Nu ik de foto nog een keer bekijk laat zelfs een mug een grotere wond achter op je vingers.quote:Op zondag 26 juli 2009 18:05 schreef Trannellius het volgende:
De tering. Met zichzelf krassende emo's zou ik zelfs nog meer medelijden hebben
Plaatje 2 doet het nietquote:Op zondag 26 juli 2009 18:04 schreef mien-moeke het volgende:
Dus ik zo enen geile opvouwbare ladder gaan halen bij den Aldi. Verwachte reactie 1: TS is een Aldi Pauper!
Ik die zo even uitvouwen endezo, jeweetz.
Vergrendeling 1 losmaken, niets aan t handje. Vergrendeling 2 losmaken, per ongeluk schuinomhoog staant gedeelte loslaten waardoor duim klem komt te zitten tussen 2 delen van de bewuste ladder.
En natuurlijk net en direct tegen het scharnier aan.
En dus dikke au, dikke duim, dikke dokter, dikke mes, dikke prik, dikke pleister.
![]()
![]()
Klacht: Vouwladder doet mij pijn
Sub-klacht: Verwachte reacties.
Verwachte reacties:
-TS kan er niet mee om gaan
-Huilie
-Dat dit kan in Nederland.
Pics
NSFW! ofzo. Bloody enzo.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou en!quote:Op zondag 26 juli 2009 18:06 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Nu ik de foto nog een keer bekijk laat zelfs een mug een grotere wond achter op je vingers.
Nietes. Ik vloek altijd volledig vautloowzquote:Op zondag 26 juli 2009 18:05 schreef Genius-F het volgende:
Volgens mij staat er een typo in je TT.
Open er een topic overquote:Op zondag 26 juli 2009 18:07 schreef defabiman het volgende:
Mediafire kan er niet mee om gaan...
sarcasme, snap hetquote:
Ik wou dat ik kon ruilenquote:Op zondag 26 juli 2009 18:40 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wees blij dat je het zelf heb gedaan en dat ie er nog aan zit![]()
Deze kerel is jalours op je![]()
Teen geamputeerd bij Palm Invest-verdachte Danny Klomp![]()
Die was al genoemt, drop-dwerg!quote:Op zondag 26 juli 2009 19:44 schreef Ridocar het volgende:
TS is een Aldi-pauper.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |