abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71326917
En weer door!

Gezellig weer hier!
♥mama van het liefste jongetje♥
pi_71326927
ik eet sowieso geen kool op bloemkool en groene kool na rode alleen ontzettend geprakt door mijn aardappelen (en een idiote hoeveelheid jus soep
maar dan idd nog niet
  zaterdag 25 juli 2009 @ 22:39:46 #3
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_71326965
En nu maar hopen dat hij niet onder de bus komt waarin ik zit.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_71326967
zo lekker... we hebben Singing Bee aanstaan.. lekker meebleren
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_71327011
Warm fruit is best lekker hoor... Gebakken banaan is toch wel mijn favoriet als ik eens chinees eet, ik zorg altijd dat ik daar ruimte voor overlaat!
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_71327060
ik hou helemaal niet van warm fruit. Alleen gebakken banaan vind ik lekker.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 22:44:44 #7
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_71327085
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 22:39 schreef Vicky het volgende:
zo lekker... we hebben Singing Bee aanstaan.. lekker meebleren
alleen jammer dat ze vaak zelf de teksten niet goed hebben

Ik ben vandaag even naar huis gereden van ons vakantie-adres..
Als je de Wii meeneemt voor regendagen, zijn Wii-motes best handig... en de afstandsbediening voor de media-player.. en de oplader voor fotocamera's (twee camera's en allebei leeg ) .. card-reader is ook best handig enzo..

Geen idee hoe we die zooi hebben kunnen vergeten
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 22:45:25 #8
3011 E.T.
pi_71327101
enne... Ananas op de BBQ met ijs en slagroom

aanvulling: flensjes met warme kersen, vanilleijs en slagroom
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_71327130
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 22:34 schreef Vicky het volgende:
Ik heb met mijn kleine prutteltje gedouched
Ze vond het wel even vreemd..
Oeh, dat is zo fijn! Dat lijfje tegen je aan en dan die verbaasde blik.
Wat een goed idee voor morgen.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_71327152
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 22:44 schreef E.T. het volgende:

[..]

alleen jammer dat ze vaak zelf de teksten niet goed hebben
ja idd..
quote:
Ik ben vandaag even naar huis gereden van ons vakantie-adres..
Als je de Wii meeneemt voor regendagen, zijn Wii-motes best handig... en de afstandsbediening voor de media-player.. en de oplader voor fotocamera's (twee camera's en allebei leeg ) .. card-reader is ook best handig enzo..

Geen idee hoe we die zooi hebben kunnen vergeten
gelukkig kan je makkelijk heen en weer rijden
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_71327182
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 22:45 schreef E.T. het volgende:
enne... Ananas op de BBQ met ijs en slagroom

aanvulling: flensjes met warme kersen, vanilleijs en slagroom
Oja, manderijnenpartjes geflambeerd in Grand Marnier en dan over ijs!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_71327189
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 22:46 schreef oeke het volgende:

[..]

Oeh, dat is zo fijn! Dat lijfje tegen je aan en dan die verbaasde blik.
Wat een goed idee voor morgen.
zei al tegen M. dat we dat wel vaker kunnen doen als hij de dag erna meot werken. 2 vliegen in 1 klap. Hij gedouched, Tess schoon
zal ff een fototje uploaden.. moet 'm ff bewerken... tetten hoeven niet op de foto
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_71327196
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 22:43 schreef Vicky het volgende:
ik hou helemaal niet van warm fruit. Alleen gebakken banaan vind ik lekker.
Dat is zeker lekker
Wij hebben ook singing bee aan staan maar jee, ze hebben inderdaad vaak die tekst fout zeg! (en dan bedoel ik niet de deelnemers)
pi_71327241
hey ik krijg honger van jullie
pi_71327264
het moet weer over eten gaan he
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_71327282
sugar slaap lekker straks, hopelijk snel allebei veilig thuis.

E.T. da's in elk geval de moeite van 't heen en weer rijden.

fIoortje, wb!

Guus veilig arrivé in Aruba zag ik, oeh! een hele fijne tijd gewenst daar!

vicky, wat is singing bee?

ik ben vanmiddag door een wesp gestoken. hij viel me echt aan zodra ik de voortuin instapte, wat een agressie! (en 't is nog niet eens augustus!) G heeft de plek meteen goed uitgezogen maar ik voel 't nog erg goed, blehgk.
pi_71327315
hmmmm eten. Ik heb nog niet gegeten, helemaal vergeten ! Maar even een crackertje pakken ofzo.
♥mama van het liefste jongetje♥
pi_71327320
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 22:51 schreef bixister het volgende:

vicky, wat is singing bee?

ik ben vanmiddag door een wesp gestoken. hij viel me echt aan zodra ik de voortuin instapte, wat een agressie! (en 't is nog niet eens augustus!) G heeft de plek meteen goed uitgezogen maar ik voel 't nog erg goed, blehgk.
Singing Bee is van Gordon. Moeten ze liedjes meezinge/afmaken. Is wel leuk, alleen zijn het herhalingen.

Oei, gestoken worden is neit prettig!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_71327350
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 22:53 schreef fIoortje het volgende:
hmmmm eten. Ik heb nog niet gegeten, helemaal vergeten ! Maar even een crackertje pakken ofzo.
ik heb net frikadelbroodjes gemaakt. Frikadel in bladerdeeg gerold en ff in de oven Was goed te eten..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 25 juli 2009 @ 22:54:35 #20
3011 E.T.
pi_71327354
Wij doen al sinds de kraamweek de kleintjes 's avonds onder de douche..
's morgens een stuk makkelijker en ze vinden het heerlijk.. toen ze zo klein waren maar ook nu ze groter zijn
pi_71327357
fIoortje, vergeten te eten? jij? alles verder ok met je?
pi_71327396
gordon, oh. dan sla ik even over, merci. (net als voor de frikadellenbroodjes, ieuw! )
pi_71327411
Amber ging toen ze klein was, vaker in bad dan onder de douche, maar als ze nu onder de douche staat is ze er meestal niet onder vandaan te krijgen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 25 juli 2009 @ 22:56:33 #24
3011 E.T.
pi_71327419
oe, sterkte bix!
Ik heb zo'n hekel aan wespen.. Ik probeer mijn paniek voor de kinderen te verbergen.. Lukt niet altijd even goed, zodat Saskia een tijdje bang is geweest voor alles wat vliegt en Tijn ook die kant op gaat
  zaterdag 25 juli 2009 @ 22:59:37 #25
3011 E.T.
pi_71327518
Ik heb trouwens, zoals het een echte camping-ganger betaamd ge-bingo'd

Vanmiddag kinder-bingo en Saskia wilde dat natuurlijk wel eens meemaken.. Had ze ook nog als eerste d'r kaart vol.. en nu maar hopen dat het batterijtje uit de radio van Barbie snel leeg is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')