quote:Op zondag 26 juli 2009 16:35 schreef Tinuviel het volgende:
Ik heb het zelf nooit hoeven doen Jelief maar volgens mij zijn er een of twee dingetjes die goed zouden helpen tegen spugen. Dat zijn ook geen medicijnen. Een daarvan was volgens mij Nutriton. Je zou even kunnen googlen. Nutriton helpt tegen spugen en van wat ik van anderen heb gehoord schijnt het goed te helpen. Je moet het wel in een flesje of in de bv mengen dacht ik. Maar je zou anders misschien ook een kleine hoeveelheid bv kunnen kolven en het dan daar in doen. Ik hoop dat je hier wat aan heb en dat het wellich helemaal niet nodig meer is.
ik weet even zo snel niet meer hoe oud jan was toen ik hem meenam naar een verjaardag, maar ik had zijn eigen slaapzakje, zijn slaapknuffel en muziek geval bij me, die ik altijd aandoe als ik wegloop na het welterusten zeggen. dat en het zelfde ritueel volgen als thuis, (verhaaltje voorlezen, knuffels welterusten zeggen etc) maakten dat hij binnen vijf minuten sliep, en de visite beneden na drie kwartier vroeg of de babyfoon niet kapot was, zo'n zoet kind hadden ze nog nooit meegemaaktquote:foto Op zondag 26 juli 2009 18:03 schreef mikoxx het volgende:
Hmm.. en dat wordt zeker ook beter als ze een maand of drie zijnhaha! Nou ja, ben blij dat ze nu iig slapen. Ik weet dat ze veel indrukken op doen, waar je zelf eigenlijk niet zo bij stil staat, maar ik vond dit wel opvallend. Daar helemaaaaal niet slapen en thuis binnen een half uurtje vertrokken zijn. Daar is zeker ook verder niks aan te doen dan?
Vanaf welke leeftijd doen jullie je babietje in een wipstoeltje?
JeLief, hoe is het daar nu?
*jaloers is*quote:Op zondag 26 juli 2009 18:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik weet even zo snel niet meer hoe oud jan was toen ik hem meenam naar een verjaardag, maar ik had zijn eigen slaapzakje, zijn slaapknuffel en muziek geval bij me, die ik altijd aandoe als ik wegloop na het welterusten zeggen. dat en het zelfde ritueel volgen als thuis, (verhaaltje voorlezen, knuffels welterusten zeggen etc) maakten dat hij binnen vijf minuten sliep, en de visite beneden na drie kwartier vroeg of de babyfoon niet kapot was, zo'n zoet kind hadden ze nog nooit meegemaakt
Lekker handig dat ze dat bijna net zo noemen dan als een van de grootste merken poedermelk...quote:Op zondag 26 juli 2009 18:26 schreef Vicky het volgende:
nutriton heet het. we hebben het bij Amber ook gebruikt. het maakt de voeding dikker zodat het beter in de maag blijft. je kan het vanaf dag 1 geven.
nutriton is van nutrilonquote:foto Op zondag 26 juli 2009 22:09 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Lekker handig dat ze dat bijna net zo noemen dan als een van de grootste merken poedermelk...![]()
Maar naar aanleiding van wat je zei, die AR waar ik het over had is er inderdaad ook in een kleine verpakking met speciaal spul voor wat je aan afgekolfde BV kan toevoegen.
Ik had even niet door dat hier sprake was van BV, niet goed opgelet, sorry...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop