De titel op teletekst luidde: "Britten raken slaags in Amsterdam"quote:Voetbalsupporters aangehouden na vechtpartij
Op de Amsterdamse Wallen zijn elf aanhangers van de Engelse voetbalclub Sunderland opgepakt na een vechtpartij.
Een groep Sunderland-fans raakte voor een café om onduidelijke reden slaags met supporters van dezelfde club. Enkele ruiten van een café sneuvelden.
De supporters zijn gearesteerd voor openlijke geweldpleging en mishandeling. Sunderland doet dit weekend mee aan het Amsterdam Tournament.
Kosten-baten analyse, en dan Britten gaan weigeren?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:17 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
De titel op teletekst luidde: "Britten raken slaags in Amsterdam"
Het wordt tijd dat we met zijn allen op de Sterke Man Geert Wilders gaan stemmen. Gewoon, de grenzen dicht en de schuttersputjes innemen. Er komt geen buitenlander meer binnen in dit land, want die veroorzaken alleen maar ellende! Alleen maar echte protestanten mogen hier komen en van elk ander geloof gaan we een kosten-baten analyse op maken. Deal?
Dus ook zonder Newcastle-fans hebben de Sunderland-hoolies een reden gevonden om te rellen.quote:Een groep Sunderland-fans raakte voor een café om onduidelijke reden slaags met supporters van dezelfde club. Enkele ruiten van een café sneuvelden
inderdaadquote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:28 schreef charon het volgende:
Volgens mij zijn de meeste Britten toch echt wel protestants..
Het lijkt mij niet verkeerd om elke vorm van subsidie af en toe tegen het licht te houden.quote:
En dan?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:43 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het lijkt mij niet verkeerd om elke vorm van subsidie af en toe tegen het licht te houden.
Dat kan ik net zo goed aan jou vragen. Ik ben nog steeds niet vergeten hoe je mijn superieure topic hebt gekaapt en verneukt.quote:
Ten eerste had jouw topic nog niet gezien, daar ik ondertussen aan het werk ben (zou je ook eens moeten proberen, werken) en het niet-aangemaakte topic al een hele tijd open had staan.quote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:00 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Ten eerste had jouw topic nog niet gezien, daar ik ondertussen aan het werk ben (zou je ook eens moeten proberen, werken) en het niet-aangemaakte topic al een hele tijd open had staan.
Verder heb je ook een beetje misselijke insteek. Maar goed, dat is in jouw geval geen nieuws...
Mmmz, moet hem dan niet gezien hebben.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:57 schreef TimoerLenk het volgende:
[..]
Dat kan ik net zo goed aan jou vragen. Ik ben nog steeds niet vergeten hoe je mijn superieure topic hebt gekaapt en verneukt.
Obama stoer naar Israel, lief voor Moslimleiders
Oh werkelijk, waarom begin je dan met een suggestieve TT?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:07 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
![]()
Ik probeer hiermee te laten zien hoe debiel het is om alles in een 'allochtonen versus autochtonen' venstertje te bekijken, en dat als je consequent bent bijv. ook even een kosten-baten analyse van voetbalsupporters gaat maken.
Begrijp dan dat de OP ironisch is..quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:12 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Oh werkelijk, waarom begin je dan met een suggestieve TT?Niemand was er over begonnen als jij geen allochtonen in de TT had gezet, dus in feite ben je zelf hier de starter van je 'allochtonen versus autochtonen' venster.
En jij denkt dat de ironie mij ontgaan was?..quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:15 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Begrijp dan dat de OP ironisch is..
Wel als ze hier levenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:20 schreef Re het volgende:
Engelsen zijn toch geen allochtonen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |