Omdat ze zelf geen slaaf is geweest, ze niet westers is, en over 't algemeen Amerika niet erg geliefd is buiten 't westen? Gokje maar hoor.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:36 schreef hans3000 het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat de president van Libera Amerika basht? Bron? Dikke duim?
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:37 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Omdat ze zelf geen slaaf is geweest, ze niet westers is, en over 't algemeen Amerika niet erg geliefd is buiten 't westen? Gokje maar hoor.
Je wilt dat ik een bron aandraag waarin staat "Ik presidente van Liberia, bash hierbij Amerika en meng me in deze kwestie"?quote:
Ehm, ja?! Ik heb namelijk gelezen wat ze zei en dat was geen Amerika gebash. Dat verzin je!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:41 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Je wilt dat ik een bron aandraag waarin staat "Ik presidente van Liberia, bash hierbij Amerika en meng me in deze kwestie"?
Ze bemoeit zich met iets aan de andere kant van de oceaan, spreekt van schande over iets wat zovaak gebeurd dat het nauwelijks nieuwswaardig is. Ik kan het wel onder het kopje onnodige kritiek plaatsen ja.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:41 schreef hans3000 het volgende:
[..]
Ehm, ja?! Ik heb namelijk gelezen wat ze zei en dat was geen Amerika gebash. Dat verzin je!
De president van Libera veroordeelt de Liberiaanse ouders en niet USA.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:42 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ze bemoeit zich met iets aan de andere kant van de oceaan, spreekt van schande over iets wat zovaak gebeurd dat het nauwelijks nieuwswaardig is. Ik kan het wel onder het kopje onnodige kritiek plaatsen ja.
Maargoed, als we moeten gaan praten over Afrikaanse landen en wat daar mankeert, dan zitten we hier over een paar uur nog A4'tjes vol te kalken.
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:44 schreef hans3000 het volgende:
[..]
GastDude
Proestroflcopter. De president van Libera veroordeelt de Liberiaanse ouders en niet USA. Neem je verlies als een man en ga niet dom blaten om maar het laatste woord te hebben. Haha.
Omdat vrouwen in de islamitische wereld dagelijks naar de typhus worden geslagen is huiselijk geweld in het westen niet nieuwswaardig?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:36 schreef TNA het volgende:
Waarom is dit nieuws? Dagelijkse realiteit in veel islamitische landen. Verkracht worden is een schande voor het slachtoffer en de familie. Triest natuurlijk, daar niet van.
Eens. Dat mensen hier uberhaupt nog geschokt op reageren. Leven die onder een steen ofzo?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:36 schreef TNA het volgende:
Waarom is dit nieuws? Dagelijkse realiteit in veel islamitische landen. Verkracht worden is een schande voor het slachtoffer en de familie. Triest natuurlijk, daar niet van.
Ook dat de jongens zo jong zijn? En het meisje? En dat het in de VS is?quote:Op zondag 26 juli 2009 10:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Eens. Dat mensen hier uberhaupt nog geschokt op reageren. Leven die onder een steen ofzo?
quote:Op zondag 26 juli 2009 10:29 schreef MarMar het volgende:
Het zou pas echt erg zijn als mensen hier nooit meer van schrikken, dan is alle hoop echt verloren.
Ik snap het ook niet helemaal. Mensen die hier nog van schrikken moeten eens uit hun provinciale hol kruipen en die stront uit hun ogen wrijven.quote:Op zondag 26 juli 2009 10:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Eens. Dat mensen hier uberhaupt nog geschokt op reageren. Leven die onder een steen ofzo?
Nee, je moet je er lekker druk over blijven maken dat zoiets in de VS gebeurt onder een stel Afrikanen, terwijl het in je eigen omgeving ook aan de lopende band gebeurt maar je dat niet eens ziet.quote:Op zondag 26 juli 2009 10:42 schreef Triggershot het volgende:
Wat verwacht men dan? Dat je je schouders ophaalt en moving on?
Je geeft me niet bepaald de indruk dat je in je eigen omgeving wel handelt naar wat je schijnt te weten.quote:Op zondag 26 juli 2009 10:44 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Nee, je moet je er lekker druk over blijven maken dat zoiets in de VS gebeurt onder een stel Afrikanen, terwijl het in je eigen omgeving ook aan de lopende band gebeurt maar je dat niet eens ziet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |