abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 juli 2009 @ 11:20:42 #26
221431 servus_universitas
Profeta Pluriforma
pi_71334567
quote:
Op zondag 26 juli 2009 11:15 schreef Re het volgende:
marktwerking... daar waar behoefte is ontstaat een markt
No shit, Sherlock.

Er is ook een markt voor het laten ombrengen van een ander en dus zijn er huurmoordenaar opgestaan om in die behoefte te voorzien.

Maar gelijk heb je natuurlijk wel. Want die advertenties zullen ongetwijfeld geïnteresseerden aantrekken en daar gaat het ze om.
  zondag 26 juli 2009 @ 11:27:01 #27
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_71334694
Ergerlijk vind ik "e-dating, enkel voor hoger opgeleiden" en dat terwijl domme blondjes best geil kunnen zijn.
  zondag 26 juli 2009 @ 11:29:48 #28
221431 servus_universitas
Profeta Pluriforma
pi_71334744
quote:
Op zondag 26 juli 2009 11:18 schreef JaZekerZ het volgende:

[..]

Het is een beetje kip-ei discussie denk ik. Mijn insteek zou zijn dat een bedrijf op deze manier probeert klanten te werven. Mocht het niet werken dan houdt het op. Jouw insteek is kennelijk dat er al iets in de maatschappij leeft en een bedrijf hier slim op inspeelt.

Voor een gedeelte is dat wellicht zo; vreemdgaan is van alle tijden. Dit wil echter niet zeggen dat de gehele maatschappij daarop devalueert. Ik durf zelfs de stelling aan dat er (net zoals met geweld) het percentage vreemdgaan (bezien vanaf het jaar 1 na chr.) op een alltime low zit.
Interessant punt. Vreemdgaan is inderdaad van alle tijden. Dat zal ook niet veranderen. Re bracht ook al een interessant punt in door de marktwerking aan te halen. Deze advertenties mogen dan worden bekritiseerd als immoreel, maar dat zal ze weinig uitmaken zolang er op wordt geklikt door mensen die stiekem geïnteresseerd zijn.

Maar marktwerking wordt doorgaans beperkt door een moreel kader. Ik haalde het voorbeeld van de huurmoordenaar aan. Er is een markt voor huurmoord, maar iedereen hier zal beamen dat zo'n markt onacceptabel is. Vreemdgaan en huurmoord valt natuurlijk niet te vergelijken op het niveau van wat het feitelijk inhoudt, maar beide houden ze wel verband met moraal. Nog niet zo heel lang geleden was het ondenkbaar dat een bedrijf openlijk adverteerde voor een vreemdgaandienst. Simpelweg omdat zo'n bedrijf zich moreel beperkt wist.
  zondag 26 juli 2009 @ 11:40:55 #29
51443 JaZekerZ
..prepare to flash
pi_71334941
quote:
Op zondag 26 juli 2009 11:29 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Interessant punt. Vreemdgaan is inderdaad van alle tijden. Dat zal ook niet veranderen. Re bracht ook al een interessant punt in door de marktwerking aan te halen. Deze advertenties mogen dan worden bekritiseerd als immoreel, maar dat zal ze weinig uitmaken zolang er op wordt geklikt door mensen die stiekem geïnteresseerd zijn.

Maar marktwerking wordt doorgaans beperkt door een moreel kader. Ik haalde het voorbeeld van de huurmoordenaar aan. Er is een markt voor huurmoord, maar iedereen hier zal beamen dat zo'n markt onacceptabel is. Vreemdgaan en huurmoord valt natuurlijk niet te vergelijken op het niveau van wat het feitelijk inhoudt, maar beide houden ze wel verband met moraal. Nog niet zo heel lang geleden was het ondenkbaar dat een bedrijf openlijk adverteerde voor een vreemdgaandienst. Simpelweg omdat zo'n bedrijf zich moreel beperkt wist.
Volgens mij is prostitutie vaak aangehaald als het oudste beroep...? Dus in hoeverre is een hoerenkast geen bedrijf wat openlijk adverteerd voor een vreemdgaandienst? Ik zie de morele beperking niet zo. Daarnaast is dDie morele beperking bij tijd en wijle door een aantal samenlevingen / culturen als moreel verwerpelijk beschouwd. Er zijn ook culturen waar vreemdgaan gewoongoed is (harem?).
pi_71335487
Erg sneu, maar blijkbaar is er markt voor. Das nog triester eigenlijk.
pi_71335557
quote:
Op zondag 26 juli 2009 10:49 schreef Ascendancy het volgende:
Tjah, je moet wat als je vrouw in de fase van haar leven is gekomen, waarin ze een pittig kort kapsel wilt.
Als je dat overkomt is vreemdgaan geen vaag idee meer maar een bittere noodzaak.
Niemand wil een vrouw met een "pitig, kort kapsel" tenslotte met een vinger aanraken
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_71335728
quote:
Op zondag 26 juli 2009 11:15 schreef Re het volgende:
marktwerking... daar waar behoefte is ontstaat een markt
Duizenden vrouwen willen dolgraag one-night stands, maar ze kunnen geen mannen vinden die gewoon sex willen zonder gedoe.
Daarom melden ze zich massaal aan bij websites die voor hen bemiddelen.
Ik heb nog nooit een advertentie gezien die zich op die vrouwen richt, maar blijkbaar kunnen zij die site toch wel vinden.
En die website zit dus met duizenden begerige vrouwen, en kan ook geen mannen vinden die gewoon sex willen. Dus adverteert die website dan maar om mannen te vinden.

Ik vind het heel aannemelijk allemaal.
pi_71336388
quote:
Op zondag 26 juli 2009 12:20 schreef mgerben het volgende:

[..]

Duizenden vrouwen willen dolgraag one-night stands, maar ze kunnen geen mannen vinden die gewoon sex willen zonder gedoe.
Ik heb nog nooit een advertentie gezien die zich op die vrouwen richt, maar blijkbaar kunnen zij die site toch wel vinden.
En die website zit dus met duizenden begerige vrouwen, en kan ook geen mannen vinden die gewoon sex willen. Dus adverteert die website dan maar om mannen te vinden.

Het blijkt ook nog eens te gaan om voornamelijk jonge 20-ers met grote borsten, die vanzelfsprekend niks geven om leeftijd en sociale status.
My father tought me; "If you're not good at something right away, don't waste time trying"
  zondag 26 juli 2009 @ 13:15:37 #34
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_71337015
Beter dan vreemdgaan met een wijf dat vervolgens je vrouw belt, of niet?
  zondag 26 juli 2009 @ 13:15:59 #35
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_71337024
quote:
Op zondag 26 juli 2009 12:20 schreef mgerben het volgende:

[..]

Tuurlijk .
pi_71340211
quote:
*
Bezig met laden...

*
Discreet Vreemdgaan?
Ontmoet Hier Duizenden Singles. Altijd met Foto. Gratis Registratie
www.VolwassenDating.nl/Vreemdgaan
Ik heb hem
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo