Doet Voba dat ook? Postbank geloof ik wel.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:50 schreef MrTorture het volgende:
VoBa, omdat-ie om de hoek zit. TAN-codes per handy zijn wel ideaal voor betalingen. Mobiel heb ik vaker bij me dan een digipass.
M'n hypotheek heb ik bij de Commerzbank, omdat m'n financieel adviseur me dat adviseerde.
Ik heb het al gezien. Vanmiddag even naar de VoBa hier...quote:Op maandag 3 augustus 2009 08:37 schreef XL het volgende:
[..]
Doet Voba dat ook? Postbank geloof ik wel.
komt van een officiele EU website. Dus afrijden in Duitsland en dan een Duits rijbewijs, eh, Fuhrerschein, krijgen.quote:3) U heeft al een rijbewijs dat door een lidstaat is afgegeven, maar u wilt een categorie-uitbreiding
U moet uw aanvraag indienen bij de bevoegde instantie van het land waar zich uw gewone verblijfplaats bevindt (1). Zodra u een nieuw rijbewijs met de extra categorie krijgt, moet u uw oude rijbewijs inleveren.
Maar of dat nu ook geld voor een NL rijbewijs wat voor 1999 is afgegeven.....???? Er zijn in ieder geval mensen die wel gratis een BE hebben gekregen. Iemand hier zijn rijbewijs al omgewisseld?quote:Mit dem alten Führerschein Klasse 3 dürfen gefahren werden:
- Fahrzeuge bis 7,5t Gesamtgewicht und max. 3 Achsen,
- 2 achsige Anhänger,
- der beladene Anhänger darf maximal soviel wiegen wie das Leergewicht des Zugfahrzeuges,
- Hänger und Zugfahrzeug dürfen 12.000kg nicht überschreiten.
Water hebben wij via de plaatselijke leverancier. Stroom was een heel probleem, aangezien we contract hadden bij een of andere leverancier konden we niet bij een alternatieve leverancier terecht. Dat is dus RWE geworden, dat was de enige waar we terecht konden.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:40 schreef XL het volgende:
Goed een bank heb ik nu.
Nu kan ik andere dingen gaan regelen zoals Gas, Water, Licht en Televisie en Internet.
Hebben jullie tips/startpunten
omdat je gsm al naar t-mobile gaat kan het voordelig zijn om een totaal pakket te nemen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:40 schreef XL het volgende:
Goed een bank heb ik nu.
Nu kan ik andere dingen gaan regelen zoals Gas, Water, Licht en Televisie en Internet.
Hebben jullie tips/startpunten?
Alleen voor de mobiele telefoon staat al vast dat ik naar T-Mobile ga.
Yello wilden wij dus ook. Maar zonder een ander bedrijf waar ze ons abonnement op konden zeggen konden we er geen klant worden. En aangezien wij toen nog nergens klant waren kon dat dus niet.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:29 schreef MrTorture het volgende:
Stroom heb ik via Yello, lekker goedkoop :
bij bild.de staat er een heel stuk overquote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:32 schreef Rewimo het volgende:
Weet iemand een site waar je kunt vinden wat DLD voor maatregelen neemt tegen de Mexicaanse griep? Zoiets als de RIVM zeg maar?
Tnxquote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:53 schreef z80 het volgende:
bij bild.de staat er een heel stuk over
http://www.bild.de/BILD/r(...)stenlos-geimpft.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |