Joehoe ... Gwaenlios, je wordt geroepen!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:36 schreef wiggahlipz het volgende:
Ik denk dat mijn kennis juist een aantal lagen hoger ligt dan jou kennis wat betreft alle subfora in Nieuws, Wetenschap & Cultuur. Ik wil geen vlam ontsteken maar jou wel even duidelijk maken dat de flora niet juist vlak beschouwd kan worden door lekenoog.
Groet
Je moet de verlossende spreuk nog doen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:09 schreef Gellius het volgende:
[ afbeelding ] Dienstmededeling:
Vanaf heden is RJP weer geopend. Onder de hamer op 't moment: een vrouwelijke academicus, als ik het goed begrepen heb. Pyl?
quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:09 schreef Gellius het volgende:
[ afbeelding ] Dienstmededeling:
Vanaf heden is RJP weer geopend. Onder de hamer op 't moment: een vrouwelijke academicus, als ik het goed begrepen heb. Pyl?
Ik ken wel Anderson Cooper, en Alice en Tommy ... maar van Enver Cooper heb ik nog nooit gehoord.quote:
Pikante vraag hoor.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:04 schreef Z het volgende:
Kunnen we bij RjP overigens ook een sekse test aanvragen?
weet niet of ie al geraden was maar dat is iig de tuin van Bomarzo, Italië..quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:43 schreef NoCigar het volgende:
Ik was overigens donderdag j.l. nog hier (bij Pyl welbekend):
[ afbeelding ]
Als ik Tokay was zou ik daar niet vrijwillig aan meewerken.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:04 schreef Z het volgende:
Kunnen we bij RjP overigens ook een sekse test aanvragen?
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:40 schreef Z het volgende:
Juist, een Foekje Dillema/Caster Semenya.
quote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:45 schreef BLegrand het volgende:
[..]
weet niet of ie al geraden was maar dat is iig de tuin van Bomarzo, Italië..
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:50 schreef pyl het volgende:
.... de tuinen van Bomarzo ....
Toaky is secure in her manhood.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als ik Tokay was zou ik daar niet vrijwillig aan meewerken.
Het was meer een vakantiekiekje. En het is leuk als je toch in de buurt bent: van en naar Rome met de auto is het goed te doen: een kleine omweg waard, maar zeker geen grote.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:45 schreef BLegrand het volgende:
[..]
weet niet of ie al geraden was maar dat is iig de tuin van Bomarzo, Italië..
was het de moeite waard?
Nee, nee, mevrouw was (onder meer) kinderarts, zoals Tokay terecht vermoedde.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:57 schreef TitusPullo het volgende:
Alva Myrdal?
Is er een ziekte of een syndroom naar mevrouw vernoemd?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:54 schreef pyl het volgende:
Nee, ook geen taalkundige.
[ afbeelding ]
Jazeker, maar dat is niet eens de reden van haar aanwezigheid hier.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:25 schreef Tokay het volgende:
Is er een ziekte of een syndroom naar mevrouw vernoemd?
Kom daar nog eens om, hè wyccie.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:19 schreef wyccie het volgende:
Interessant.
Waarom plaatste je haar, pyl?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:55 schreef pyl het volgende:
Jazeker, maar dat is niet eens de reden van haar aanwezigheid hier.
De tegenstelling ontgaat me?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:48 schreef TitusPullo het volgende:
Maar werd het boek van Proust niet pas in de tweede helft van de afgelopen eeuw gepubliceerd?
Uit de omschrijving:quote:
maakte ik op dat het talent zijn kritieken werkelijk gepubliceerd had, en was afgeslagen. Ik was nog onkundig van het feit dat zijn wijdlopigheid hem had opgebroken.quote:Zo was althans mijnheer's reputatie, die een aanstormend jong literair talent heeft gepoogd te vernietigen. Dat lukte hem niet, overigens
Hij zou vandaag jarig geweest zijn.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:36 schreef Tokay het volgende:
Als je Google raadpleegt, zie je de schoenen van Michael Jackson.
Ah, vandaar. Dank voor de opheldering, Scrut.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij zou vandaag jarig geweest zijn.
Zij was de eerste vrouw in Nederland die het schopte tot gewoon hoogleraar.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:42 schreef Tokay het volgende:
Gevonden.![]()
Dit is mevrouw De Lange; naamgeefster van het Cornelia de Lange Syndroom.
[..]
Waarom plaatste je haar, pyl?
Hmmmmquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:39 schreef pyl het volgende:
[scrutinizer mode] Zo gewoon was ze dus niet.[/scrutinizer mode]
Dat komt vast omdat ik die foto eerder heb gezien .... Maar waar? Ik peins me suf.quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:36 schreef TitusPullo het volgende:
U heeft het beroep van meneer feilloos gedetermineerd, heer pyl.
quote:
quote:
Prouoest.quote:
quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is een hele emotionele beslissing, begrijp je?
Okay Scrut, doei!quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar ik wil er verder niets over kwijt.
Ah, Scrut, je bent er nog weer! Raad dan ook meteen even dat heertje op het postzegeltje, wil je?quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:15 schreef Scrutinizer het volgende:
2014? Is dat nou wel verstandig gezien de vergevorderde leeftijd van de posters hier?
Zeker, Tokay. Een Frans componist, dat was hij.quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:09 schreef Tokay het volgende:
[..]
Okay Scrut, doei!
Meneer was dus een componist, maar geen Italiaan. Een Fransman dan, Titus?
Maar wíe dan wel?quote:
M'sieur heeft ook wel wat weg van de jonge Sibelius:quote:Op maandag 7 september 2009 10:01 schreef Z het volgende:
Enfin, Roussel?
Nog niet voor 'hun".quote:Op maandag 7 september 2009 16:10 schreef pyl het volgende:
Oorlogstijd?
Er viel anders weinig te lachen in haar levenquote:Op maandag 7 september 2009 16:19 schreef Z het volgende:
Mevrouw heeft echt een fantastische glimlach.
Haar kind met één van de heren op de foto was geestelijk niet in orde, in haar tweede huwelijk werd ze mishandeld, ze ging failliet en pleegde uiteindelijk op 42-jarige leeftijd zelfmoordquote:
Dat is juist.quote:Op maandag 7 september 2009 17:23 schreef Gellius het volgende:
M'neer was 'n conservatief? Nu ja, die moeten er ook zijn, nietwaar.
En wat voor een: Warren Harding, 29th president of the United States.quote:Op maandag 7 september 2009 17:26 schreef Gellius het volgende:
'n Amerikaan, ook?
Dat is. Ik las dat de belangrijkste reden dat hij voorgedragen werd zijn voorkomen was. Hij was totaal incapabel, en de enige reden dat hij niet afgezet werd was dat hij voor die tijd overleed.quote:Op maandag 7 september 2009 19:23 schreef pyl het volgende:
[..]
En wat voor een: Warren Harding, 29th president of the United States.
Echt zo'n afbeelding die je al vaker zag.
Mevrouw is zangeres, toneelspeelster, kunstenares, dichteres ... zoiets.quote:
Oei, wat een fout.quote:Op maandag 7 september 2009 23:07 schreef pyl het volgende:
.... wel een vrouw die niet van huis uit onbekend was met het poseren voor een foto.
Ze góót ze?quote:
Je bril is aan vervanging toe.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:41 schreef Gellius het volgende:
Ook negers gevoelen van tijd tot tijd de behoefte iets aan het papier toe te vertrouwen, Tokay.
Je hebt me reeds in vele onbewaakte momenten voor 'kerel' uitgemaakt, dus dat 'racist' kan er ook nog wel bij.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:17 schreef Gellius het volgende:
En ik heb haar in een onbewaakt moment voor racist uitgemaakt. Iemand die zo lekker ruikt!.
Precies.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:07 schreef Gellius het volgende:
Ah mooi, dan is er niks aan de hand dus.
Ja, sorry, ik weet het.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:34 schreef Gellius het volgende:
Het is allang goed hoor Tokay. De nagels waren niet echt nodig. Helemaal niet zelfs. Als ik eerlijk ben: allesbehalve.
Ik bedoel, tsja. Daar kan ik weinig meer tegenin brengen, dan.quote:Gedenkschriften, een mens kan er niet vroeg genoeg mee beginnen. Het geheugen is nog niet door alcohol en aderverkalking aangetast. De gedenkschrijver leest nog zonder bril en hij heeft nog al zijn tanden, kiezen, nagels en klauwen. Zijn herinneringen zijn nog niet door misplaatste mildheid gefilterd, maar hij is inmiddels genoeg door het leven gelouterd om zich niet door malle politike parti pris te laten vertroebelen.
De gemiddelde gedenkschrijver is zeventig jaar, een leeftijd waarop het merendeel van de door hem beschreven personen òf allang dood is òf zit te beschimmelen in een bejaardentehuis.
(...)
Gedenkschriften moeten worden geschreven door lieden die in de bloei hunner jongelingsjaren staan. Zoals ik.
Dat lijkt me dan wel weer correct.quote:Op donderdag 10 september 2009 14:10 schreef Z het volgende:
In Italië dan.
Die duidt op ...?quote:Op donderdag 10 september 2009 14:11 schreef Gellius het volgende:
"De [ afbeelding ] is óók een PI, mensen! "
Al deze identiteiten zijn meneer bespaard gebleven.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:03 schreef Alecks het volgende:
Een schoolmeester of een Amerikaanse politicus.
En naar het lijkt een voorouder van Rob de Nijs.
Van Gellius vernam ik dat die aimabele Voortijd nooit bestaan heeft, en dat hier altijd ploertigheid troef was.quote:* Denkt met weemoed terug aan de tijd waarin de gelukkige rader de eer werd gegeven het volgende plaatje te plaatsen *![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |