abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 juli 2009 @ 18:11:21 #61
104543 Marseille
Allons enfants de la patrie...
pi_71344189
quote:
Op zondag 26 juli 2009 18:09 schreef GGMM het volgende:

[..]

Zo, jullie zijn flink.
Uh waar gaat dit topic over?
.
  Forum Admin zondag 26 juli 2009 @ 18:13:20 #62
35723 crew  GGMM
pi_71344237
quote:
Op zondag 26 juli 2009 18:11 schreef Marseille het volgende:

[..]

Uh waar gaat dit topic over?
Over mensen die achterlijk behandeld worden en daar iets over zeggen. Bij jou is er een foutje gemaakt en je reageert als een idioot. Samen met je broertje.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 26 juli 2009 @ 18:18:29 #63
104543 Marseille
pi_71344344
quote:
Op zondag 26 juli 2009 18:13 schreef GGMM het volgende:

[..]

Over mensen die achterlijk behandeld worden en daar iets over zeggen. Bij jou is er een foutje gemaakt en je reageert als een idioot. Samen met je broertje.
Ik weet niet hoe je er uit ziet, maar als je blank en blond bent (en niet allochtoon zoals mn broertje en ik) kun je hier niet echt over mee praten
.
pi_71344356
quote:
Op zondag 26 juli 2009 18:18 schreef Marseille het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe je er uit ziet, maar als je blank en blond bent (en niet allochtoon zoals mn broertje en ik) kun je hier niet echt over mee praten
hahahahahahahahahahahahahahahahaha
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
  Forum Admin zondag 26 juli 2009 @ 18:19:31 #65
35723 crew  GGMM
pi_71344360
quote:

[..]

Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 26 juli 2009 @ 18:23:09 #66
104543 Marseille
pi_71344440
quote:
Op zondag 26 juli 2009 18:19 schreef GGMM het volgende:

[..]

ben je echt zo naief dat je denkt dat het niet uitmaakt hoe je eruit ziet als het alarm afgaat bij een winkel en de bewaking komt op je af?
.
  zondag 26 juli 2009 @ 18:29:01 #67
232166 Crazyessie
Have you ever been mellow?
pi_71344585
quote:
Op zondag 26 juli 2009 18:23 schreef Marseille het volgende:

[..]

ben je echt zo naief dat je denkt dat het niet uitmaakt hoe je eruit ziet als het alarm afgaat bij een winkel en de bewaking komt op je af?
Dat zijn ze niet, het gebeurt idd. Maar neemt niet weg, dat jullie je alsnog dom hebben gedragen, omdat er een "klein foutje" is gemaakt, van hun kant uit. Hadden jullie normaal gereageerd dan was er niks aan de hand geweest.. Maar door bepaald gedrag te vertonen, krijg je hetzelfde terug.
Als je dat nog niet eens doorhebt, hoe oud ben je dan als ik vragen mag?
Met koniveren is niks mis mee
  Forum Admin zondag 26 juli 2009 @ 18:30:23 #68
35723 crew  GGMM
pi_71344616
quote:
Op zondag 26 juli 2009 18:23 schreef Marseille het volgende:

[..]

Dat is niet relevant. Wat kan jou het nou schelen wat mensen die je nooit ontmoet hebt over je denken. Als je blijft staan wachten op de bewaking als het alarm afgaat dat zegt dat toch genoeg? Als er dan nog mensen zijn die zo oppervlakkig zijn dat ze denken dat je een dief bent laat ze dan lekker doodvallen. Daar hoef je niet de kassière nog even voor uit te schelden.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 26 juli 2009 @ 18:41:27 #69
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_71344833
Had een mp3 speler van Creative gekocht bij Dixons, het ding ging na een paar maanden kapot dus ik ging terug om hem om te ruilen. Dat bleek niet te kunnen omdat ze geen omruilcontract (ofzoiets) met Creative hadden, dus dat ding moest opgestuurd worden. Daarna 1 maand gewacht, paar keer langs geweest, twee maanden gewacht en nog steeds niets bekend. Ondertussen had ik zelf al email communicatie met Creative gehad en die vonden het ook maar een vreemd verhaal van de Dixons, ze vroegen om welk filiaal het ging.
Prompt kreeg ik twee dagen later een telefoontje dat ik een andere mp3 speler kon komen uitzoeken, omdat het om een fabrieksfout ging.

Sindsdien kom ik daar alleen nog maar voor kleine dingetjes, no way dat ik daar ooit nog iets waar een garantie op zit ga kopen.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  zondag 26 juli 2009 @ 19:06:43 #70
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_71345350
quote:

[..]

Typisch weer hoor, allochtonen die meteen gaan schreeuwen en krijsen om niks. Dat is denk ik meer stereotype bevestigend dan een winkelalarm dat afgaat.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_71345400
Nou ja, ik niet, maar mijn pa wel.

Ik heb geen idee hoe oud ik was, maar het zal een jaar of 8 geweest zijn. Ik als slimme spaarder had op een gegeven moment wel ƒ100 bij elkaar gespaard. (Dat vind ik zelf nogal veel geld als klein kind zijnde.) Afijn, ik ga dus naar de boekenzaak om het Lego-computerspel te kopen. Bla bla, alles goed verlopen: tof spel in huis gehaald. Althans, dat dacht ik...

Papa gaat proberen het spel te installeren, lukt het niet! Nou, dat vond ik dus niet zo leuk, want ik had al de hele gebruikershandleiding doorgelezen! Papa had het ook al geprobeerd bij een collega en daar deed hij het wel! Hoe kan dat nou? (Nu weet ik dat het iets met systeemeisen is... )

Papa en ik dus de volgende dag, 2 a 3 dagen na aankoop dus, terug naar de winkel om dat spel te ruilen. En wat hoor ik daar tot mijn verbazing?! Ze willen hem niet terugnemen?! Maar ik wil mijn centjes terug!

Papa boos geworden op die oude trut en ik kreeg toch mooi mijn ƒ100 terug.

Langte post op Fok! van mij tot nu toe.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_71345535
quote:

[..]

Hou toch je mond. Zo'n fout kan gemaakt worden, en om dan nog met je grote smoel op haar gaan staan kankeren getuigt niet van een leuk karakter. Het ligt niet aan je kleurtje, het ligt aan het feit dat je mislukt bent als persoon, iig op het gebied van normaal gedrag.
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  † In Memoriam † zondag 26 juli 2009 @ 19:23:39 #73
137949 Disana
pi_71345760
quote:
Op zondag 26 juli 2009 18:41 schreef Hukkie het volgende:
Had een mp3 speler van Creative gekocht bij Dixons, het ding ging na een paar maanden kapot dus ik ging terug om hem om te ruilen. Dat bleek niet te kunnen omdat ze geen omruilcontract (ofzoiets) met Creative hadden, dus dat ding moest opgestuurd worden. Daarna 1 maand gewacht, paar keer langs geweest, twee maanden gewacht en nog steeds niets bekend. Ondertussen had ik zelf al email communicatie met Creative gehad en die vonden het ook maar een vreemd verhaal van de Dixons, ze vroegen om welk filiaal het ging.
Prompt kreeg ik twee dagen later een telefoontje dat ik een andere mp3 speler kon komen uitzoeken, omdat het om een fabrieksfout ging.

Sindsdien kom ik daar alleen nog maar voor kleine dingetjes, no way dat ik daar ooit nog iets waar een garantie op zit ga kopen.
Heel verstandig om achterlangs te gaan.
  † In Memoriam † zondag 26 juli 2009 @ 19:25:08 #74
137949 Disana
pi_71345798
quote:
Op zondag 26 juli 2009 19:08 schreef Nero22 het volgende:

Ik heb geen idee hoe oud ik was, maar het zal een jaar of 8 geweest zijn. Ik als slimme spaarder had op een gegeven moment wel ƒ100 bij elkaar gespaard. (Dat vind ik zelf nogal veel geld als klein kind zijnde.) Afijn, ik ga dus naar de boekenzaak om het Lego-computerspel te kopen. Bla bla, alles goed verlopen: tof spel in huis gehaald. Althans, dat dacht ik...

Papa gaat proberen het spel te installeren, lukt het niet! Nou, dat vond ik dus niet zo leuk, want ik had al de hele gebruikershandleiding doorgelezen! Papa had het ook al geprobeerd bij een collega en daar deed hij het wel! Hoe kan dat nou? (Nu weet ik dat het iets met systeemeisen is... )

Papa en ik dus de volgende dag, 2 a 3 dagen na aankoop dus, terug naar de winkel om dat spel te ruilen. En wat hoor ik daar tot mijn verbazing?! Ze willen hem niet terugnemen?! Maar ik wil mijn centjes terug!

Langte post op Fok! van mij tot nu toe. [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Jullie hebben wel geluk gehad (de boosheid heeft gewerkt), want over het algemeen kun je software niet zomaar retourneren bij verkeerde systeemeisen. Kan me voorstellen dat het wel een teleurstelling voor je was dat het niet werkte.
pi_71345900
quote:
Op zondag 26 juli 2009 19:08 schreef Nero22 het volgende:

Langte post op Fok! van mij tot nu toe. [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Was dat dat lego adventure island, geen idee hoe ik dat nog herinner maar ik heb hard gewerkt toen voor dat spelletje. En dan rondskaten met je legopoppetje, beetje THPS maar dan voor THPS bestond.
  zondag 26 juli 2009 @ 19:32:28 #76
104543 Marseille
pi_71345990
quote:
Op zondag 26 juli 2009 19:15 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Hou toch je mond. Zo'n fout kan gemaakt worden, en om dan nog met je grote smoel op haar gaan staan kankeren getuigt niet van een leuk karakter. Het ligt niet aan je kleurtje, het ligt aan het feit dat je mislukt bent als persoon, iig op het gebied van normaal gedrag.
Nee hoor die domme koe had gewoon beter haar werk moeten doen. Lekker voor haar dat m'n broertje van toen 11 haar goed op haar plaats zette
.
  zondag 26 juli 2009 @ 19:34:15 #77
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_71346039
quote:
Op zondag 26 juli 2009 19:32 schreef Marseille het volgende:

[..]

Nee hoor die domme koe had gewoon beter haar werk moeten doen. Lekker voor haar dat m'n broertje van toen 11 haar goed op haar plaats zette
Wat een asociaal persoon ben jij.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_71346071
quote:

[..]

En betrekken op je kleurtje.
pi_71346086
quote:

[..]

Je bent vast een troll, maar dan hap ik nu maar effe:

Fouten zijn menselijk, als je daar niet mee om kan gaan, sodemieter je toch lekker op naar een onbewoon eiland ver hier vandaan, en neem je broertje aub mee.

Want weet je: als er een kind van 11 bestaat met het lef en het gebrek aan fatsoen om zijn grote smoel open te trekken en te gaan schelden als iemand een fout maakt, heeft dat knulletje al geen toekomst meer. Lijkt me niet dat dat bij zo'n jong gozertje al komt door: "De maatschappij(vul hier je evt Swa oid in)" is meer een gebrek aan opvoeding.
pi_71346104
quote:
Op zondag 26 juli 2009 19:34 schreef TC03 het volgende:

[..]

Wat een asociaal persoon ben jij.
Ik ben geen Geert Wilders fan, maar asociale relventjes als dit mogen ze ongeacht kleur, geloof of ras het land uit sodemieteren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')