Ja dat klopt, ik zou eigenlijk bijna denken dat die gast wel dood moet zijn, daar horen we niks meer vanquote:Op zondag 9 augustus 2009 02:31 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je weet maar nooit of ze die nog later is tegengekomen.
Dopegebruik kun je aardig verstoppen waneer je weinig thuis bent en moeder werkt.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja dat klopt, ik zou eigenlijk bijna denken dat die gast wel dood moet zijn, daar horen we niks meer van![]()
Ik snap nog steeds niet, hoe je als moeder er pas na 2 jaar achter komt dat je kind aan de heroine zit
hmhm, ja ik wil niks afschuiven op die moeder ofzo, maar toch..quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:36 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dopegebruik kun je aardig verstoppen waneer je weinig thuis bent en moeder werkt.
In die tijd en in Berlijn was 't erger maar vergis je niet in de niet geregistreerde cijfers.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hmhm, ja ik wil niks afschuiven op die moeder ofzo, maar toch..
Ik weet eigenlijk niet, wordt er nu ook echt veel harddrugs in Nederland gebruikt zoals crack en heroine ?
Volgens mij valt het namelijk wel mee, maar geen idee
Ik was kei hard drugs verslaafd!quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:43 schreef Wickedangel het volgende:
Waar komt jouw naam eigenlijk vandaan, Crack_?
Ik heb stage gelopen in een apotheek, en daar verkopen ze gewoon schone spuiten voor junkies. Waren er toch wel een paar in de week die langs kwamen!quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:45 schreef sig000 het volgende:
[..]
In die tijd en in Berlijn was 't erger maar vergis je niet in de niet geregistreerde cijfers.
quote:
Dat snap ik op zich wel.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:47 schreef Crack_ het volgende:
Ik was kei hard drugs verslaafd!
Nee, geen idee om eerlijk te zijn, ik vind crack wel interessant van hoe kapot je er aan gaat (klinkt beetje raar)
Maar dit dan weer nietquote:maar voor de rest, geen idee
Ik had er nog niet echt over nagedacht waarom ik nou deze naam heb gekozenquote:Op zondag 9 augustus 2009 02:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat snap ik op zich wel.
[..]
Maar dit dan weer niet
quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik had er nog niet echt over nagedacht waarom ik nou deze naam heb gekozen
Dat deed ik net, toen jij het vroeg pas!
Misschien onbewust omdat ik het interessant vind, maar ik weet het dus niet echt..
Snap je ?
Ik weet nog niet wanneer.quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:45 schreef Stali het volgende:
"...en ik ga er een boek over schrijven!"
Dat blijft ook gewoon schitterend..
Neuhquote:Op zondag 9 augustus 2009 02:53 schreef Crack_ het volgende:
Ik had er nog niet echt over nagedacht waarom ik nou deze naam heb gekozen
Dat deed ik net, toen jij het vroeg pas!
Misschien onbewust omdat ik het interessant vind, maar ik weet het dus niet echt..
Snap je ?
In oktober komt er een speciale 40 jaar editie met 2 discs en er gaan geruchten dat als hij nog steeds kan, hij in 2010 weer gaat touren.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ook al zou hij in londen optreden, dan zou ik er alsnog heen gaan!
Ik zal morgen ofzo wel een foto maken van die boeken die ik heb van hem met al die knipsels, is echt vet!
Mn hartje maakt echt even een sprongetje!quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:01 schreef Lamon het volgende:
[..]
In oktober komt er een speciale 40 jaar editie met 2 discs en er gaan geruchten dat als hij nog steeds kan, hij in 2010 weer gaat touren.
No worries, je gaat hem nog wel zien.
Ik kan 'm niet vinden.quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:02 schreef sig000 het volgende:
Nee die zit in Bikkeltijd op dit tijdstip.
Niet vanwege deze quote maar ik zie in dit topic dat Lamon gewoon een vette smaak heeft qua films. Al vond ik The Wrestler niet zo goed. Nicholas Cage en Sly werden voor hem nog gevraagd voor deze film, leuk dat Mickey Rourke hem toch mocht spelenquote:Op maandag 3 augustus 2009 01:28 schreef Lamon het volgende:
..even melden dat ik The Wrestler helemaal geweldig vond, Mickey Rourke een held is en Darren Aronofsky ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |