Ja inderdaad. Loop jij met hoog opgetrokken dikke sokken uit je schoenen, TS?quote:Op zondag 26 juli 2009 15:13 schreef Sapstengel het volgende:
Toch vind ik onder een korte broek dit soort sokken beter dan normale.
De rechter is voor vrouwen die van die ballerina's dragen.quote:Op zondag 26 juli 2009 15:18 schreef IkBenOzan het volgende:
Je hebt het over die linker? Die rechter dan..Die linker kan er nog mee door, al zou ik het niet dragen. Maar what the fuck.. die rechter
Ik weet het, mijn vriendin draagt ze ook. Maar zouden er mannen zijn die ze ook dragen?quote:Op zondag 26 juli 2009 15:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
De rechter is voor vrouwen die van die ballerina's dragen.
Mannen en balletquote:
falerquote:Op zondag 26 juli 2009 15:23 schreef Black-Death het volgende:
Dat zijn gewoon vrouwensokkenVoor in pumps ofzo
[ afbeelding ]
Enkelsokken draag ik ook bijna altijd, als man zijnde.
quote:Op zondag 26 juli 2009 15:27 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Jij draagt dit zeker?
[ afbeelding ]
nee hoor, maar daar ging het mij ook niet omquote:Op zondag 26 juli 2009 15:27 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Jij draagt dit zeker?
[ afbeelding ]
Maastrichtquote:Op zondag 26 juli 2009 15:28 schreef Maikuuul het volgende:
Nerds op Fok! die witte sokken onder hun bergschoenen dragen tijdens de vakantie
Vuile kutnerds dat jullie zijn he godverdomme !!!
Als ze die onder hun schoenen dragen worden die wel vies.quote:Op zondag 26 juli 2009 15:28 schreef Maikuuul het volgende:
Nerds op Fok! die witte sokken onder hun bergschoenen dragen tijdens de vakantie
+1 scherpquote:Op zondag 26 juli 2009 15:39 schreef Deliah het volgende:
[..]
Als ze die onder hun schoenen dragen worden die wel vies.
Sokken die tot mijn enkel komen, zijn voor mij enkelsokkenquote:Op zondag 26 juli 2009 15:42 schreef Zipportal het volgende:
Je kunt wel zien, wie hier die dingen dragen of er verstand van hebben. Ik hoor allemaal termen als enkelsokken.
Serieus, als het niet in dit topic gestaan had, had ik niet eens gezien dat die kerel eens andere sokken moet kopen.quote:
quote:Op zondag 26 juli 2009 15:39 schreef Deliah het volgende:
[..]
Als ze die onder hun schoenen dragen worden die wel vies.
Daar is niks mis mee!quote:Op zondag 26 juli 2009 15:15 schreef Fascination het volgende:
Jij hebt zeker van die hoogopgetrokken sokken van drie meter?
wil je erover pratenquote:Op zondag 26 juli 2009 15:28 schreef Maikuuul het volgende:
Vuile kutnerds dat jullie zijn he godverdomme !!!
Tis toch niet normaal ?quote:
Dat is fout ongeacht het soort sokken....quote:Op zondag 26 juli 2009 15:27 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Jij draagt dit zeker?
[ afbeelding ]
Korte broek met kisten voor jou zeker?quote:Op zondag 26 juli 2009 15:45 schreef FNM het volgende:
hallo zeg
als je nou een echte vent ben maakt het je geen reed uit of t staat of niet staat
dus weg met die gay voorwerpen
Hee, mijn smaak is het ook niet, maar je kunt je beter drukken maken over andere zaken dan over het precieze model sokken dat John of Jane Doe draagt. Echt, als we zelfs op dit soort mierenneukerige details moeten gaan letten om "maar "normaal" te moeten zijn", dan zijn we als mensheid zwaar aan het afglijdenquote:Op zondag 26 juli 2009 17:53 schreef Maikuuul het volgende:
Tis toch niet normaal ?
Sandalen + sokken + te korte broek + drakenshirt = foknerd
Ik walg van de vuillakken !
quote:Op zondag 26 juli 2009 15:13 schreef -En4Cer- het volgende:
Je hebt gelijk, dit is veel mooier:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |