op maandag 27 juli 2009 23:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat kan toch tot 48 uur erna? Gewoon met het knopje 'post wijzigen'. Nu staat er niets over de posttijden en dat trekt bagger aan.
Slaap welquote:Op maandag 27 juli 2009 23:17 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga nu slapen.
Het gaat niet om de TT, maar om de OP. Die kun jij als topicopener vervangen. Ik heb er inmiddels gepost.quote:
Wat nu weer.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou! Dat heb je weer mooi voor elkaar, Wickedangel
De reeks is om zeep, finito, einde, schluss... dit is een ex-reeks.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat nu weer.
* Wickedangel rolt haar ogen.
Maar Michael Palin kwam uiteindelijk toch nog redelijk aan de bak als reispresentator en John Cleese als hoteleigenaar.quote:
Hij is eerst nog een homofiele houthakker geweest, hè?quote:Op maandag 27 juli 2009 23:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar Michael Palin kwam uiteindelijk toch nog redelijk aan de bak als reispresentator
Over frustraties gesprokenquote:en John Cleese als hoteleigenaar.
quote:Op maandag 27 juli 2009 23:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij is eerst nog een homofiele houthakker geweest, hè?
Dat zou idd niet leuk zijnquote:Op maandag 27 juli 2009 23:35 schreef mr_anonimous het volgende:
Leuk voor Diaan en Peace als ze straks van vakantie terug komen en RJPvD is weg.
Nou ja, overdrijven is ook een vak.quote:Dat moet voor hun dan voelen als mensen in Hiroshima die op 6 augustus 1945 op vakantie waren de op 7 augustus weer thuiskwamen.... Dag huis, dag vogels, dag bloemen, dag kinderen ...
Ik herinner me een hele korte scène van hem waarin hij als aan John Cleese, die een politieman speelt, vraagt: "You wanne go to my place?" Cleese: "Allright". Einde scène.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij is mijn favo Python, ik lachte altijd het hardst om hem. Omdat hij er het normaalst van allemaal uitzag en de krankzinnigste sketches deed.
Zulke bedoel ik idd, al kan ik me die niet meer herinneren.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik herinner me een hele korte scène van hem waarin hij als aan John Cleese, die een politieman speelt, vraagt: "You wanne go to my place?" Cleese: "Allright". Einde scène.
Ik heb 'm gevondenquote:Op maandag 27 juli 2009 23:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zulke bedoel ik idd, al kan ik me die niet meer herinneren.
Python is zeer actief op internet en ze zien YouTube niet als broodroof. Heel verstandig volgens mij.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:57 schreef Wickedangel het volgende:
Knap gevonden.
Morgen op je werk heb je toch niets te doen.quote:Maarreh... ik heb dingetjes die niet op dingetjes passen hè
Ja, er zullen zat mensen zijn die illegaal gaan downloaden zo'n boxje gaan kopen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Python is zeer actief op internet en ze zien YouTube niet als broodroof. Heel verstandig volgens mij.
Dat zou wel eens kunnen kloppen.quote:Morgen op je werk heb je toch niets te doen.
Thx, ik zag het zo snel nietquote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, door mij. Dat kwam door pyls hint.
Nou nee, ik werd een beetje afgeleid.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:13 schreef Scrutinizer het volgende:
En sindsdien ben je druk doende een nieuw plaatje te zoeken?
Oh, waar heb jij het geraden dan?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:11 schreef Wickedangel het volgende:
Ja, door mij. Dat kwam door pyls hint.
Nee, dat had ik direct getypt.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:16 schreef wyccie het volgende:
Oh, waar heb jij het geraden dan?
Ah, ik zie het al. Ge-edit?
Zo zo.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:35 schreef Wickedangel het volgende:
Ha. Boris Johnson, gestoorde gek.
Je bent gewoon bang dat ik jouw topic kom vervuilenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:37 schreef pyl het volgende:
Ach, troost je, leedvermaak is mij doorgaans vreemd, Scrutinizer.
Ik maak me niet druk, hoorquote:Ik constateer wel dat hier, in het onderhavige topic, nogal wat zenuwen bloot liggen.
Heeftquote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan is het allemaal jouw schuld. Jij bent de enige die onlangs een hoer geplaatst hebt.
Dat is goed.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Two Fat Ladies. Eén is al dood.
Balkaneesquote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:54 schreef Wickedangel het volgende:
Hmmm, geen idee, een Belg? Mijn volgende gok is een Balkanees. Of een Rus, zou ook kunnen.
Die vent die vorige week is veroordeeld?quote:
Russen zijn ook "Slavische broeders".quote:Mijnheer is Slavisch.
Eén van de twee nevenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Die vent die vorige week is veroordeeld?
Serviërs en Russen zien elkaar ook als broeders.quote:[..]
Russen zijn ook "Slavische broeders".
Ik heb er geen naam bij. Wel vermoed ik dat zijn achternaam op ic eindigtquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Eén van de twee nevenDe grootste smeerlap van de twee.
Dat bedoelde ik.quote:Serviërs en Russen zien elkaar ook als broeders.
Klopt. Milan Lukić. Fascinerend om hem te zien terwijl de rechter het vonnis levenslang uitsprak.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb er geen naam bij. Wel vermoed ik dat zijn achternaam op ic eindigt![]()
Hoe keek hij dan? Of is de foto van dat moment?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Klopt. Milan Lukić. Fascinerend om hem te zien terwijl de rechter het vonnis levenslang uitsprak.
Dat ze de sleutel mogen weggooienquote:Meneer had dan ook heel wat op z'n geweten, één van de ergsten die er was. 147 moorden, verkrachting, marteling, plundering. Dat hij moge wegrotten in de gevangenis
Nee, dit is niet dat moment. Eerst zit hij driftig nee te schudden als de rechter nog eens aangeeft waarvoor hij terecht staat. Daarna krijgt hij de klap als hij hoort dat de rechtbank de aanklachten bewezen acht en voelt hij al aan waar het op uit zal draaien. In één adem door meldt de rechter dat hij levenslang krijgt en je ziet hem nog kleiner worden. Ik zat intussen in m'n handen te klappenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hoe keek hij dan? Of is de foto van dat moment?
Er is één getuige, een oudere man, die tot twee keer toe een moordpartij van mijnheer en consorten overleefd heeft. Je weet niet wat je hoort, ongelooflijk beestachtig.quote:[..]
Dat ze de sleutel mogen weggooien
Vreemd toch dat veel van die types het stellige idee hebben dat ze niets verkeerd hebben gedaan, of dat ze denken dat het niet kan worden bewezen. Karadzic gaat ook nog heel raar op z'n neus kijken.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, dit is niet dat moment. Eerst zit hij driftig nee te schudden als de rechter nog eens aangeeft waarvoor hij terecht staat. Daarna krijgt hij de klap als hij hoort dat de rechtbank de aanklachten bewezen acht en voelt hij al aan waar het op uit zal draaien. In één adem door meldt de rechter dat hij levenslang krijgt en je ziet hem nog kleiner worden. Ik zat intussen in m'n handen te klappen![]()
Het is ook vaak tegen beter weten in. Die grapjassen maakten ook nog meer dan eens foto's van hun bijeenkomsten.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Vreemd toch dat veel van die types het stellige idee hebben dat ze niets verkeerd hebben gedaan, of dat ze denken dat het niet kan worden bewezen.
Karadzic is zo arrogant dat hij serieus denkt zijn zaak te kunnen winnen. Mladic is weer een heel ander geval, die laat zich niet levend pakken, denk ik.quote:Karadzic gaat ook nog heel raar op z'n neus kijken.
Hij geniet nu nog te veel bescherming, maar ook hij gaat voor de bijl. Hoop ik.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Mladic is weer een heel ander geval, die laat zich niet levend pakken, denk ik.
Die mag niet onbestraft blijven. Overigens hebben vele door ICTY gezochten geprobeerd om hun arrestatie te voorkomen door altijd kleine kinderen bij zich te hebben als ze zich op straat begaven of verplaatsten. Fijne jongensquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij geniet nu nog te veel bescherming, maar ook hij gaat voor de bijl. Hoop ik.
quote:Ik moet een plaatje posten, hè
Ongeschreven regel.quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:10 schreef Wickedangel het volgende:
De drieminutenregel is een verzinsel, staat niet in de OP. wyccie had het er ook al eens over.
Drie minutenquote:Op woensdag 29 juli 2009 00:13 schreef Wickedangel het volgende:
Pistolen Paultje. Wilting, dacht ik.
Ik ben de AKQ gewend. Snel, SNEL posten, voordat een ander je voor is.quote:
Maar dat vergeet ik altijdquote:Op woensdag 29 juli 2009 00:16 schreef Scrutinizer het volgende:
We spelen hier voor de lol, niet voor de punten.
Heeft enige tijd in ballingschap geleefd.quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Is het een Papandreou?
quote:Of een Papalamepiemelos?
quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:14 schreef wyccie het volgende:![]()
Andy en ik hebben het uitgepraat.
Hij zal weliswaar niet meer zo vaak hier posten, maar hij bijft wel.
Clinton ?quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Ik ben er vanavond niet. George verwacht mij in Paradiso
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooiquote:
Dat zullen we nog wel eens zienquote:Hij zal weliswaar niet meer zo vaak hier posten
Nog mooierquote:maar hij bijft wel.
Nu is Scrutinizer aan de beurt, want Theodorakis was goed. Maar Scrut zit bij die ouwe hasjhippie, dus als jij nou eens een plaatje deed?quote:
Ik weiger echt om me daar zorgen over te maken.quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:43 schreef wyccie het volgende:
Zou Scrut wel zijn oordopjes meegenomen hebben?
Nee, ik ben zijn moeder toch niet. Hij is oud en wijs genoeg.quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:51 schreef wyccie het volgende:
Maak jij je dan nooit zorgen om die arme jongen?![]()
Ik vraag me altijd af of hij wel genoeg vitamientjes binnenkrijgt en of hij wel genoeg slaapt.
We zouden hem toch sámen opvoeden, Wa?!quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:53 schreef Wickedangel het volgende:
Nee, ik ben zijn moeder toch niet. Hij is oud en wijs genoeg.
Waarom? Ga je gang, ik heb andere dingen aan mijn hoofd.quote:
Fijne moeder ben jij.quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:59 schreef Wickedangel het volgende:
Waarom? Ga je gang, ik heb andere dingen aan mijn hoofd.
quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:53 schreef Wickedangel het volgende:
Nee, ik ben zijn moeder toch niet. Hij is oud en wijs genoeg.
Omdat je tegelijkertijd hier een plaatje aan het raden wasquote:Ik heb Mad Men opgegeven. Tijdens de pilot al.
3 jaar geleden een DVDspeler gekocht. Alleen het geluid doet het nog.quote:
Ja, want het is geen dvd-recorder.quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:22 schreef Wickedangel het volgende:
Daar kun je niet mee opnemen?
Ja, laat 'm dan maken!quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:23 schreef tong80 het volgende:
3 jaar geleden een DVDspeler gekocht. Alleen het geluid doet het nog.
Kan geen muziekzenders ontvangen kan niet opnemen. Als ik muziek wil horen moet het via het TV kanaal.
Dag 700 euro
Nee.quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:29 schreef Wickedangel het volgende:
Bedoel je niet 'nee'?
"Er zijn geen stomme vragen, alleen stomme antwoorden". Wie heeft dat ook alweer gezegd?quote:
Ik vaak.quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
"Er zijn geen stomme vragen, alleen stomme antwoorden". Wie heeft dat ook alweer gezegd?
Oh, ik dacht dat het Einstein was. Weer wat geleerd.quote:
Kan ook.quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het Einstein was. Weer wat geleerd.
Hij vond zelf dat ie niet zo knap was:quote:
Jammer ik wilde gevat reageren.quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar ik zei niet dat je dom bent
Het was toch: er zijn geen stomme vragen maar wel stomme mensen?quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
"Er zijn geen stomme vragen, alleen stomme antwoorden". Wie heeft dat ook alweer gezegd?
Dat zou ook nog kunnenquote:Op donderdag 30 juli 2009 01:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Het was toch: er zijn geen stomme vragen maar wel stomme mensen?
Geweldigquote:
Mán, al die mensen moeten ook nog betaald krijgen!quote:Op donderdag 30 juli 2009 01:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Geweldig
Het was weer een vette bendeSoms stonden er 7 mensen op het podium, soms 15, soms 20. De man met de luier, de pimp, allerlei freaks, zangeressen., 5 gitaristen, een violist, kinderen, kleindochter van George. Uiteindelijk hebben er zo'n 35 mensen op het podium gestaan in een 3,5 uur durende show. Ik heb me wel vermaakt
![]()
wyccie maakte zich zorgen dat je je oordopjes niet bij je had.quote:Het was uiteraard af en toe snoeihard
Volgens mij denkt George: de bus is toch al betaald, laten we 'm dan ook maar volladen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 01:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Mán, al die mensen moeten ook nog betaald krijgen!
Ik had ze bij me, zeg maar...quote:[..]
wyccie maakte zich zorgen dat je je oordopjes niet bij je had.
Die was waarschijnlijk weer eens volledig stoned. Zo'n man moet toch volledig failliet gaan.quote:Op donderdag 30 juli 2009 01:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens mij denkt George: de bus is toch al betaald, laten we 'm dan ook maar volladen.
Maar niet gebruikt. Nu slaapt wyccie niet.quote:Ik had ze bij me, zeg maar...
Tja, dit hoort gewoon bij hem. Dat maakt hem uniek. Hij heeft niet veel meer nodig, denk ik.quote:Op donderdag 30 juli 2009 01:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Die was waarschijnlijk weer eens volledig stoned. Zo'n man moet toch volledig failliet gaan.
Nahquote:[..]
Maar niet gebruikt
Ze leest het waarschijnlijk pas morgen.quote:. Nu slaapt wyccie niet.
Maar ik kan niet meer nadenkenquote:Op donderdag 30 juli 2009 01:31 schreef Wickedangel het volgende:
Maarreh... JIJ bent aan de beurt voor een plaatje
Ik plaagde je maar. Je bent waarschijnlijk net zo stoned als ome Georgequote:
Drugs are bad mmm'kay?quote:Op donderdag 30 juli 2009 01:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik plaagde je maar. Je bent waarschijnlijk net zo stoned als ome George![]()
Trusten Wickedangeltjequote:Ik ga pitten, er wacht me weer een bruisende werkdag![]()
Wat?quote:Op donderdag 30 juli 2009 02:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat komt er nou van als je de oordopjes niet gebruikt.
Veel leuker nog om er bij te zijn. Ik zit nog steeds met een grijns op m'n gezicht en ik kan al bijna weer iets horenquote:
Nee, meer een piebeliebepiep.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:50 schreef wyccie het volgende:
Je hebt een 'Trriiiiiing trrriiiiiiing' in je oor?
Jaquote:
Het is een grappig shirt.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:17 schreef wyccie het volgende:
Wat is er dan zo bijzonder aan je T-shirt?
Vast net zo grappig als jouw regenbooglaarsjes.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is een grappig shirt.
Te puberale humor voor jou, waarschijnlijkquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Vast net zo grappig als jouw regenbooglaarsjes.![]()
Ik heb wel even opgelet dat-ie alleen het t-shirt fotografeerde. Dat er niet vandaag een topic op Fok! zou komen met daarin mijn portret met de vraag waar dat shirt te koop is.quote:Je hebt dus mooi staan poseren voor die mensen? Ik zou er geld voor vragen, ook weer een fijne schnabbel.
Ik zou het niet in een kerk dragen, maar ik verwacht dat het voor zo'n concert geen probleem zou zijn.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Te puberale humor voor jou, waarschijnlijk![]()
Houd V&A dan maar goed in de gaten!quote:Ik heb wel even opgelet dat-ie alleen het t-shirt fotografeerde. Dat er niet vandaag een topic op Fok! zou komen met daarin mijn portret met de vraag waar dat shirt te koop is.
Ik heb het ook niet vaak aan. Als je het vluchtig in het voorbijgaan zou zien, zou je heel snel de verkeerde indruk kunnen krijgen. Dat zou niet de boodschap zijn die ik zou willen overbrengenquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zou het niet in een kerk dragen, maar ik verwacht dat het voor zo'n concert geen probleem zou zijn.![]()
[..]
Trustenquote:Houd V&A dan maar goed in de gaten!
Ik denk dat ik zo een dutje ga doen (lang niet meer gedaan!). Ik val hier bijna in slaap.
Trusten.
Dat was toch een plagerijtje van je?quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:28 schreef Wickedangel het volgende:
Scrutinizer moet een plaatje posten, hi ha ho.
Jij hoopte dat ik een makkelijk te raden plaatje zou plaatsen zodat jij mij voor gek zou kunnen zetten met dezequote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:29 schreef Wickedangel het volgende:
Haha, dat is George Clinton. En jij maar denken dat ik 'm niet zou herkennen
Trustenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 01:07 schreef wyccie het volgende:
Maar wyccie gaat weer naar bed.![]()
Welterusten, Scrut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |