bronquote:Knokpartij op Braunplein loopt uit de hand
Gent - Een vechtpartij op het Emile Braunplein in Gent is vorige nacht stevig uit de hand gelopen. Eén van de betrokkenen verloor daarbij zijn oog.
Het incident begon toen een man over een trapje struikelde en daarbij tegen een tweede man botste. Daarop ging de tweede man compleet door het lint. Hij timmerde de andere zo hard in elkaar dat die daarbij zijn oog verloor. Het slachtoffer, een man van 37 uit Turnhout, werd met spoed afgevoerd. De dader - volgens het Gentse parket wellicht een man van Albanese afkomst - is nog altijd spoorloos. Er zijn geen camerabeelden van het incident.
Belgische bron he, dus hij zal idd wel het zicht verloren zijn...quote:Op zondag 26 juli 2009 17:50 schreef StateOfMind het volgende:
Maar zou het slachtoffer nou letterlijk zijn oog verloren zijn of zouden ze meer bedoelen dat hij het zicht aan een oog is kwijtgeraakt? Ik vermoed het laatste, maar het staat er zo raar in de tekst.
Nou goed zoeken zou ik zeggen.quote:Op zondag 26 juli 2009 16:10 schreef St.Germain het volgende:
[..]
bron
Jammer toch voor de goede reputatie van de stad Gent en de Gentse feesten.
Die is zeker in belgie gebleven. En mocht hij illegaal verblijven, en besluiten om vrijwillig te vertrekken naar albanie, dan krijgt hij een vergoeding voor de reiskosten.quote:Op zondag 26 juli 2009 18:57 schreef Gabriel-Omar-Batistuta het volgende:
Die gast is allang naar Albanië vertrokken. En al zou ie in een Belgische gevangenis belanden, dan word ie zo met een heli bevrijd.
meestal een maroc, een bulgaar, een algerijn of een albanees... Dit zijn de 4 groepen die in gent vaak problemen geven, de rest eigenlijk niet echt. Héél toevallig is het er weer eentje van.quote:Op maandag 27 juli 2009 00:57 schreef SLP_ het volgende:
Gelijk door het lint gaan als iemand tegen je aan botst, wat ben je dan voor loser
Als ik in gent ben, maak ik ook problemen hoor?quote:Op maandag 27 juli 2009 00:59 schreef Athmozz het volgende:
[..]
meestal een maroc, een bulgaar, een algerijn of een albanees... Dit zijn de 4 groepen die in gent vaak problemen geven, de rest eigenlijk niet echt. Héél toevallig is het er weer eentje van.
ik zeg toch ook vaak en niet uitsluitend? Het grootste deel van de problemen die er zijn komt gewoon van die bevolkingsgroepen uit (wat je ook mooi kan zien aan wat er hier opgesloten zitquote:Op maandag 27 juli 2009 01:55 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Als ik in gent ben, maak ik ook problemen hoor?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |