mmhh zat het niet al aan je handen?quote:Op zondag 26 juli 2009 16:46 schreef Dikke_Man het volgende:
Ik heb net mijn kat maar weer eens wat van dat voer uit zo'n zakje1 gegeven.
Ik heb dat voer zelf helemaal niet aangeraakt, maar mijn handen stonken echt gruwelijk daarna. Ik weet niet wat ze in dat voer stoppen, maar het stinkt verschrikkelijk. Is er iemand die weet wat dat kattenvoer zo ontzetten laat stinken? Het ruikt alsof het rot is.
1:
[ afbeelding ]
De geur..... niet het eten.....quote:Op zondag 26 juli 2009 16:49 schreef Dikke_Man het volgende:
[..]
Nee, geen spoor van dat voer te bekennen op mijn handen
Nee ook dat niet, sorryquote:Op zondag 26 juli 2009 16:55 schreef The.Apple het volgende:
[..]
De geur..... niet het eten.....
poging 2.
mischien stonken je poten al VOORDAT je je kat te bikken gaf.
Kijk we komen al dichter bij het mistery.....quote:Op zondag 26 juli 2009 16:57 schreef Dikke_Man het volgende:
[..]
Nee ook dat niet, sorryMijn handen roken toen naar spare ribs
Spare ribs ruiken goddelijkquote:Op zondag 26 juli 2009 16:59 schreef The.Apple het volgende:
[..]
Kijk we komen al dichter bij het mistery.....
Spare ribs en kattevoer samen stink....
Ja zoiets gokte ik al een beetje. Wat het nut ervan is snap ik niet, maar ja de katten zullen het wel weer lekker vinden of zoquote:
Jus voor de kat denk ik.....quote:Op zondag 26 juli 2009 17:01 schreef Dikke_Man het volgende:
[..]
Ja zoiets gokte ik al een beetje. Wat het nut ervan is snap ik niet, maar ja de katten zullen het wel weer lekker vinden of zo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |