Leannequote:Op zondag 26 juli 2009 15:23 schreef MouzurX het volgende:
Is er nou nog geen nieuwe fokslet waar iedereen op kan geilen?
Volgens mij geilt half FOK! op haar, ze doet het niet op zichzelf.quote:Op zondag 26 juli 2009 15:24 schreef Asskicker14 het volgende:
Is dat Breathtaking?
Is dat waarom ze zo op haarzelf geilt.
Ik zie dagelijks knappere meisjes.
Post eens een foto, kijken of jij moeders mooiste bent.quote:Op zondag 26 juli 2009 15:24 schreef Asskicker14 het volgende:
Is dat Breathtaking?
Jongen, zoiets, op Fok!quote:Op zondag 26 juli 2009 15:24 schreef Asskicker14 het volgende:
Is dat Breathtaking?
Omdat hij haar niet knap vind (wie wel trouwensquote:Op zondag 26 juli 2009 15:25 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Post eens een foto, kijken of jij moeders mooiste bent.
Ja, daar doelde ik eigenlijk wel op ja.quote:Op zondag 26 juli 2009 15:28 schreef Flepke het volgende:
[..]
Omdat hij haar niet knap vind (wie wel trouwens) moet hij een foto van zichzelf posten
quote:Op zondag 26 juli 2009 15:25 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Post eens een foto, kijken of jij moeders mooiste bent.
Pourquoi?quote:Op zondag 26 juli 2009 15:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, daar doelde ik eigenlijk wel op ja.
En om te suggereren dat ze knapper kunnen krijgenquote:Op zondag 26 juli 2009 15:32 schreef Dikke_Man het volgende:
Mensen die pretenderen BT niet knap te vinden om zo lekker rebels en arrogant over te komen
Om te kijken of hij vanuit zijn eigen uiterlijk de autoriteit heeft om zijn oordeel over Breathtaking waarde mee te geven.quote:
Mjah als je ergens als vrouw post dat je sommige vrouwen of vrouwelijke fok-users aantrekkelijk vindt, loopt half PUB alweer op je te fappen.quote:Op zondag 26 juli 2009 15:24 schreef Asskicker14 het volgende:
Is dat Breathtaking?
Och ja, want als je knap bent mag je je meer veroorloven dan wanneer je lelijk bent, knappe mensen zijn ook meer waard dan lelijke mensen. Doe even normaal.quote:Op zondag 26 juli 2009 15:32 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Om te kijken of hij vanuit zijn eigen uiterlijk de autoriteit heeft om zijn oordeel over Breathtaking waarde mee te geven.
Ze is idd niet lelijk maar net als die ene al zei, op een gewone dag werken kom ik er al 6-7 tegen die (veel) mooier zijn.quote:Op zondag 26 juli 2009 15:32 schreef Dikke_Man het volgende:
Mensen die pretenderen BT niet knap te vinden om zo lekker rebels en arrogant over te komen
Sorry, ik neuk niet alles met een hartslag, in tegenstelling tot veel fokkertjes.quote:Op zondag 26 juli 2009 15:32 schreef Dikke_Man het volgende:
Idd.quote:Op zondag 26 juli 2009 15:34 schreef Kafka. het volgende:
Mijn gevoel vertelt me dat 9 van de 10 mannen in dit topic een drakenshirt heeft.
Ja, in zekere zin klopt dat wel. Als een VMBO'er mij dom noemt, hecht ik daar minder waarde aan dan als een professor dat doet. Als een Nederlander mijn Engels slecht noemt, dan hecht ik daar minder waarde aan dan als een Amerikaan dat doet. Als een lelijk iemand mij lelijk noemt, hecht ik daar minder waarde aan dan als een knap iemand dat doet.quote:Op zondag 26 juli 2009 15:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Och ja, want als je knap bent mag je je meer veroorloven dan wanneer je lelijk bent, knappe mensen zijn ook meer waard dan lelijke mensen. Doe even normaal.![]()
Oh en kan dit kankertopic op slot, stelletje trieste kleuters.
Met andere woorden, je bent dus opzoek naar een lekkere middag fapquote:Op zondag 26 juli 2009 15:32 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Om te kijken of hij vanuit zijn eigen uiterlijk de autoriteit heeft om zijn oordeel over Breathtaking waarde mee te geven.
quote:Op zondag 26 juli 2009 15:36 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als een Nederlander mijn Engels slecht noemt, dan hecht ik daar minder waarde aan dan als een Amerikaan dat doet.
Dat sowieso, maar die zoek ik op spankwire.quote:Op zondag 26 juli 2009 15:38 schreef Flepke het volgende:
[..]
Met andere woorden, je bent dus opzoek naar een lekkere middag fap
NEE!quote:Op zondag 26 juli 2009 15:38 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Ik moet hier gewoon ff gepost hebben, denk alleen niet dat mijn vrouw dat leuk zal vinden.
Beetje jammer dat je zo denkt.quote:Op zondag 26 juli 2009 15:36 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, in zekere zin klopt dat wel. Als een VMBO'er mij dom noemt, hecht ik daar minder waarde aan dan als een professor dat doet. Als een Nederlander mijn Engels slecht noemt, dan hecht ik daar minder waarde aan dan als een Amerikaan dat doet. Als een lelijk iemand mij lelijk noemt, hecht ik daar minder waarde aan dan als een knap iemand dat doet.
Zo werkt dat voor mij in ieder geval.
Nee, echt niet.quote:Op zondag 26 juli 2009 15:38 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
AmerikanenDe gemiddelde Nederlander spreekt beter Engels dan een Amerikaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |