Inderdaad, flinke vent die me dan van zo'n bedje weet te krijgen.quote:Op zondag 26 juli 2009 14:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik deed daar nooit moeilijk over
Ik kwam bij het zwembad, zag handdoeken die er enkel neergelegd waren om te reserveren en gooide de handdoeken dan ergens in de bosjes en deed of me neus bloedde en ging lekker genieten
Veel gebruikte botte Nederlandse techniek, alleen het vervelende is dat je dan altijd Duitsers met een kop als een tomaat en stoom uit de oren voor je ligbed hebt staan na 't ontbijtquote:Op zondag 26 juli 2009 14:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik kwam bij het zwembad, zag handdoeken die er enkel neergelegd waren om te reserveren en gooide de handdoeken dan ergens in de bosjes en deed of me neus bloedde en ging lekker genieten
En dus ook de enige manier om normaal een bedje te bemachtigen aan het zwembadquote:Op zondag 26 juli 2009 14:09 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Veel gebruikte botte Nederlandse techniek, alleen het vervelende is dat je dan altijd Duitsers met een kop als een tomaat en stoom uit de oren voor je ligbed hebt staan na 't ontbijtheb je meteen de aandacht van de hele Duitse 'community' voor de rest van de vakantie.
Achja..
Klopt, maar al menig ruzie gehad met de Oosterburen hier om, en die houden dan ook geen hand voor de mond als het gaat om 'burenliefde' met de Hollanders. Maar altijd wel leuk om ze dan te zien schrokken bij het ontbijt zodat ze alsnog eerder zijnquote:Op zondag 26 juli 2009 14:10 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
En dus ook de enige manier om normaal een bedje te bemachtigen aan het zwembad
Heerlijk, en dan als je er eenmaal een hebt, verder kijken naar het menselijk psyche in actie. Vooral Europeanen onder elkaar is geweldig, al dat competitieve gedrag tussen toeristen uit buurlanden, geweldig.quote:Op zondag 26 juli 2009 14:20 schreef Big_Yin het volgende:
Een hoop geld betalen om ergens in verwegistan om een ligbed te gaan knokken.
De rest van de dag er niet meer afkomen en savonds verder knokken voor een plaatsje in het restaurant.
Dan ga jij toch lekker backpacken?quote:Op zondag 26 juli 2009 14:20 schreef Big_Yin het volgende:
Een hoop geld betalen om ergens in verwegistan om een ligbed te gaan knokken.
De rest van de dag er niet meer afkomen en savonds verder knokken voor een plaatsje in het restaurant.
En dat alleen maar om tegen de buren te kunnen zeggen dat ze in een ver land op vakantie zijn geweest maar verder niks gedaan hebben.
Nu moet iedereen dit voor zichzelf weten natuurlijk maar ik vind het wel duur voor een ligbedje.
Helft van mijn vakantielol, de mensen die zich op lopen winden over dit soort zaken.quote:Op zondag 26 juli 2009 14:22 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Heerlijk, en dan als je er eenmaal een hebt, verder kijken naar het menselijk psyche in actie. Vooral Europeanen onder elkaar is geweldig, al dat competitieve gedrag tussen toeristen uit buurlanden, geweldig.
Resort? Dit zie je in elk hotel in de vakantielanden.quote:Op zondag 26 juli 2009 14:28 schreef kikoooooo het volgende:
Mensen die op vakantie naar zo'n kutresort gaan, zijn toch al falers
Blijkbaar heb ik dan altijd gelukquote:Op zondag 26 juli 2009 14:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Resort? Dit zie je in elk hotel in de vakantielanden.
Ik heb er nog nooit problemen mee gehad anders.quote:Op zondag 26 juli 2009 14:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Geen Duitsers en Engelsen in je hotel?quote:Op zondag 26 juli 2009 14:33 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit problemen mee gehad anders.
Inderdaad, en dan kijken hoe het uit de hand loopt, geweldigquote:Op zondag 26 juli 2009 14:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Helft van mijn vakantielol, de mensen die zich op lopen winden over dit soort zaken.
Jawel, maar een bedje waar niemand ligt claim ik gewoon. En heb er nog nooit problemen om gehad.quote:Op zondag 26 juli 2009 14:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Geen Duitsers en Engelsen in je hotel?
En die ren je er toch wel uit als je een sprintje trekt naar een vrij ligbedjequote:Op zondag 26 juli 2009 14:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik ga meestal in het naseizoen een weekje of 2 om uit te rusten, zit dan vaak met Duitse bejaarden in een 5 sterren hotel. Heerlijk, geen herrie, prima eten, en nooit mot.
quote:Op zondag 26 juli 2009 14:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
En die ren je er toch wel uit als je een sprintje trekt naar een vrij ligbedje
dus datquote:Op zondag 26 juli 2009 14:11 schreef Maeghan het volgende:![]()
Ik heb er nooit last van. Ik zie er dan ook de lol niet van in om geld te betalen om een week aan het zwembad te liggen, misschien is dat het.
Je kan het ook combineren hoor, paar daagjes aan het zwembad en een paar 'culturele' dagen. Je doet net alsof je aan kettingen vast ligt aan het zwembadquote:Op maandag 27 juli 2009 12:54 schreef Maverick_tfd het volgende:
Ik zal dat nooit kunnen begrijpen, mensen die tijdens de vakantie in verweggistan alleen op een bedje naast het zwembad liggen, en verder niks zien. Wat een verspilling van geld!
Je moest eens wetenquote:Op maandag 27 juli 2009 12:55 schreef Maverick_tfd het volgende:
Ik heb gewoon iemands handdoek wegtyfen nog nooit gedaan, maar zoiets moet toch problemen opleveren? Denk niet dat de mensen die zo vroeg handdoekje leggen zomaar afstand doen van 'hun' plekje
Dat doe ik dan normaal gezien ookquote:Op maandag 27 juli 2009 12:55 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Je kan het ook combineren hoor, paar daagjes aan het zwembad en een paar 'culturele' dagen. Je doet net alsof je aan kettingen vast ligt aan het zwembad
Domme Nederlanders met hun NSB trekjes, ze hebben nog niks geleerd van Ww2 merk ik wel.quote:Op maandag 27 juli 2009 15:59 schreef Slappy het volgende:
Domme Duitsers nog niks geleerd van hun Ww 2 trekjes merk ik wel weer.
Dat vind ik dus bullshit... het altijd maar weer terugvallen op de oorlogquote:Op maandag 27 juli 2009 15:59 schreef Slappy het volgende:
Domme Duitsers nog niks geleerd van hun Ww 2 trekjes merk ik wel weer.
Idd, genoeg plekken op deze wereld waar er zon, een zwembad en géén Europeaanse toeristen zijn, behalve jezelf.quote:Op zondag 26 juli 2009 14:09 schreef isogram het volgende:
Mensen die naar dit soort oorden op vakantie gaan, om zich vervolgens groen en geel te ergeren...
Alsof een geslaagde vakantie afhangt van het bemachtigen van een ligbed...
Ga iets LEUKS doen, ofzo...
Correctie, dit zie je alleen in die goedkope pauperhotels en resortsquote:Op zondag 26 juli 2009 14:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nope, dit zie je ook in dure hotelsquote:Op maandag 27 juli 2009 17:16 schreef Demophon het volgende:
[..]
Correctie, dit zie je alleen in die goedkope pauperhotels en resorts
Jah he Duitsers zijn net Nederlandersquote:Op maandag 27 juli 2009 16:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Domme Nederlanders met hun NSB trekjes, ze hebben nog niks geleerd van Ww2 merk ik wel.
quote:Op zondag 26 juli 2009 14:11 schreef Maeghan het volgende:
![]()
Ik heb er nooit last van. Ik zie er dan ook de lol niet van in om geld te betalen om een week aan het zwembad te liggen, misschien is dat het.
Nope, dit zie je niet in de betere luxere hotels. Ten eerste zijn daar genoeg vrije ligbedden op betere locaties. Ten tweede: hotelgasten met betere attude. Maar bovenal: het is in dit soort hotels niet toegestaan om ligbedden te claimen met handdoeken en hierop wordt streng toegezien. Dit zou je moeten weten als je in dit soort resorts verblijftquote:Op maandag 27 juli 2009 17:28 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nope, dit zie je ook in dure hotels
Ja maar je gaat dan naar heel iets anders waar de gemiddelde Nederlander naar toe gaat. Dus dat is appels met peren vergelijkenquote:Op zondag 26 juli 2009 14:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik ga meestal in het naseizoen een weekje of 2 om uit te rusten, zit dan vaak met Duitse bejaarden in een 5 sterren hotel. Heerlijk, geen herrie, prima eten, en nooit mot.
Ik wil niet dood over het hek hangen waar de gemiddelde nederlander naartoe gaatquote:Op maandag 27 juli 2009 19:05 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja maar je gaat dan naar heel iets anders waar de gemiddelde Nederlander naar toe gaat. Dus dat is appels met peren vergelijken
Ach, in the end straft God ze toch met een keiharde huidkankerquote:Op zondag 26 juli 2009 14:05 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Duitsers en handdoekje leggenwalgelijk, je hoort ze op vakantie al om 6 uur het bed uit gaan om de handdoek neer te pleuren, en dan gaan ze weer terug om om 11 uur pas aan te komen zeilen om ook werkelijk gebruik te maken van de ligbedden.
Duitsers
Typisch Duits ook weer, anderen gaan bekritiseren omdat die teveel kritiek zouden hebben.. zie:quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:21 schreef Pietverdriet het volgende:
Bild gaat in Tegenoffensief
http://www.bild.de/BILD/l(...)als-thomas-cook.html
http://www.bild.de/BILD/l(...)aubsbeschwerden.html
Als ik dan ook maar één volk ken dat altijd z'n bek open heeft en klaagt dan zijn het de Duitsers wel, dus ze moeten niet zo drammen. Duitsers kunnen al een tirade beginnen als de menukaart ze niet aan staatquote:Ein englischer Tourist forderte am Machu Picchu sein Eintrittsgeld zurück. Seine Beschwerde: Die umliegenden Berge seien von zu vielen Wolken umgeben.
En natuurlijk zijn Engelsen allemaal Santa's?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:26 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Typisch Duits ook weer, anderen gaan bekritiseren omdat die teveel kritiek zouden hebben.. zie:
[..]
Als ik dan ook maar één volk ken dat altijd z'n bek open heeft en klaagt dan zijn het de Duitsers wel, dus ze moeten niet zo drammen. Duitsers kunnen al een tirade beginnen als de menukaart ze niet aan staat
Wat een kletskoek. Je zou in het watersportseizoen in Friesland eens aan een willekeurige serveerster moeten vragen wie de leukste fooien geven.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:26 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Typisch Duits ook weer, anderen gaan bekritiseren omdat die teveel kritiek zouden hebben.. zie:
[..]
Als ik dan ook maar één volk ken dat altijd z'n bek open heeft en klaagt dan zijn het de Duitsers wel, dus ze moeten niet zo drammen. Duitsers kunnen al een tirade beginnen als de menukaart ze niet aan staat
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En natuurlijk zijn Engelsen allemaal Santa's?
Nederlanders Russen idem...........allemaal zijn we Santa's.
Santa is een Fin.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En natuurlijk zijn Engelsen allemaal Santa's?
Nederlanders Russen idem...........allemaal zijn we Santa's.
zelfde hiero.. alleen gooide ik die handdoeken gewoon rechtstreeks in het zwembad..quote:Op zondag 26 juli 2009 14:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:26 schreef Whiskey_Tango het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |