Die gast op 4 minuten heeft eigenlijk gewoon een kutquote:Op maandag 27 juli 2009 01:50 schreef Oldbie het volgende:
Winnaars, schenk jullie shirt aan het goede doel: http://vodpod.com/watch/1180084-small-penis-contest
nu moet je eraan geloven Gup.quote:
Natuurlijkquote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:58 schreef wikwakka2 het volgende:
Heb je je adresgegevens wel doorgePM'ed?
WHAHAHAHAHAA!!!quote:
Dat dacht ik alquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:02 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dom, dat had je dus niet moeten doen.
Ik vind het erg grappig dat je je shirt nog niet hebt ontvangen. Zo'n mooi shirt.quote:
Ja wil graag mijn belofte nakomen dus kan niet wachten tot ik dat shirt hebquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:04 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
Ik vind het erg grappig dat je je shirt nog niet hebt ontvangen. Zo'n mooi shirt.![]()
Haha je bent in mijn val getrapt. Ik ben de sponsor van de shirts en weet nu zo jullie adresgegevens, Heb uiteraard selectief jullie uitgekozen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:06 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ja wil graag mijn belofte nakomen dus kan niet wachten tot ik dat shirt heb
Hou maar op, grappiger dan dit wordt het niet en het niveau van je is niet bijster hoogquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:17 schreef EmielPiel het volgende:
Owja, en raad eens wat dit mij kost. 5 waardeloze shirtjes die ik zelf druk met mijn printer. Wit shirtje, 2 euro wibra. Drukkosten 1 euro. Dit kost mij dus hoogstens 15 euro, maar heb wel jullie gegevens
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:20 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hou maar op, grappiger dan dit wordt het niet en het niveau van je is niet bijster hoog
Godverdomme en dan ben je nog een mede ajacied ook. bedankt lulquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:20 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hou maar op, grappiger dan dit wordt het niet en het niveau van je is niet bijster hoog
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:23 schreef _GdR_ het volgende:
Ik heb gewonnen. wtf. ik win iets.![]()
Kan geen picts posten zoals beloofd want ben al bij de rechter geweest.
Er zijn vast nog wel wat andere rechtzaken waar je naar binnen kan stormenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:23 schreef _GdR_ het volgende:
Ik heb gewonnen. wtf. ik win iets.![]()
Ja alles lekker hier. En met jou?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:27 schreef de_boswachter het volgende:
EmielPiel. Kappen met die slowchat. Niet alleen hier.
Iedereen blij maken met een mooie mus zodat ze op je gaan stemmen, en dan niet je belofte nakomenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:23 schreef _GdR_ het volgende:
Weet ik veel dat het zolang duurde vordat de stemmen geteld waren.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:42 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Iedereen blij maken met een mooie mus zodat ze op je gaan stemmen, en dan niet je belofte nakomen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |