Ik heb het niet gezien wat heeft hij nu gedaan wat volgens jou niet door de beugel kan?quote:
Wel heel amicaal zijn bij de ontmoeting met Greg Lemond. Nu zijn het volgens mij meer dan goede vrienden, maar hij handelde duidelijk met in het achterhoofd "Ha, de camera's zijn op mij gericht. Laat ik hier een mooi showtje opvoeren!"quote:Op zondag 26 juli 2009 13:56 schreef maril het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien wat heeft hij nu gedaan wat volgens jou niet door de beugel kan?
net zoals Kenny van Hummel toen Cruyf langs de Skill bus kwamquote:Op zondag 26 juli 2009 14:23 schreef Falco het volgende:
[..]
Wel heel amicaal zijn bij de ontmoeting met Greg Lemond. Nu zijn het volgens mij meer dan goede vrienden, maar hij handelde duidelijk met in het achterhoofd "Ha, de camera's zijn op mij gericht. Laat ik hier een mooi showtje opvoeren!"
Ik ook, dat lag aan Hilversum.quote:Op zondag 26 juli 2009 17:15 schreef tong80 het volgende:
Ik kon het einde van het interview met Lemond niet volgen door storingen. Jullie ?
http://player.nos.nl/inde(...)6449/category/sport/quote:Op zondag 26 juli 2009 17:15 schreef tong80 het volgende:
Ik kon het einde van het interview met Lemond niet volgen door storingen. Jullie ?
Mag ik zeggen dat jullie enigszins wat lui zijn , ja dat mag ik zeggen.quote:Op zondag 26 juli 2009 18:07 schreef Szura het volgende:
Is die van gisteren nog ergens te vinden?
Ik wil de Rabo-avond wel ff terugzien
uhh niksquote:Op maandag 27 juli 2009 07:29 schreef Evertjan het volgende:
wat komt er vanavond om de klok van 23.00?
Vreselijk om die Jack dan te zien met zijn studio voetbalquote:
Jackquote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:56 schreef maril het volgende:
[..]
Vreselijk om die Jack dan te zien met zijn studio voetbal
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |