sex(gerelateerde zaken), jezus.quote:Ik doe hem aan naar staphorst, waar sex(gerelateerde zaken) nog een taboe zijn!
wat is er hypocriet aan, alsof ik ooit op een dergelijke manier zou vallen voor de lokroep van gratis shit.quote:Op zondag 26 juli 2009 20:02 schreef Titus-Pullo het volgende:
Ik vind het wel erg hypocriet dat jij tegen mensen zegt hoe ze zich moeten gedragen vuige relnicht
Hoogstens om in te slapen, bij gebrek aan humor.quote:Op zondag 26 juli 2009 21:06 schreef Biogarde het volgende:
Leuk als krijgertje, niet iets wat je zou kopen imo.
We gaan je wel aan je voorstel houdenquote:Op zondag 26 juli 2009 23:59 schreef Gupje het volgende:
Vind het stiekem ook kut dat ik hem heb gewonnen
quote:Op zondag 26 juli 2009 23:59 schreef Gupje het volgende:
Vind het stiekem ook kut dat ik hem heb gewonnen
Auwquote:Op maandag 27 juli 2009 00:01 schreef Biogarde het volgende:
[..]
We gaan je wel aan je voorstel houden![]()
Het is iets met een homobar, zaad en glow in the dark voor je anus.
klaagbaak-prijsvragen.quote:Op maandag 27 juli 2009 00:01 schreef Biogarde het volgende:
[..]
We gaan je wel aan je voorstel houden![]()
Het is iets met een homobar, zaad en glow in the dark voor je anus.
Hee... blijf van BT af!quote:Op zondag 26 juli 2009 19:50 schreef Nosh het volgende:
als jullie dat in- en intrieste piemelshirt ook maar een seconde aan hebben, verdienen jullie een standrechtelijke executie, of op z'n minst een verbod om voort te planten.
ps. BT ook, dan is de genenpoel maar iets kleiner.
hehe, jammer jammer!quote:Op maandag 27 juli 2009 13:00 schreef Biels het volgende:
Emimich had er 1000 ofzo, maar ja, die had zich volgens Yvonne teruggetrokken_!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |