Ah, je zoekt een cabaretier..... Kees Torn is nog vrij, geloof ik.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:46 schreef wyccie het volgende:
Maar dan zonder gekke schoenen en hoedjes met bellen.
quote:Op maandag 27 juli 2009 14:50 schreef wyccie het volgende:
Nee, ik zoek geen grappenmaker. Ik zoek niet.
quote:Op maandag 27 juli 2009 14:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Zo kom je natuurlijk nooit aan een man
Of hij loopt nu hand in hand met haar door de Koopgoot, of hij is in elkaar geslagen door de broers van het meisje.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Zou Andy al op weg naar de supermercado zijn?
Nee, maar ik heb wel nieuwe schoenen gekochtquote:Op maandag 27 juli 2009 14:52 schreef wyccie het volgende:![]()
En jij dan? Heb jij al een contactadvertentie gezet?
Of zij had een vrije dag, of ze is op vakantie om haar toekomstige echtgenoot te ontmoetenquote:Op maandag 27 juli 2009 14:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Of hij loopt nu hand in hand met haar door de Koopgoot, of hij is in elkaar geslagen door de broers van het meisje.
Laten zien.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, maar ik heb wel nieuwe schoenen gekocht
Neuh, dan ben ik te makkelijk te achterhalenquote:
Dan zou ik met de band mee kunnen doenquote:
Heb je dat ene topic gelezen over de man die zelfmoord pleegde omdat hij tinnitus en hyperacusis had?quote:Op maandag 27 juli 2009 15:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zit voor het eerst te overwegen oordopjes in te doen naar een concert. Ik denk dat dit wel eens echt hard kan gaan worden
Als je dat topic bedoelt over een man die zelfmoord gepleegd had omdat hij een gehoorbeschadiging opgelopen had bij een concert van Sepultura , dan... ja.quote:Op maandag 27 juli 2009 15:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb je dat ene topic gelezen over de man die zelfmoord pleegde omdat hij tinnitus en hyperacusis had?
Ik nog niet, het was een heel lang stuk tekst.
Ik vind dat juist heel erg verstandige mensen, die zich ook nog eens niks aantrekken van wat anderen van ze vinden.quote:Op maandag 27 juli 2009 16:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar normaal kijk ik altijd vanals ik mensen met oordopjes in zie bij concerten.
Tja, verstandig ....Verstandig is vaak wel een beetje saai. Ik weet niet of ik al wel toe ben aan verstandig.quote:Op maandag 27 juli 2009 16:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vind dat juist heel erg verstandige mensen, die zich ook nog eens niks aantrekken van wat anderen van ze vinden.
Zo kom je toch nooit .... ach, laat maarquote:
Mocht ik ooit naar een hard concert gaan, neem ik ook mijn oordopjes mee.
Maar we zouden toch allebei gewoon saai zijn? Dit topic kan niet zo veel hipheid aan.quote:Op maandag 27 juli 2009 16:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Tja, verstandig ....Verstandig is vaak wel een beetje saai. Ik weet niet of ik al wel toe ben aan verstandig.
Maar saai hoeft toch niet direct verstandig te zijn?quote:Op maandag 27 juli 2009 16:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar we zouden toch allebei gewoon saai zijn?
Ik ben zo niet-hip dat het verstandig zijn nog wel even kan wachten.quote:Dit topic kan niet zo veel hipheid aan.
Ik moest 10,15 betalen en gaf haar 50. Dat typte ze gelijk in, maar omdat ik geen zin in veel kleingeld had gaf ik haar ook nog 20 cent. Het duurde even voordat ze dat uitgerekend hadquote:
Dat had ik eerst ook maar nadat ik een keer een paar uur later nog ruis op mijn oren had, heb ik maar oordopjes gekocht en sindsdien draag ik ze vrijwel altijd bij concerten.quote:Op maandag 27 juli 2009 16:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar normaal kijk ik altijd vanals ik mensen met oordopjes in zie bij concerten.
Dat is in feite heel makkelijk. Gewoon op dezelfde manier terugtellen tot je bij ¤50,20 uitkomt.quote:Op maandag 27 juli 2009 17:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik moest 10,15 betalen en gaf haar 50. Dat typte ze gelijk in, maar omdat ik geen zin in veel kleingeld had gaf ik haar ook nog 20 cent. Het duurde even voordat ze dat uitgerekend had
Ben je toch je oorhaar aan het laten groeien?quote:Op maandag 27 juli 2009 17:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb al een paar dagen jeuk in m'n oor. Ook vervelend.
Het was leuk, ik heb me er prima vermaakt.quote:Hoe was 't in d'Efteling?
Mijn gedachte was dat ik 5 cent teveel gaf om 40 terug te krijgen.quote:Op maandag 27 juli 2009 17:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is in feite heel makkelijk. Gewoon op dezelfde manier terugtellen tot je bij ¤50,20 uitkomt.
Flirt pyl met jou als hij een boek komt kopen?quote:Ik probeer zelf uit te rekenen hoeveel er teruggegeven moet worden en kijk alleen naar het scherm als ik het bedrag vergeten ben.
Dat gaat vanzelf, helaas.quote:Op maandag 27 juli 2009 17:31 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ben je toch je oorhaar aan het laten groeien?
Staan Peace en Diaan op de camping in Brabant?quote:[..]
Het was leuk, ik heb me er prima vermaakt.
Waarom zou hij?quote:Op maandag 27 juli 2009 17:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Flirt pyl met jou als hij een boek komt kopen?
Ik ben vies.quote:Op maandag 27 juli 2009 17:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is ook algemeen bekend dat pyl oog heeft voor het vrouwelijk schoon.
Ik ben nog heel witquote:Op maandag 27 juli 2009 18:06 schreef wyccie het volgende:
Ik heb nu echt zo'n vies bruin kleurtje door de zon. Ik wil sneeuwwitje zijn.
Dat horen jullie morgen zelfde tijd, zelfde zender, zelfde klootzak.quote:Op maandag 27 juli 2009 19:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Had ze een vrije dag of is ze op vakantie?
Omdat ik aan brandalarms trek.quote:
nee alleen in beschonken toestand buiten de regio.....quote:
Dus je bent een buitenregionale klootzak?quote:Op maandag 27 juli 2009 20:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
nee alleen in beschonken toestand buiten de regio.....
Zeg alsjeblieft dat het dertig jaar geleden was.quote:Op maandag 27 juli 2009 20:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik was lang geleden eens boos op het meisje van de kaasafdeling van de supermarkt. Ik heb toen alle zakjes Silvo-kruiden in m'n karretje gegooid, het karretje laten staan en elders m'n boodschappen gedaan
Twintigquote:Op maandag 27 juli 2009 20:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zeg alsjeblieft dat het dertig jaar geleden was.
Liegbeest! Gellius zei net tegen mij via PM dat het afgelopen zaterdag was!quote:
Wyccie is al volwasssen geboren volgens mij...... en ze is elke vorm van menselijke zwakheden vreemd. Zij ziet bijvoorbeeld het innerlijk daarom kijkt ze nooit naar het uiterlijk.quote:
20 jaar geleden deden Gellius en ik nog wel boodschappen bij de zelfde supermarkt, tegenwoordig niet meer.quote:Op maandag 27 juli 2009 20:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Liegbeest! Gellius zei net tegen mij via PM dat het afgelopen zaterdag was!
Als Gellius morgen met twee dichte kijkers loopt weet je wie het gedaan heeft....quote:Op maandag 27 juli 2009 20:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
20 jaar geleden deden Gellius en ik nog wel boodschappen bij de zelfde supermarkt, tegenwoordig niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |