Bij de zaak waar ik was voor m'n exinores hadden ze idd ook een soort huismerk dingen die bijna hetzelfde zijn.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:22 schreef Sjowhan het volgende:
Of als je gehoorbescherming wilt die op maat gemaakt is, zou ik als ik jou was je laten adviseren in een speciaalzaak. Ze hebben vaak verschillende modellen en daaraan gekoppelde prijzen
.
Dat doet de muzikant niet hoor, maar de geluidsman.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:34 schreef Sakura het volgende:
Als je zelf muzikant bent, waarom zet je de versterker dan niet gewoon op een normaal nivo.
Echt volledig geestelijk gestoord die gasten die tegenwoordig concerten ed organiseren, geluid staat zo hard dat al het bezoek gedwongen wordt gehoord beschermers te dragen.
ZET HET GEWOON WAT ZACHTER
hangt van je oordopjes afquote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:57 schreef GoodGawd het volgende:
Trouwens weet iemand hoeveel dB er uit een iPod komt? (gem.)
Hoe weet je eigenlijk wanneer ie te hard staat, als ik hem op zijn hoogste stand zet doet het niet zeer ofzo, maar wanneer is het nou schadelijk.
quote:
Das waar ja... Heb jij ze ook dan Y?!quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:38 schreef Yorrit het volgende:
[..]
dat laatste sucks, want je kan ook de bullshitverhalen van de mensen naast je horen..
die 2e foto, die doppen heb ik ook, maar bij mij vallen ze redelijk op hoorquote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:39 schreef mstx het volgende:
[..]
Zo zien de Elacin doppen eruit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |