x 2quote:Op zondag 26 juli 2009 18:17 schreef Dipkip het volgende:
Dan verandert er niets. Ik doe niks met anderen omdat ik dat niet wil, niet omdat het niet mag.
QFT. Voor mij danquote:Op zondag 26 juli 2009 18:17 schreef Dipkip het volgende:
Dan verandert er niets. Ik doe niks met anderen omdat ik dat niet wil, niet omdat het niet mag.
Tja en dan is er die leuke collega op je partners werk en worden die verliefd....quote:Op zondag 26 juli 2009 16:36 schreef Oblivion het volgende:
Vraag terug aan de TS, zou jij niet verliefd worden op een van je avontuurtjes?
Want daar zit het 'm nou net in.
De vrijheid zou ik best willen geven, maar dan geef je ook toegang tot andere gevoelens.
Ach kom, wees zelf ook eens eerlijk...quote:Op zondag 26 juli 2009 18:31 schreef zonnelens het volgende:
Mijn vriendin zei straks dat als ik haar dus volledige vrijheid zou geven dat ze nog steeds nooit met een andere vent naar bed zou gaan, maar dat ze bij het uitgaan bv wel een keer zou willen dansen of zoenen met een knappe kerel voor de fun...
Zelf zou ik ook best wel eens iets kunnen uitvreten denk ik met die regel en mijn vriendin wil zelfs een trio met een meisje erbij, voornamelijk voor mij, maar toch vond ik het niet leuk om te horen. Ze zegt wel dat ze nog nooit gedacht heeft aan zoenen met een jongen en vervolgens dacht 'shit dat kan niet want ik heb een vriend', maar dat komt waarschijnlijk omdat er een blokkade op zit. Als ze dus de toestemming zou hebben zou ze wel eens ooit kunnen zoenen zegt ze.
Andere dames hier die er hetzelfde over denken?
Nu wel dan?quote:Op zondag 26 juli 2009 20:19 schreef liesje1979 het volgende:
Ik weet het niet, maar ik denk dat als ik echt helemaal gelukkig ben, niet zoveel behoefte heb aan andere mannen.
Bullshit. Hoe meer seks met hoe meer mooie vrouwen, hoe leuker je leven. Mannen horen niet monogaam te zijn, evolutionair psychologisch gezien. De mannen die anders beweren zijn bang.quote:Op zondag 26 juli 2009 16:22 schreef mazeind het volgende:
Je hebt geen behoefte aan avontuurtjes met anderen omdat je de vrijheid krijgt. Je hebt er behoefte aan omdat je iets tekort komt in je relatie.
Man.
Als je het toch op evolutie en biologie gooit: het is een groot voordeel als kinderen hun vader kennen en aandacht van hem krijgen, sowieso kunnen twee ouders meer aan dan een. Dat gaat moeilijk als papa overal kinderen rond heeft lopen zonder zeker te weten welke van hem zijn. Geen toeval ook dat alleenstaande moeders (en gevluchte vadersquote:Op zondag 26 juli 2009 23:52 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Bullshit. Hoe meer seks met hoe meer mooie vrouwen, hoe leuker je leven. Mannen horen niet monogaam te zijn, evolutionair psychologisch gezien. De mannen die anders beweren zijn bang.
Man.
Zit een puntje in, maar een man met meerdere vrouwen kan dat prima regelen. Als hij loyaal blijft aan al zijn vrouwen is er geen enkel probleem, zolang hij maar verzorging en overleving kan garanderen. En dat van weggevluchte vaders is niet wetenschappelijk onderbouwd, maar wel een mooi stereotype.quote:Op maandag 27 juli 2009 00:14 schreef Dididi het volgende:
[..]
Als je het toch op evolutie en biologie gooit: het is een groot voordeel als kinderen hun vader kennen en aandacht van hem krijgen, sowieso kunnen twee ouders meer aan dan een. Dat gaat moeilijk als papa overal kinderen rond heeft lopen zonder zeker te weten welke van hem zijn. Geen toeval ook dat alleenstaande moeders (en gevluchte vaders) meestal niet de intelligentste types zijn. Monogamie is niet voor niks ontstaan.
quote:Op zondag 26 juli 2009 18:17 schreef Dipkip het volgende:
Zal ik jou eens kankerhard op je bek slaan en je opsluiten in een keldertje? Zien we dan wel of je je vrijheid kan nemen of krijgen, slet.quote:Op maandag 27 juli 2009 02:16 schreef eigendeegcookie het volgende:
vrouw : vrijheid kun je niet krijgen ; alleen maar nemen
Welk schuldgevoel? Het mag dus hoef je geen schuldgevoel te hebben.quote:Op maandag 27 juli 2009 06:50 schreef Mr-Coffee het volgende:
Ben een man.
Maar ik zou het niet kunnen, het schuldgevoel zal me waarschijnlijk killen.
quote:Op maandag 27 juli 2009 06:58 schreef Keltie het volgende:
[..]
Welk schuldgevoel? Het mag dus hoef je geen schuldgevoel te hebben.
Omdat liefde en seks iets compleet anders is?quote:Op maandag 27 juli 2009 10:14 schreef intelligentieloos het volgende:
Nee, waarom zou je dat doen als je vindt dat je huidige partner je gelukkig maakt?
Vrouw uiteraard
quote:Op zondag 26 juli 2009 18:08 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Geen vreemde uit een kroeg kan daar tegenop
quote:Op zondag 26 juli 2009 20:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
Ik weet het niet, maar ik denk dat als ik echt helemaal gelukkig ben, niet zoveel behoefte heb aan andere mannen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |