Je vind hem wel smakelijk?quote:
Nou eet smakelijk dan.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:41 schreef wyccie het volgende:
Nee, helemaal niet.![]()
Ik ga zo eten, ik heb best wel honger.
Hij is geen slechte voetballer maar dat is een plankje te hoog voor deze knul vrees ik. Dus ik denk niet dat je hem ooit zal kennen dan.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:47 schreef wyccie het volgende:
Dank je.
Ik ken eigenlijk geen (nieuwe) voetballers. Alleen bij EK's en WK's leer ik nieuwe namen erbij.
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:54 schreef wyccie het volgende:
Dat vind ik niet zo erg.
Ik was net in de stad. Echt zo vreemd, ik ben al jaren niet meer op een vrije zaterdag de stad in geweest.
Gelijk met 6 kledingstukken thuisgekomen. Waarvan twee stuks van de kinderafdeling.![]()
Dat moet ik echt vaker doen, volgens mij is het ook goedkoper.
3 paar sokken?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:54 schreef wyccie het volgende:
Dat vind ik niet zo erg.
Gelijk met 6 kledingstukken thuisgekomen.
Ja hoor maar je mag van mij ook wel een string dragen hoor....quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:02 schreef wyccie het volgende:
Zo erg is het nou ook weer niet.
Sommige kinderen zijn groter/dikker dan ik. Tegenwoordig dragen kinderen ook al strings, dus dan mag ik kinderkleding dragen.
Twee jurken, een vestje, rokje, topje en een shirtje.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:01 schreef Scrutinizer het volgende:
3 paar sokken?
[C4 mode On] PICS!!!! [/C4 mode off]quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Twee jurken, een vestje, rokje, topje en een shirtje.
Pyl boft maar weerquote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Twee jurken, een vestje, rokje, topje en een shirtje.
Volgens mij vind je dit soort aandacht heerlijk.....quote:
Spartaan Tong! Geen lelijke woorden zeggen hoor!quote:
Er liepen ook een heleboel mannen mee met de Vierdaagse in de hoop een levens- en wandelpartner te ontmoeten, zag ik op tvquote:
Voor tienermeisjes is dit leuk, ja.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:11 schreef mr_anonimous het volgende:
Volgens mij vind je dit soort aandacht heerlijk.....
Zag je dat bij de KRO? De man die een klimpartner zocht. Dat was wel een leuk stukje.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Er liepen ook een heleboel mannen mee met de Vierdaagse in de hoop een levens- en wandelpartner te ontmoeten, zag ik op tv
Ik denk dat ieder mens wel een beetje geniet van dat soort aandacht ongeacht leeftijd, geslacht, geaardheid of geloofsovertuiging.quote:
Die heb ik idd ook gezien. Iets voor jou?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zag je dat bij de KRO? De man die een klimpartner zocht. Dat was wel een leuk stukje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |