alleen jammer dat ze vaak zelf de teksten niet goed hebbenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:39 schreef Vicky het volgende:
zo lekker... we hebben Singing Bee aanstaan.. lekker meebleren
Oeh, dat is zo fijn! Dat lijfje tegen je aan en dan die verbaasde blik.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:34 schreef Vicky het volgende:
Ik heb met mijn kleine prutteltje gedouched
Ze vond het wel even vreemd..
ja idd..quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:44 schreef E.T. het volgende:
[..]
alleen jammer dat ze vaak zelf de teksten niet goed hebben![]()
gelukkig kan je makkelijk heen en weer rijdenquote:Ik ben vandaag even naar huis gereden van ons vakantie-adres..![]()
Als je de Wii meeneemt voor regendagen, zijn Wii-motes best handig... en de afstandsbediening voor de media-player.. en de oplader voor fotocamera's (twee camera's en allebei leeg) .. card-reader is ook best handig enzo..
Geen idee hoe we die zooi hebben kunnen vergeten
Oja, manderijnenpartjes geflambeerd in Grand Marnier en dan over ijs!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:45 schreef E.T. het volgende:
enne... Ananas op de BBQ met ijs en slagroom
aanvulling: flensjes met warme kersen, vanilleijs en slagroom![]()
zei al tegen M. dat we dat wel vaker kunnen doen als hij de dag erna meot werken. 2 vliegen in 1 klap. Hij gedouched, Tess schoonquote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:46 schreef oeke het volgende:
[..]
Oeh, dat is zo fijn! Dat lijfje tegen je aan en dan die verbaasde blik.![]()
![]()
Wat een goed idee voor morgen.
Dat is zeker lekkerquote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:43 schreef Vicky het volgende:
ik hou helemaal niet van warm fruit. Alleen gebakken banaan vind ik lekker.
Singing Bee is van Gordon. Moeten ze liedjes meezinge/afmaken. Is wel leuk, alleen zijn het herhalingen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:51 schreef bixister het volgende:
vicky, wat is singing bee?
ik ben vanmiddag door een wesp gestoken.hij viel me echt aan zodra ik de voortuin instapte,
wat een agressie! (en 't is nog niet eens augustus!) G heeft de plek meteen goed uitgezogen maar ik voel 't nog erg goed, blehgk.
ik heb net frikadelbroodjes gemaakt. Frikadel in bladerdeeg gerold en ff in de ovenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:53 schreef fIoortje het volgende:
hmmmm eten. Ik heb nog niet gegeten, helemaal vergeten! Maar even een crackertje pakken ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |