Daar denk ik al een hele tijd aanquote:Op zondag 26 juli 2009 16:33 schreef Genius-F het volgende:
Je hebt het wel zwaar hč vandaag? Nieuwe pc moet je misschien eens aan denken
Macquote:Op zondag 26 juli 2009 16:35 schreef Herkauwer het volgende:
Op een Apple is het een kwestie van de applicatie in de prullenbak mikken.
Spaar even door en koop een iMac.
QFTquote:
Om te beginnen zijn die dingen foeilelijk. Ten tweede pretendeert het niet kapot te kunnen gaan, maar bestaat er alsnog een site Macfixit. Ten derde ziet het er niet uit. Ten vierde wil ik mij niet associėren met mensen die een Mac hebben, aangezien deze denken dat een Mac iets heel anders dan een computer is en dat zij samen met andere mensen die een Mac hebben een eigen soort clubje vormen. En als laatste argument wil ik kunnen kiezen of ik met rechts of links klik. Een Mac ziet er trouwens niet uit.quote:
Het aanzien van een Mac is inderdaad subjectief, doet is aan een ieder voor zich. Ik heb er tot nu toe geen problemen mee! Heb er pas eentje een half jaar, maar tot nu toe geen gezeur gehad. Associėren met andere mensen doe ik niet, het zal me aan mijn reet roesten wat anderen er van vinden en hoe zij er over praten.quote:Op zondag 26 juli 2009 19:09 schreef Siniti het volgende:
[..]
Om te beginnen zijn die dingen foeilelijk. Ten tweede pretendeert het niet kapot te kunnen gaan, maar bestaat er alsnog een site Macfixit. Ten derde ziet het er niet uit. Ten vierde wil ik mij niet associėren met mensen die een Mac hebben, aangezien deze denken dat een Mac iets heel anders dan een computer is en dat zij samen met andere mensen die een Mac hebben een eigen soort clubje vormen. En als laatste argument wil ik kunnen kiezen of ik met rechts of links klik. Een Mac ziet er trouwens niet uit.
Dan ben je in ieder geval gelukkig een tolerante Mac-usertquote:Op zondag 26 juli 2009 19:14 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Het aanzien van een Mac is inderdaad subjectief, doet is aan een ieder voor zich. Ik heb er tot nu toe geen problemen mee! Heb er pas eentje een half jaar, maar tot nu toe geen gezeur gehad. Associėren met andere mensen doe ik niet, het zal me aan mijn reet roesten wat anderen er van vinden en hoe zij er over praten.
Links of rechts klikken, dat kan je gewoon instellen. Mijn macmuis klikt zowel rechts als links en omgekeerd ook als ik dat wil
Persoonlijk vind ik een iMac wel veel mooier in mijn huiskamer dan een kast met monitor. Maar goed, ieder zijn eigen keus.
Ik had het nodig voor mijn iPod, nu een add-on voor mijn winamp gevonden waardoor ik het niet meer nodig heb. Maar zal nooit meer Apple software installeren nee.quote:Mijn oplossing is dan om gewoon geen Apple software te installeren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |