abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 4 augustus 2009 @ 22:20:36 #26
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_71608057
Maak ik me echt geen zorgen over. Relaties kunnen nu eenmaal uit gaan om verschillende redenen en als dat gebeurt dan gebeurt dat. Heeft geen zin om me daar druk over te maken, zo kan je je wel constant druk maken om wat er allemaal mogelijk kan gebeuren in je leven.
Vind het ook nogal een paranoïde manier van denken ook en als ik mezelf daarop betrap lach ik mezelf ook een beetje uit. Dat heb ik geleerd van drugsgebruik en paranoia die daarbij komt kijken. Als je dan paranoïde gedachten niet kan herkennen maak je jezelf compleet gek.
En ik neem geen "shit" omdat ik bang zou zijn dat het uit zou gaan Als ik iets niet zou kunnen tolereren ga ik niet als een mak lammetje niks doen. Maar de "shit" die sowieso gebeurt neem ik omdat iedereen die meebrengt en het eigenlijk ook niks uit maakt.
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
pi_71610001
quote:
Op zondag 26 juli 2009 22:16 schreef enchufa het volgende:
Ben je bang om je huidige vriendin kwijt te raken aan iemand die leuker, knapper of succesvoller is
Nee. Ze kiest ervoor bij mij te zijn. Waarom zou ik me dan druk moeten maken?
quote:
en zou dat je heel erg raken als dat gebeurt?
Ja.
quote:
Hou je je krampachtig aan haar vast en accepteer je shit van haar omdat je weet dat het lang kan duren voordat je een nieuwe vriendin hebt?
Nee. Liever alleen dan samen met iemand die shit doet waar ik het absoluut niet mee eens ben.
pi_71610051
Oh ja, wat al eerder gezegd is, onzekerheid is erg onaantrekkelijk

Ik vraag me eigenlijk af waar dat vandaan komt. Je leest soms topics en daarin is de TS ontzettend onzeker, tot aan het obsessieve toe. Heb je dan een slechte ervaring gehad in het verleden? Of is zoiets aangeboren?
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 23:15:36 #29
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_71610505
pff als ik ooit nog eens een vriendin heb, zal ik het laten weten
maar hou je adem er niet voor in
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_71610769
quote:
Op zondag 26 juli 2009 22:16 schreef enchufa het volgende:

Als ik haar zou kwijtraken aan een ander zou dat jammer zijn maar ik weet dat het mij geen moeite zou kosten om een andere chica te regelen.

Vertel!
OMG epic sadness. !
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_71611522
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 23:23 schreef Fascination het volgende:

[..]

OMG epic sadness. !
Epic sadness zie je in de spiegel, lelijkerd
pi_71611687
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 23:44 schreef enchufa het volgende:

[..]

Epic sadness zie je in de spiegel, lelijkerd
Whehe, wederom sadness.
Je wilde even "subtiel" benadrukken dat je goed met de vrouwtjes bent?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  † In Memoriam † dinsdag 4 augustus 2009 @ 23:56:02 #33
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_71611896
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 23:49 schreef Fascination het volgende:

[..]

Whehe, wederom sadness.
Je wilde even "subtiel" benadrukken dat je goed met de vrouwtjes bent?
!
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')