quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:13 schreef De_Groentenboer het volgende:
Op mensen testen is net zo walgelijk als op dieren
Mjaaa...quote:Tien jaar lang hield hij het gruwelijke verhaal voor zich omdat het volgens hem te erg was om aan te denken. Omdat Im met gezondheidsproblemen kampt en Noord-Korea zich de laatste tijd steeds onvoorspelbaarder gedraagt, besloot hij naar buiten te treden.
CNN is niet langer geloofwaardig als propagandamachine. Al-Jazeera is nu hot!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:26 schreef Chewbalhaar het volgende:
Amerika heeft nooit anders gedaan dan wapens testen op (de eigen) burgers.
Wat ik verbazingwekkender vind is dat zo iets via Al Jazeera naar buiten komt.
Hoezo?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:26 schreef Chewbalhaar het volgende:
Wat ik verbazingwekkender vind is dat zo iets via Al Jazeera naar buiten komt.
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:13 schreef De_Groentenboer het volgende:
Op mensen testen is net zo walgelijk als op dieren.
Onzin.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:13 schreef De_Groentenboer het volgende:
Op mensen testen is net zo walgelijk als op dieren,
Ik wel eigenlijk, dit lijkt mij een beetje een propaganda verhaal om Noord-Korea als monsters af te schilderen. Het zullen geen lieverdjes zijn, maar dit gaat best ver.quote:maar van een achterlijk regime als dat in NK had ik niet anders verwacht.
Omdat er nogal eens banden tussen N-K en het MO zijn verondersteld, bewijzen ze zichzelf hiermee juist een slechte dienst.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:04 schreef -0- het volgende:
[..]
Hoezo?
Al Jazeera is gewoon een grote nieuwszender, zou niet weten waarom dit nieuws daar niet naar buiten zouden komen. Het is ook niet dat ze bondgenoten van N-Korea zijn.
Bovendien al zouden ze nog politieke drijfveren hebben in het naar butien brengen van nieuws dan is dit voor de arabische wereld gunstig omdat het afleid van eventuele confliten in het MO en de wereld zich meer en meer gaat richten op Korea.
quote:Tien jaar lang hield hij het gruwelijke verhaal voor zich omdat het volgens hem te erg was om aan te denken.
er nog geen CIA operative hem benaderd had met een leuk pensioen en een niet bestaand verhaal
Tuurlijk, plak overal maar 'n CIA stempel op en dat verklaard alles.quote:
Sinds wanneer heeft de CIA wat met Amerika te maken ?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:32 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Tuurlijk, plak overal maar 'n CIA stempel op en dat verklaard alles.
Amerikahaters..
Leg mij maar eens je alu-hoedje theorie uit dan. Want zover ik weet is de CIA nog altijd een Amerikaans inlichtingendienst.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:42 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft de CIA wat met Amerika te maken ?
Dat het verhaal (deels) waar is lijkt me daarentegen weer compleet logisch. Er zijn wel meer landen die dat doen, en dat een boevenstaat als N-K daar aan mee doet lijkt me te verwachten. N-K is nu een 'hot item', maar dat wil niet zeggen dat ook 20 jaar geleden de verhalen over dat tuig daar niet bekend waren.quote:
Hang af van hetgeen wat getest wordt, of het pijnlijk is en om welke levende wezens het gaat.quote:Op zondag 26 juli 2009 03:01 schreef De_Groentenboer het volgende:
Al die huillie's hier, je test gewoon niet op levende wezens. Klaar.
Waar wil jij dan nieuwe antibiotica op gaan testenquote:Op zondag 26 juli 2009 03:01 schreef De_Groentenboer het volgende:
Al die huillie's hier, je test gewoon niet op levende wezens. Klaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |