Nu ik de foto nog een keer bekijk laat zelfs een mug een grotere wond achter op je vingers.quote:Op zondag 26 juli 2009 18:05 schreef Trannellius het volgende:
De tering. Met zichzelf krassende emo's zou ik zelfs nog meer medelijden hebben
Plaatje 2 doet het nietquote:Op zondag 26 juli 2009 18:04 schreef mien-moeke het volgende:
Dus ik zo enen geile opvouwbare ladder gaan halen bij den Aldi. Verwachte reactie 1: TS is een Aldi Pauper!
Ik die zo even uitvouwen endezo, jeweetz.
Vergrendeling 1 losmaken, niets aan t handje. Vergrendeling 2 losmaken, per ongeluk schuinomhoog staant gedeelte loslaten waardoor duim klem komt te zitten tussen 2 delen van de bewuste ladder.
En natuurlijk net en direct tegen het scharnier aan.
En dus dikke au, dikke duim, dikke dokter, dikke mes, dikke prik, dikke pleister.
![]()
![]()
Klacht: Vouwladder doet mij pijn
Sub-klacht: Verwachte reacties.
Verwachte reacties:
-TS kan er niet mee om gaan
-Huilie
-Dat dit kan in Nederland.
Pics
NSFW! ofzo. Bloody enzo.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou en!quote:Op zondag 26 juli 2009 18:06 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Nu ik de foto nog een keer bekijk laat zelfs een mug een grotere wond achter op je vingers.
Nietes. Ik vloek altijd volledig vautloowzquote:Op zondag 26 juli 2009 18:05 schreef Genius-F het volgende:
Volgens mij staat er een typo in je TT.
Open er een topic overquote:Op zondag 26 juli 2009 18:07 schreef defabiman het volgende:
Mediafire kan er niet mee om gaan...
sarcasme, snap hetquote:
Ik wou dat ik kon ruilenquote:Op zondag 26 juli 2009 18:40 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wees blij dat je het zelf heb gedaan en dat ie er nog aan zit![]()
Deze kerel is jalours op je![]()
Teen geamputeerd bij Palm Invest-verdachte Danny Klomp![]()
Die was al genoemt, drop-dwerg!quote:Op zondag 26 juli 2009 19:44 schreef Ridocar het volgende:
TS is een Aldi-pauper.
quote:Op zondag 26 juli 2009 20:56 schreef _Iloontjuh_ het volgende:
Nou nou zeg wat een reacties hier. Ik zal je een kus op je duim geven en je beterschap wensen.
![]()
Ilona
Mond wassen? Failquote:Op zondag 26 juli 2009 21:02 schreef _Iloontjuh_ het volgende:
[..]
Nou nou zeg jij durft wel, mij een hoer noemen ga je mond wassen![]()
![]()
Ilona
Alleen in de op, volgens mij nog niet door iemand anders, mutsquote:
Check m'n sig en zeik dan verder.quote:Op zondag 26 juli 2009 21:17 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Alleen in de op, volgens mij nog niet door iemand anders, muts
Enne, 'genoemt' ?
Nuecken?quote:Op zondag 26 juli 2009 20:56 schreef _Iloontjuh_ het volgende:
Nou nou zeg wat een reacties hier. Ik zal je een kus op je duim geven en je beterschap wensen.
![]()
Ilona
Die is er af. Die voel je niet meer.quote:Op zondag 26 juli 2009 22:10 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En die afgehakte teen nietduhh
quote:Op zondag 26 juli 2009 22:11 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
Die is er af. Die voel je niet meer.![]()
Bijzaak.quote:Op zondag 26 juli 2009 22:36 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Die teen idd niet meer wel de plek waar die zat![]()
![]()
Offtopic! Ban!aan.quote:Op maandag 27 juli 2009 05:30 schreef Heil-Schnitzel het volgende:
och wat erg
vorige maand een splinter van 2.5cm onder mijn nagel gehad
Naar het ziekenhuis eruit laten snijden en nu mis ik een stuk van mijn nagel (op mijn duim)
van begin van je duim tot aan het nagelbedje zat die
WTF!quote:Op maandag 27 juli 2009 05:30 schreef Heil-Schnitzel het volgende:
och wat erg
vorige maand een splinter van 2.5cm onder mijn nagel gehad
Naar het ziekenhuis eruit laten snijden en nu mis ik een stuk van mijn nagel (op mijn duim)
van begin van je duim tot aan het nagelbedje zat die
WTFquote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:17 schreef Mr.Cooper het volgende:
I CUM BLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD!!!!!!111111
Weet t al. Bijna 2 weken:quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:28 schreef mien-moeke het volgende:
Als zo'n nagel los gaat laten, hoe lang duurt dat dan? Lijkt namelijk wel erg los te zitten.
JESUS CHRISTUS!!!quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:45 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
Weet t al. Bijna 2 weken:
[ afbeelding ]
Godverdekenkerquote:Op zondag 9 augustus 2009 02:45 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kun je je coke in verstoppen. Erg makkelijk.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:45 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |