Ja ik heb gelijk alles laten vallen en ben naar de computer gerend.quote:Op zondag 26 juli 2009 01:36 schreef TwyLight het volgende:
En je dacht DIT MOET IK MOETEN OP FOK! EN WEL NU!!!
Toastje zaad van vriend van TS! Zoiets als kaviaar maar dan net wat anders!quote:
Erger, zoveel erger.quote:Op zondag 26 juli 2009 01:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Toastje zaad van vriend van TS! Zoiets als kaviaar maar dan net wat anders!
quote:Op zondag 26 juli 2009 01:38 schreef cooleboy het volgende:
Het was zeker brie van zijn vrouw's melk gemaakt!Ja, ik heb dat van Borat gepikt, ja.
cool
Piemelbrie?quote:Op zondag 26 juli 2009 01:39 schreef Kafka. het volgende:
[..]
Het was wel brie, maar andere brie dan ik verwachtte.
Wat is brie in het engels?quote:Op zondag 26 juli 2009 01:42 schreef cerror het volgende:
Stuur het op naar Fmylife.com Misschien geloven ze je daar.
Heb je vandaag weer geen liefde gekregen ofzo? je bent zo prikkelbaar.quote:Op zondag 26 juli 2009 01:42 schreef cerror het volgende:
Stuur het op naar Fmylife.com Misschien geloven ze je daar.
quote:Op zondag 26 juli 2009 01:41 schreef Kafka. het volgende:
NEE HET WAS SMEGMA GODVERDOMME, SMEGMA OP EEN TOASTJE
wtf voor vieze vrienden heb jij dan dat hij zoveel smegma op een toastje neer kan leggen dat het op brie lijktquote:Op zondag 26 juli 2009 01:41 schreef Kafka. het volgende:
NEE HET WAS SMEGMA GODVERDOMME, SMEGMA OP EEN TOASTJE
Brie.quote:
Nou, een zin start je met een hoofdletter. Daarom, maar als je denkt dat het zo moet... gaat uwe gang.quote:
uwe? Die komt uit Friesland toch?quote:Op zondag 26 juli 2009 01:47 schreef cerror het volgende:
[..]
Nou, een zin start je met een hoofdletter. Daarom, maar als je denkt dat het zo moet... gaat uwe gang.
Nee, Duitsland. Uwe Boll.quote:
Ik heb liever een tongzoen van Sarah jessica Parker.quote:Op zondag 26 juli 2009 01:50 schreef Kafka. het volgende:
[..]
Zijn films vind ik niet zo leuk, en jij cerror? Wat vind jij van zijn films?
Pas als hij met brownies komt zou ik me zorgen gaan maken.quote:Op zondag 26 juli 2009 01:51 schreef Kafka. het volgende:
Die zelfde vriend komt nu aan met een schaal camembert, zal ik het erop wagen of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |