Dit inderdaad, ga eens naar een psychiater.quote:Op zondag 26 juli 2009 16:24 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat voor smerig pauperjoch ben jij dat je even voor opa en oma's neus gaat blowen?
Mee eens.quote:Op zondag 26 juli 2009 16:30 schreef Siniti het volgende:
Ik vind dat TS eens naar een psychiater moet eigenlijk.
En kousen ofzo..quote:Op zondag 26 juli 2009 16:33 schreef valek het volgende:
Gay-alarm. TS heeft slippers aan, tenminste op de paint.
mijn oma zou vragen of ze een hijs magquote:Op zondag 26 juli 2009 16:33 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Je gaat toch ook niet blowen voor je opa en oma.
quote:
ik kon niet wachten, ik zag zon lekker stonen, en rook die wiet in mijn zak.quote:Op zondag 26 juli 2009 16:32 schreef Genius-F het volgende:
Waarom zou je dat voor de neus van je opa en oma doen?
Je wacht maar een paar uurtjes, pauper.
Heb al keer gezegd IPV die tabletten neem een lekker dampie van de vaporizerquote:Op zondag 26 juli 2009 16:32 schreef fullmetal het volgende:
Ik vind dat je opa en oma mee moeten blowe swa.
Thanksquote:
Dat is mijn Opa.. ik heb toch geen grijs haar manquote:Op zondag 26 juli 2009 16:33 schreef valek het volgende:
quote:Op zondag 26 juli 2009 16:24 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat voor smerig pauperjoch ben jij dat je even voor opa en oma's neus gaat blowen?
Als ik je opa was had ik mijn bord op je grafkop kapot geslagen.
Ik denk dat die kerel op zijn paint zijn opa moet voorstellen.quote:Op zondag 26 juli 2009 16:33 schreef valek het volgende:
Ach zo erg is het niet.quote:Op zondag 26 juli 2009 16:47 schreef Triptamine het volgende:
Damn, ik ben een stevige blower. Maar ik zou nooit van mijn leven zoiets aan mijn oma durven vragen. Ik vind het ook best een gebrek aan respect. Die mensen komen uit een andere tijd met een ander moraal, bij je eigen Oma heb je je daaraan aan te passen vind ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |