abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 juli 2009 @ 09:38:27 #151
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_71419308
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 09:23 schreef Dragorius het volgende:
Mae Wan Ho wordt trouwens niet genoemd door de Open University Hm...
Joe Cummins is ook "nergens te vinden" als vermeend professor, behalve bij de IoSiS. Die trouwens tegen alle medicijnen is en puur zich richt op homeopathie en Chinese geneeskunst.

Hoe komen ze er eigenlijk bij dat het gevaarlijk is? Het vaccin is nog in ontwikkeling en er is nog geen ingredientenlijst openbaar. Ook voor hen is dat nog niet toegangkelijk.
Dus alles wat ik lees komt weer uit de fabeltjes krant?
quote:
Credentials
Ho received a Ph. D. in Biochemistry in 1967 from Hong Kong University, was Postdoctoral Fellow in Biochemical Genetics, University of California San Diego, from 1968 to 1972, Senior Research Fellow in Queen Elizabeth College, Lecturer in Genetics (from 1976) and Reader in Biology (from 1985) in the Open University, and since retiring in June 2000 Visiting Professor of Biophysics in Catania University, Sicily.[2][3][4]
Je kan wel zeggen dat je niks hebt gevonden, maar waar zoek je eigenlijk? Hoe kan je dit verifiëren?
Heb je gebelt? Is de site die jij checkt 100% waterdicht? Ik moet namelijk jouw woord geloven tegenover iemand die boeken, lezingen en op honderden sites zoals bijvoorbeeld: Center for Theoretical Study (CTS), the Institute for Advanced Studies, sites die eindigen op .edu (education, Davidson College education website), wetenschappelijke informatieve sites en ik kan zo nog wel doorgaan. We hebben het hier niet over David Icke die ik aandraag als meest betrouwbare bron.

Waarom zou je per se willen vasthouden dat er ook mensen zijn die wel zeggen dat het goed voor je is, terwijl er genoeg tegengas gegeven wordt?
Ik ben echt in de war, wat is er aan de hand man.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  woensdag 29 juli 2009 @ 09:40:12 #152
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_71419346
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 09:32 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch ook? Dat zou veel makkelijker zijn, dan zo'n hele operatie eromheen etc. Zoiets zou je ieder moment kunnen uitvoeren. Waarom dan zo omslachtig. Als ik de evil-boss was geweest, had ik het wel geweten hoor, dit zou veel efficienter zijn
[..]

De maatschappij, dat ben jij Ik hou niet zo van burgerdoden, met name niet als die voorkomen hadden kunnen worden.
[..]
Waarom misdragen wij ons dan in Irak en Afghanistan. Waarom is er geen soldaat die DU-munitie weigert.
Het is godverdomme van de zotte.

ik heb echt totale disrespect voor de soldaten die wij daar hebben zitten.
quote:
En uiteraard heb je hier veel studies over, die reproduceerbaar zijn en aantonen dat jij onomstotelijk gelijkt hebt en dat al die mensen die dit middel al in de loop der jaren succesvol hebben gebruikt, allemaal voor de trein zijn gesprongen?
[..]
Rumsfeld ?!! zeg je die naam wat!?
quote:
Omdat dit onderwerp mij na aan het hart gaat, voorheen was ik vooral een KLB'er, om even lekker op Fok! te kunnen lachen om domme grapjes en mensen die zichzelf compleet de nesten in werken met hun dagelijks falen. Nu dit onderwerp (waar ik door mijn studie gewoon veel over weet, en zelf heb KUNNEN ervaren) zo actueel is, ben ik ingesprongen. Sowieso lurkte ik al die tijd al mee, omdat, zoals ik eerder al zei, ik alle meningen een kans geef en ook gerust open sta voor zaken
[..]

Ja, maar goed, ik blijf het doen, totdat iemand met het schaamrood op de kaken beseft dat het inderdaad dom is, en die "spreads the word" dan ook. Samen komen we er wel
[..]

Zozo, 2001 en 2002. Inderdaad errug actueel, en in de tussentijd zijn er geen microbiologen meer over nee.... Ahum...
Nee even serieus we hebben nu een lab-ontwikkeld virus en veel vooraanstaande microbiologen sterven met bosjes?!! Zie de verbanden!.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 29 juli 2009 @ 09:44:20 #153
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_71419433
quote:
foutje. Ik zal je artikel eens lezen.
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_71419444
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 09:38 schreef Ticker het volgende:

[..]

Dus alles wat ik lees komt weer uit de fabeltjes krant?
De fabeltjeskrant van Burgermeister ja, want geen van die mensen hebben toegang tot dat vaccin of de ingredienten daarvan op dit moment. Werken ze voor de WHO? Voor het bedrijf dat de vaccins ontwikkelt? Nee.
quote:
Je kan wel zeggen dat je niks hebt gevonden, maar waar zoek je eigenlijk? Hoe kan je dit verifiëren?
Heb je gebelt? Is de site die jij checkt 100% waterdicht? Ik moet namelijk jouw woord geloven tegenover iemand die boeken, lezingen en op honderden sites zoals bijvoorbeeld: Center for Theoretical Study (CTS), the Institute for Advanced Studies, sites die eindigen op .edu (education, Davidson College education website), wetenschappelijke informatieve sites en ik kan zo nog wel doorgaan. We hebben het hier niet over David Icke die ik aandraag als meest betrouwbare bron.

Deze vraag zou ik kunnen afketsen maar dat doe ik niet. Bepaalde zaken zijn gewoon na te treken door te zoeken, zo wordt Ho weliswaar niet volleding in verband gebracht met de Open University, andere bronnen zeggen weer dat ze ontslagen is vanwege incompetentie.
Met deze redenering is geen enkele bron geloofwaardig, en kun je alleen uitgaan van eigen ervaring dus...
quote:
Waarom zou je per se willen vasthouden dat er ook mensen zijn die wel zeggen dat het goed voor je is, terwijl er genoeg tegengas gegeven wordt?
Ik ben echt in de war, wat is er aan de hand man.
Hoewel dit eigenlijk off-topic is, gezien het nu over die FEMA oefening gaat, wil ik dit zeggen hierover: Uiteraard is een kritische blik altijd goed, maar al die anti-lui staan nu al op hun achterste poten terwijl er nog helemaal niks over te zeggen valt. Eerst dus afwachten wat de clinical trials, die volgende week beginnen, opleveren en dan weten we pas meer. En ja, die zijn allemaal openbaar.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 29 juli 2009 @ 09:48:46 #155
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_71419554
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 09:44 schreef Dragorius het volgende:
Eerst dus afwachten wat de clinical trials, die volgende week beginnen, opleveren en dan weten we pas meer. En ja, die zijn allemaal openbaar.
Is goed, doen we!
pi_71419581
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 09:48 schreef Ticker het volgende:

[..]

Is goed, doen we!
Mocht daaruit blijken dat het vaccin inderdaad te veel risico's met zich meebrengt, neem ik mijn woorden oko terug uiteraard Zo ben ik dan wel
Mr. Prolapse 2009
pi_71419628
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 09:40 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Waarom misdragen wij ons dan in Irak en Afghanistan. Waarom is er geen soldaat die DU-munitie weigert.
Het is godverdomme van de zotte.

ik heb echt totale disrespect voor de soldaten die wij daar hebben zitten.
Geheel off-topic en niet relevant. "Onze" soldaten hebben niks te maken met deze oefening.
quote:
Rumsfeld ?!! zeg je die naam wat!?

En een naam staat synoniem aan een onderdrukkend en suicide-opwekkend middel bij jou?
quote:
Nee even serieus we hebben nu een lab-ontwikkeld virus en veel vooraanstaande microbiologen sterven met bosjes?!! Zie de verbanden!.
Zoals gezegd, die site waar jij naar linkte heeft het alleen over 2001 en 2002. Ver voordat dit virus ook maar ter sprake kwam. In de tussentijd zijn er nog steeds microbiologen opgeleid of meer ervaren geworden.

Waarom ga je niet verder in op de rest maar pik je deze highlights er alleen uit?
Mr. Prolapse 2009
pi_71421495
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 09:51 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Geheel off-topic en niet relevant. "Onze" soldaten hebben niks te maken met deze oefening.
wat een kortzichtigheid, ze zijn soldaat, en denken dat ze iets goeds doen....
i reserve the right to do as i damnwell please.
pi_71421507
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 11:00 schreef vanwelleer het volgende:

[..]

Maar dat heeft geen druppel te maken met dit topic over de FEMA oefening van de VS.
Mr. Prolapse 2009
pi_71421735
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 11:00 schreef vanwelleer het volgende:

[..]

Dus soldaten zijn altijd per definitie slecht? Dus ook als ze worden uitgezonden naar landen waar de lokale bevolking enorm wordt onderdrukt, die ze dan bevrijden? Of als ze humanitaire missies krijgen waarin ze de bevolking helpen om hun verwoeste dorpen weer op te bouwen en waar ze voedsel en dekens uitdelen?

Nee je hebt gelijk, hufters zijn ze, stuk voor stuk, zonder uitzondering!
Ben je soldaat, dan moet je per definitie branden in de hel!

pi_71421880
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 11:09 schreef ToT het volgende:

[..]

Dus soldaten zijn altijd per definitie slecht?

Helemaal niet.

De mensen die (mede namens ons) hebben besloten dat die soldaten naar het buitenland gaan, om daar iets ondefinieerbaars te doen, met een onbekend doel, onder hem mom van hulp gaan bieden...
pi_71422054
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 11:14 schreef vanwelleer het volgende:

[..]

Helemaal niet.

De mensen die (mede namens ons) hebben besloten dat die soldaten naar het buitenland gaan, om daar iets ondefinieerbaars te doen, met een onbekend doel, onder hem mom van hulp gaan bieden...
Dat vroeg ik me ook al af. Zo'n grote oefening in eigen land, en het gros van het leger zit in het buitenland, zich met andere landen te bemoeien.

Bijna hetzelfde als ontwikkelingshulp ten tijde van economische crisis. Daar snijd je uiteindelijk alleen jezelf mee in de vingers.

Mjah, image is everything.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_71422094
Giant Sinkhole Collapses Near City 7/28/09

CBS 7 News
July 28, 2009

Denver City, Texas - A giant geographical phenomenon has opened up just two miles northeast of Denver City.

The enormous sink hole opened up just last night and is on Occidental Permian Inc. property

Company officials would not allow us near the site but did provide us with aerial photos.

It is a sinkhole 70 yards long almost 70 yards wide and about 50 feet deep.

Permian Occidental says all the wells in the area have been shut-in as a precaution.

So far no injuries are being reported or any impacts outside the immediate vicinity of the hole.

Local and state authorities have been notified and are now working with Occidental crews.

Right now an independent fire and safety company is on location and the entire area is secured.
pi_71422149
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 11:21 schreef vanwelleer het volgende:
Giant Sinkhole Collapses Near City 7/28/09

CBS 7 News
July 28, 2009

Denver City, Texas - A giant geographical phenomenon has opened up just two miles northeast of Denver City.

The enormous sink hole opened up just last night and is on Occidental Permian Inc. property

Company officials would not allow us near the site but did provide us with aerial photos.

It is a sinkhole 70 yards long almost 70 yards wide and about 50 feet deep.

Permian Occidental says all the wells in the area have been shut-in as a precaution.

So far no injuries are being reported or any impacts outside the immediate vicinity of the hole.

Local and state authorities have been notified and are now working with Occidental crews.

Right now an independent fire and safety company is on location and the entire area is secured.
En dat heeft met de FEMA oefening te maken?
  woensdag 29 juli 2009 @ 11:24:01 #165
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_71422156
Lekker sociaal weer van Mediaconsument. Laten we ook gelijk zijn uitkering stopzetten. Ten tijdens van economisch zware tijden zijn de chronische steuntrekkers niet gewenst
:-)
pi_71422193
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 11:20 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Dat vroeg ik me ook al af. Zo'n grote oefening in eigen land, en het gros van het leger zit in het buitenland, zich met andere landen te bemoeien.

Bijna hetzelfde als ontwikkelingshulp ten tijde van economische crisis. Daar snijd je uiteindelijk alleen jezelf mee in de vingers.

Mjah, image is everything.
Krijg ik ook nog een mooie reactie op mijn posts hierboven? Vind het een interessante discussie namelijk, en heb er wat tijd en moeite in gestoken
Mr. Prolapse 2009
pi_71422220
vanwelleer > dude, ga je nu vanalles erbij pakken en posten, wat daar gebeurt nu? Een sinkhole, dat is eng, gebeurt wel vaker.
Of gaan ze daar de lijken dumpen
Mr. Prolapse 2009
pi_71422425
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 11:25 schreef Dragorius het volgende:
vanwelleer > dude, ga je nu vanalles erbij pakken en posten, wat daar gebeurt nu? Een sinkhole, dat is eng, gebeurt wel vaker.
Of gaan ze daar de lijken dumpen
ik ben een heel klein beetje bekend, met het gebruiken van een gebeurtenis, voor het creeren van een andere gebeurtenis.

iedere gebeurtenis die nu afwijkt van alle dag, kan een aanloop hebben naar een volgende gebeurtenis.
pi_71422526
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 11:32 schreef vanwelleer het volgende:

[..]

ik ben een heel klein beetje bekend, met het gebruiken van een gebeurtenis, voor het creeren van een andere gebeurtenis.

iedere gebeurtenis die nu afwijkt van alle dag, kan een aanloop hebben naar een volgende gebeurtenis.
[ afbeelding ]
Helemaal mee eens, maar je moet ook niet achter elke struik een beer verwachten. Da's ook geen leven. Daarbij komen die sinkholes wel vaker voor, en zie ik niet in hoe zo'n sinkhole tot massavaccinatie, uitroeiing en opsluitingen zou kunnen leiden.
pi_71422548
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 11:35 schreef ToT het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, maar je moet ook niet achter elke struik een beer verwachten. Da's ook geen leven. Daarbij komen die sinkholes wel vaker voor, en zie ik niet in hoe zo'n sinkhole tot massavaccinatie, uitroeiing en opsluitingen zou kunnen leiden.
Tenzij er een sandworm uit komt ineens

Nog anderhalve dag, toch?
Mr. Prolapse 2009
pi_71422581
idd. In het FB topic staat wel een filmpje met 1 chinook en wat lichtjes bij nacht, maar ik zie nog geen massahysterie en schietende soldaten.
pi_71422626
Wat ik dus zo jammer vind is, dat dit zometeen voorbij is zonder gevolgen en dat zo'n Burgermeister dan nog steeds geloofwaardig is volgens de believers. Dan denk ik, tsja, dan kan ik ook wel ongefundeerde claims plaatsen en dan toch nog geloofwaardig blijven...
Mr. Prolapse 2009
pi_71422657
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 11:39 schreef Dragorius het volgende:
Wat ik dus zo jammer vind is, dat dit zometeen voorbij is zonder gevolgen en dat zo'n Burgermeister dan nog steeds geloofwaardig is volgens de believers. Dan denk ik, tsja, dan kan ik ook wel ongefundeerde claims plaatsen en dan toch nog geloofwaardig blijven...
Dat staat zo fout he!

Maar je hebt idd gelijk hoor!
pi_71422710
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 11:35 schreef ToT het volgende:

[..]

Er staat ook niet dat dat zal gebeuren, er staat wel dat er een groot gebied zal worden afgezet, en ik heb me even afgevraagd wat ik ermee (daarvandaan ) zou kunnen bereiken.....

google earth.
pi_71423077

Texas: Mother decapitates and eats newborn
Tuesday, July 28, 2009,17:06 [IST]

Texas, Jul 28: In a freakish incident, a mother allegedly decapitated her newborn baby, ate pieces of the body.

The Texan mother, Otty Sanchez was covered in blood when the police arrived at the place where she had killed her baby. And she was screaming, "I killed my baby, I want to die," the police said.

Police spokesman Joe Rios said, "She mentioned that someone or something told her to do it and she was hearing voices, so that leads us to believe she was experiencing some kind of mental crisis."

According to a news agency report, the woman had separated from the child's father about a week ago. She was living with her mother and sister who were helping her take care of her baby.

Born on Jun 30, the baby was just a three week old tot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')