Mischien zijn het kleine kinderen?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:28 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Elke dag minstens 2 ongelukjes?
dat is slechte spelling. heeft heul niks met grammatica te maken.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
als iemand het volgende met poep op de muur schrijft:
ik hep scheit aan jullie
_!
Ja dat helptquote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:17 schreef SamStar het volgende:
mogen de plaatjes in een spoiler met een degelijke waarschuwing....
Kom maar pinguin!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik kom ff bij jou op de camping de boel onderschijten.
Zwakke maag?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:17 schreef SamStar het volgende:
mogen de plaatjes in een spoiler met een degelijke waarschuwing....
Held!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:46 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Lekker schijten in de douche en dan met je tenen in het putje prakken. De stront die tussen je tenen omhoog krult voelt soms net als een verse grasmat.
quote:
Heb je ervaring met pinguins neuken?quote:
Putje openen met handschoenen, emmertje water en het is wegquote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:52 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik moest lachen door de OP
Maar respect voor TS dat hij hetopruimt jwt
Ik krijg er toch echt geld voorquote:
Je moet ergens beginnen toch?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Heb je ervaring met pinguins neuken?
Da's waarquote:
Oh, dus ik stond in jouw kots te pissenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:11 schreef Dikke_Man het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een keer zo'n ding ondergekotst in de kroeg. Dat luchtte erg op
Geen ideequote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:58 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Oh, dus ik stond in jouw kots te pissen. Had je van die vieze dikke pasta dingen gegeten?
[ afbeelding ]
![]()
Om gewoon rustig de hele dag bij het campingzwembad of voor je tent in een tuinstoel halve liter blikken bier te drinken.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:58 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Oh, dus ik stond in jouw kots te pissen. Had je van die vieze dikke pasta dingen gegeten?
[ afbeelding ]
![]()
Maar ontopic... Geef me eens 1 goede reden om naar een camping te gaan op vakantie
Gewillige meiden ofzo?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:58 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Maar ontopic... Geef me eens 1 goede reden om naar een camping te gaan op vakantie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |