een gat is een gat en moet je snel doorheenrijden hahahahaquote:Op maandag 27 juli 2009 02:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar wel een gat met stadsrechten
dan rijd je maar lekker mijn huisje voorbijquote:Op maandag 27 juli 2009 02:18 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
een gat is een gat en moet je snel doorheenrijden hahahaha
*drinkt liters zelfgemaakte Sangria*quote:Op maandag 27 juli 2009 02:19 schreef wonderer het volgende:
*doet nutteloos maar leuk klusje*
ik maak wel even een pitstopquote:Op maandag 27 juli 2009 02:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dan rijd je maar lekker mijn huisje voorbij
ben niet zo maar een tussenstopquote:Op maandag 27 juli 2009 02:31 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik maak wel even een pitstopje bent toch mijn pitspoes
ik heb je nog niet in je zwembroek gezien, dus dat weet ik nietquote:Op maandag 27 juli 2009 02:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ben niet zo maar een tussenstop![]()
en ik heb jou ook nog niet gezien in een zwembroekquote:Op maandag 27 juli 2009 02:36 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik heb je nog niet in je zwembroek gezien, dus dat weet ik niet
en dat is een grote leugenquote:Op maandag 27 juli 2009 02:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en ik heb jou ook nog niet gezien in een zwembroek
dusquote:
ik wachtquote:
eerst de zwembroekquote:
omdat de ochtendploeg te leuk is om te missenquote:Op maandag 27 juli 2009 07:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Waarom ben ik zo vroeg wakker in de vakantie?
Biologische klok?quote:Op maandag 27 juli 2009 07:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Waarom ben ik zo vroeg wakker in de vakantie?
Nadeel was wel dat je nu niet soppend op de snelweg zat ?quote:Op maandag 27 juli 2009 07:15 schreef Baltar het volgende:
![]()
't is wel heerlijk dat grotendeels de tribunes en dergelijke alweer afgebroken zijn in de stad, kon zonder problemen doorrijden en hoefde ook niet om te rijden
Ik hoop morgen toch een uur of 11 mijn ogen te openen.quote:Op maandag 27 juli 2009 07:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
omdat de ochtendploeg te leuk is om te missen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |