lekker makkelijk, de "jij bent homo" uitwegquote:Op zondag 26 juli 2009 01:26 schreef Equites het volgende:
[..]
Hmm er zijn "mannen" die vrouwen wel begrijpen. Maar die zijn meestal van de andere kant.
Het probleem is dat mannen oplossinggericht denken. Als een vrouw zegt "ik denk dat ik dik begin te worden" kom je als man met oplossingen (dieet, ga eens wat bewegen, zullen we wat vaker neuken) maar daar kan ze niet mee omgaan. Waarom niet?quote:Op zondag 26 juli 2009 01:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar ook dat is niet het antwoord wat ze wil horen.
Als vrouwen geen oplossingen willen dan moeten ze die vragen niet aan mannen blijven stellen.quote:Op zondag 26 juli 2009 01:28 schreef SadKingBilly het volgende:
[..]
Het probleem is dat mannen oplossinggericht denken. Als een vrouw zegt "ik denk dat ik dik begin te worden" kom je als man met oplossingen (dieet, ga eens wat bewegen, zullen we wat vaker neuken) maar daar kan ze niet mee omgaan. Waarom niet?
Vrouwen denken in emoties. Als ze tegen een vriendin zegt dat ze denkt dat ze dik wordt reageert die vriendin met "ik weet wat je bedoelt als ik voor de spiegel sta word ik ook niet blij en dat nieuwe rokje zit ook alweer zo strak" en zo nog een poosje verder.
Een vrouw wil geen oplossingen, ze wil alleen maar uuuuuuuuuuuuren over haar probleem praten, het vergelijken met de problemen van haar vriendinnen en dan samen de stad in om nóg meer nieuwe schoenen te kopen
SKB misschien wel maar vrouwen dus niet.quote:
Dat hoeft ook niet, leer ervan en doe er je voordeel meequote:Op zondag 26 juli 2009 01:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
SKB misschien wel maar vrouwen dus niet.
Lijkt mij eerder dat vrouwen eens moeten leren wat wel en wat niet aan mannen te vragen. Daar zit het probleem.quote:Op zondag 26 juli 2009 01:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, leer ervan en doe er je voordeel mee.
Daarom stel ik geen vragen aan mannen, ik deel alleen mede. Trouwens wat maak hun mening nou uit ik heb toch altijd gelijkquote:Op zondag 26 juli 2009 00:53 schreef Cobra4 het volgende:
Waarom stellen vrouwen altijd vragen aan mannen als zij het antwoord toch niet willen horen?
Het zou flink wat schelen als elke vrouw zo zou doen. Mannen doen het al.quote:Op zondag 26 juli 2009 01:41 schreef mividaloca het volgende:
[..]
Daarom stel ik geen vragen aan mannen, ik deel alleen mede.
Daar begint weer een nieuwe discussie.quote:Trouwens wat maak hun mening nou uit ik heb toch altijd gelijk
Oh flikker toch op zegquote:Op zondag 26 juli 2009 01:41 schreef mividaloca het volgende:
[..]
Daarom stel ik geen vragen aan mannen, ik deel alleen mede. Trouwens wat maak hun mening nou uit ik heb toch altijd gelijk
quote:Op zondag 26 juli 2009 01:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh flikker toch op zeg
Niemand heeft altijd gelijk![]()
En ik heb liever dat m'n vriend eerlijk zegt of iets me staat of niet, heb ik heel wat meer aan dan ' ja schat, tuurlijk schat'
Dan duurt het _nog_ langer.quote:Op zondag 26 juli 2009 01:50 schreef Etcetera het volgende:
Dat doet ze ook verkeerdZe moet gewoon aandoen en dan showen. Easy peasy
Blijven rijden.quote:Op zondag 26 juli 2009 01:57 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Dan duurt het _nog_ langer.
En dan zijn we eindelijk de deur uit. Zegt ze: "Oh het gaat toch regenen, kunnen we nog terug zodat ik ipv een jurkje toch iets anders aan kan doen?"
en ik dan:
[ afbeelding ]
Ik pleit er ook voor om mijn portemonnee en bankpasjes ver van mijn toekomstige echtgenote te houden. Mijn zusje wil alles kopen wat ze ziet, overal naartoe gaan waar anderen gaan enz.quote:Op zondag 26 juli 2009 00:53 schreef Cobra4 het volgende:
Waarom stellen vrouwen altijd vragen aan mannen als zij het antwoord toch niet willen horen?
Bijvoorbeeld:
Zij; "Lieverd, maakt dit rokje mij dik? Geef eens eerlijk antwoord."
Hij: "Nee schat, het zijn de gegeten repen chocolade die je dik maken."
Uitkomst: ruzie.
Klacht: Vrouwen weten niet wat ze willen.
Ja, want jij bent een keiharde vent eh?quote:Op zondag 26 juli 2009 02:02 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Inderdaad.
Wat is er met de mannen van tegenwoordig? Ze worden te soft, te metroseksueel...
Dat ga ik niet eens overwegen. Ik wil gewoon zo zuinig mogelijk leven en het anderen aanleren.quote:Op zondag 26 juli 2009 02:06 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Ja, want jij bent een keiharde vent eh?
Het feit dat je naar je zusje moet kijken om te zien dat vrouwen geld uitgeven zegt mij genoeg.![]()
Als je moeilijk gaat doen over het feit dat vrouwen veel zeuren om kleding kopen/uitkiezen kan je maar beter gelijk homo worden
Maar moet dit wel zeggen om ze te krijgen.quote:Op zondag 26 juli 2009 01:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een man die zegt dat hij vrouwen begrijpt liegt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |