quote:Op zondag 26 juli 2009 19:47 schreef sinadO het volgende:
Eigenlijk zouden de winnaars hun prijs moeten weigeren als Emimich er geen wint.
quote:Op zondag 26 juli 2009 19:47 schreef sinadO het volgende:
Eigenlijk zouden de winnaars hun prijs moeten weigeren als Emimich er geen wint.
Maar volgens Yvonne heeft Emimich zich teruggetrokken, zoals je kunt lezen.quote:Op zondag 26 juli 2009 19:50 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee. Het punt is dat de eerste god weet hoeveel stemmen allemaal, vrijwel zonder uitzondering, naar Emimich zijn gegaan.
HAHA TERUGGETROKKEN IN EEN PIEMELTOPICquote:Op zondag 26 juli 2009 21:00 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Maar volgens Yvonne heeft Emimich zich teruggetrokken, zoals je kunt lezen.
quote:Op zondag 26 juli 2009 21:24 schreef _Iloontjuh_ het volgende:
Wat een geile shirts zegAls mijn vriendje zo rond loopt, oehlala kan ik direct genieten van zijn piemel
![]()
Ilona
Wat een geile shirts zegAls mijn vriendje zo rond loopt, oehlala kan ik direct genieten van zijn piemel
![]()
Ilona
![]()
Ilona
daar ga je als man toch niet mee rondlopenquote:
Daar wil je toch niet in lopen manquote:Op zondag 26 juli 2009 21:22 schreef Syd het volgende:
ik had hem moeten winnnen, een zwarte man met een witte penis
Tief eens ff een eind op kut trollquote:Op zondag 26 juli 2009 21:24 schreef _Iloontjuh_ het volgende:
![]()
Ilona
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |