Ik ook, dat zag er echt debiel uitquote:Op zondag 26 juli 2009 14:22 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Jezus ik dacht even dat dat wiel die nietsvermoedende cameraman ging raken
Misschien wat voor Piquet.quote:Op zondag 26 juli 2009 14:24 schreef dronkeykong het volgende:
Er is weer een vacature vrij bij Renault
Leuke typfout.quote:Op zondag 26 juli 2009 14:30 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Dit komt niet meer goed dit weekend, dit eindigt in 1 grote kettingkotsing
quote:Op zondag 26 juli 2009 14:31 schreef dronkeykong het volgende:
Nu Hamilton nog ff crashen dan komt het weekend helemaal goed
Wieldop. Maar dat was al gezegd.quote:Op zondag 26 juli 2009 14:32 schreef gateway het volgende:
NIemand die weet hoe een Wheelfairing in het nederlands heet?
Wielkuip..quote:Op zondag 26 juli 2009 14:32 schreef gateway het volgende:
NIemand die weet hoe een Wheelfairing in het nederlands heet?
Hoezo kun je niet inhalen op de hungaroring. Ik heb me er 5 jaar geleden ook prima vermaakt daar.quote:
Zegt genoeg dat Piquet de enige is met een Renault-motor waar wel alles goed ging bij pitstop. Is gewoon pure klasse.quote:
absoluut, zoiets dwing je gewoon afquote:Op zondag 26 juli 2009 14:37 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Zegt genoeg dat Piquet de enige is met een Renault-motor waar wel alles goed ging bij pitstop. Is gewoon pure klasse.
is gewoon de klasse van Piquetquote:Op zondag 26 juli 2009 14:38 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
absoluut, zoiets dwing je gewoon af
Ander punt waaruit zijn klasse blijkt is dat hij Alonso laat denken dat ie beter is. Voorlopig gaat dat hem dat dit seizoen goed af.quote:
Digitennequote:
Ze hebben een gaspedaal gemonteerd.quote:Op zondag 26 juli 2009 14:48 schreef dronkeykong het volgende:
Wat heeft McLaren gedaan voor dit weekend?
Die auto is 10x beter dan vorige keren!
Vorige race was hij ook niet slecht. Hamilton lag al bijna eerste in de eerste bocht voordat zijn band kapot ging.quote:Op zondag 26 juli 2009 14:48 schreef dronkeykong het volgende:
Wat heeft McLaren gedaan voor dit weekend?
Die auto is 10x beter dan vorige keren!
LOLquote:Op zondag 26 juli 2009 14:49 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ze hebben een gaspedaal gemonteerd.
Klopt. Toen had Lewis als enige de verbeterde aerodynamica. Dit weekend kan ook Heiki daarover beschikken.quote:Op zondag 26 juli 2009 14:52 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Vorige race was hij ook niet slecht. Hamilton lag al bijna eerste in de eerste bocht voordat zijn band kapot ging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |