De tweede stelling is nogal achterhaald, zeker in het geval van Stockholm. Winkelcentra zijn vaak open tot 20.00 en de meeste supermarkten in Stockholm sluiten niet voor 22.00.quote:

Ja, je hebt Boxer kontantkort.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 19:43 schreef mistermaniac het volgende:
Hej!
Wij gaan nu al een aantal jaar naar Zweden, tot volle tevredenheid. In ons vakantiehuisje hebben wij ook een TV voor de wat minder mooie dagen (regen etc)....In Zweden heb je veel zenders op DVB-T (Soort van digitenne). Is er ook een soort van pre-paid abonnement voor deze zenders? Nu kunnen we alleen de free-to-air kanalen ontvangen...Wij zitten in de regio Kalmar.

Tof! Dank je, zweeds kom ik wel uitquote:Op dinsdag 30 mei 2017 20:24 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Ja, je hebt Boxer kontantkort.
https://www.boxer.se/tv/kontantkort/ Ik weet niet hoe goed je Zweeds is, geef maar een gil als je er niet uitkomt.

Ik niet, stop nooit in Denemarken om te slapen. Misschien in het Denemarken-topic proberen?quote:Op woensdag 14 juni 2017 20:44 schreef Hyperdude het volgende:
Iemand nog een leuk tussenstopovernachtingsadres tussen Kolding en Kopenhagen? Liefst beetje afgelegen aan zee of in rimboe, binnen uurtje van snelweg. Hotel of B&B is OK tot ¤200/nacht.
Kom vanaf Freiburg. Heb ik het wel gezien voor de brug.![]()

Wij hebben vorig jaar in een hotel iets voorbij Kolding overnacht.quote:Op woensdag 14 juni 2017 20:44 schreef Hyperdude het volgende:
Iemand nog een leuk tussenstopovernachtingsadres tussen Kolding en Kopenhagen? Liefst beetje afgelegen aan zee of in rimboe, binnen uurtje van snelweg. Hotel of B&B is OK tot ¤200/nacht.

Dit topic leek mij enigszins van toepassing en kwam ik als eerste tegen.quote:Op woensdag 14 juni 2017 21:26 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Ik niet, stop nooit in Denemarken om te slapen. Misschien in het Denemarken-topic proberen?

Thnxquote:Op woensdag 14 juni 2017 21:42 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:
[..]
Wij hebben vorig jaar in een hotel iets voorbij Kolding overnacht.
Echt leuk was het niet, maar wel netjes en volgens mij ook niet heel duur. Prima voor een nachtje slapen voor een doorreis.
http://www.hejse-kro.dk

Vålådalen–Sylarna "NP in oprichting" ten zuidwesten van Östersund en daarna de grens over richting Trondheim.quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:36 schreef Knutknuttsson het volgende:
Waar ga je uiteindelijk heen eigenlijk?

Gaaf!quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:47 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Vålådalen–Sylarna "NP in oprichting" ten zuidwesten van Östersund en daarna de grens over richting Trondheim.

Ik kan niet slapen op motorschepen.quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:55 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Gaaf!
Nachtboot dui-swe overwogen?

Dan zou ik het niet doen iddquote:Op woensdag 14 juni 2017 22:57 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Ik kan niet slapen op motorschepen.![]()

Wij zaten in Gammelroj Herregard in Kolding. Oud landhuis/pension. Je moet alleen zelf je ontbijt meenemen.quote:Op woensdag 14 juni 2017 20:44 schreef Hyperdude het volgende:

Klinkt goed.quote:Op donderdag 15 juni 2017 09:53 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Wij zaten in Gammelroj Herregard in Kolding. Oud landhuis/pension. Je moet alleen zelf je ontbijt meenemen.

Had je wel op visite kunnen komen, ik woon in Kolding.quote:Op donderdag 15 juni 2017 09:53 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Wij zaten in Gammelroj Herregard in Kolding. Oud landhuis/pension. Je moet alleen zelf je ontbijt meenemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |