Da's heul niet eng!quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik vraag me trouwens steeds af wat die enge kat op de achtergrond voor ding is
De eerste keer dat ik m zag schrok ik me doodquote:Op maandag 3 augustus 2009 12:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Arme Naartjie![]()
Ze groeien idd al! Leuk om dat zo te volgen![]()
Ik vraag me trouwens steeds af wat die enge kat op de achtergrond voor ding is
Ik dacht " jezus, wasdat veur een kat...die ogen! "quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik m zag schrok ik me dood
quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik dacht " jezus, wasdat veur een kat...die ogen! "
Sander: "Mooi, het begint ergens op te lijken!"quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:18 schreef Cat22 het volgende:
De kinders doen het weer![]()
Alles is minimaal 10 gram bijgekomen (Rooie heeft weer een euro gedoneerd) en alles weegt meer dan 200 gram. Muv rooie dan, maar die komt in de buurt met 180 gram.
De wekelijkse groei-foto's:
Prinsesje
[ afbeelding ]
Rooie
[ afbeelding ]
Sherman
[ afbeelding ]
Streepie
[ afbeelding ]
Naartjie is nog steeds 'stuk'. Hij is weer zijn oude zelfje maar meer dan een schorre halve miauw komt er niet uit. Erg lastig als je je vrouwtje naar je bakje wil krijgen voor meer voer. Hij is er zelf het meest beduusd van.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Sander: "Mooi, het begint ergens op te lijken!"
Ja, het beest kan er ook niks aan doen dat hij zo'n chaggo kop heeft.quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:25 schreef Ingetje79 het volgende:![]()
Ach, 1 van mijn echte katten werd gisteren genadeloos onderuit gehaald in SC...da's pas echt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anne Geddes, eat your heart out.![]()
![]()
![]()
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:00 schreef Cat22 het volgende:
Ingetje en Hara: NIET kijken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anne Geddes, eat your heart out.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
ik wil ooohook. (maar ik weet niet of Ivory het zo'n succes zal vinden
)
Tuulk! Dan 'kun je er ook wat mee'.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:30 schreef Debsterr het volgende:
Mogen we misschien volgende week of de week erop weer een keer komen kijken?
Dat!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:32 schreef nokwanda het volgende:
Kijk, als je kittens hebt wil je je kindjes het liefste meegeven aan mensen die zo verliefd zijn dat ze vragen of ze weer mogen komen kijken.
En wat is dat ook voor moeite?? Wij hebben Guus pas ruim een week, maar hebben nu al een paar keer mailtjes en foto's gestuurd. Is toch fijn? Weten zij ook hoe het gaat.. Ze hebben toch goed voor de kleintes gezorgd de eerste 8 weken!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:42 schreef Cat22 het volgende:
Ik vind het nog altijd jammer dat niemand van de mensen die vorig jaar een katje hebben gehaald bij me ook maar iets van zich hebben laten horen. Ik heb ze na een paar maanden gemaild, een mailtje terug met foto was prima geweest. Ik wil ze ook niet stalken natuurlijk. Zelfs Kitty mamma heeft noch bij mij, noch bij de andere pleegmamma iets van zich laten horen.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:00 schreef Cat22 het volgende:
Ingetje en Hara: NIET kijken!Whaaaa!!! Ik deed wel klikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anne Geddes, eat your heart out.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Wat wordt Rooie al een lekker rond beertje, wat een schatje!
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Wat zij zegtquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Whaaaa!!! Ik deed wel klikken![]()
![]()
Wat wordt Rooie al een lekker rond beertje, wat een schatje!
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:39 schreef Cat22 het volgende:
Rooie is vandaag met een groeispurt bezig geloof ik. Hij krijgt nu om de 3 uur zijn flesje maar was straks na anderhalf uur echt ontevreden en aan het zoeken. Flesje gemaakt: helemaal erin!2 uur later dus nog maar een (iets grotere fles) fles: helemaal erin!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |