abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71309873
quote:
Politieagent vermoordt ex-vriendin in Halle

23/07 Een hoofdinspecteur van de lokale politie heeft woensdag zijn ex-vriendin vermoord met zijn dienstwapen in het Vlaams-Brabantse Halle. Vervolgens pleegde de man zelfmoord.

De 47-jarige agent vormde gedurende een maand een koppel met de 44-jarige vrouw. Korte tijd geleden kwam het tot een breuk. Toen de vrouw woensdagnamiddag enkele persoonlijke spullen kwam ophalen bij haar ex-vriend, schoot die haar in de slaapkamer neer met zijn dienstwapen.

De hoofdinspecteur pleegde na zijn gruweldaad zelfmoord.

Lees ook: Man schiet zwangere ex dood en pleegt zelfmoord
Gewurgd?

Het was de nieuwe vriend van het slachtoffer die de politie verwittigde. Hij werd ongerust toen zijn vriendin na lange tijd nog niet was thuisgekomen. De politie ging haar licht opsteken en trof de twee lichamen aan in de woning van de agent.

De lichamen moeten nu verder onderzocht worden, want het is niet helemaal zeker dat de vrouw om het leven gekomen is door de kogel. De kans bestaat dat ze daarna nog neergestoken of gewurgd werd.
Geschokt

Naar verluidt kon de 47-jarige man niet verkroppen dat zijn ex-partner nu al een nieuwe vriend had. De politie van Halle reageert enorm geschokt op het gebeuren. De dader was een gerespecteerd lid van het korps en een bekend figuur in de regio.

"Ongeloof, verbijstering. Zoiets geloof je niet", reageert zonechef Johan Vanwezer. Dat de hoofdinspecteur zijn dienstwapen mee naar huis kon nemen, kon volgens het korps niet vermeden worden. Normaal gezien moet een agent zijn wapen op het bureau laten, maar de hoofdinspecteur woonde vlakbij het politiebureau en kon er dus makkelijk binnen en buiten lopen.

Ongeveer rond dezelfde periode vond ook in Runkst bij Hasselt een gelijkaardig passioneel drama plaats.
Is het nu gerechtvaardigd om te zeggen dat de agenten hun ware gezicht verbergen, het land uit gezet moeten worden en de seculiere democratie achterlijk is.

Waarop de gemiddelde burger maar weer eens moet uitleggen waarom een seculier democratie niet achterlijk is, of gaat dat alleen op voor moslims en de islam?
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 10:35 schreef SadKingBilly het volgende:
En dan nóg mag ik de islam geen achterlijke cultuur noemen? Doe me een lol, zeg

Werkelijk ongelofelijk dat er nog steeds blinde gekken zijn die ontkennen dat moslims absoluut niet thuis horen in een beschaafde wereld. Tot het te laat is en ze hun ware aard laten zien (wat al steeds meer gebeurd)

moslims allemaal een enkeltje woestijn naar keuze en dan de grenzen potdicht. Laat ze elkaar maar afmaken in het midden-oosten.
hypocrisie spat er vanaf.

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 25-07-2009 11:13:48 ]
pi_71309899
verder gaat het wel met je?
  zaterdag 25 juli 2009 @ 11:15:57 #3
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_71309941
Hmm, apart topic.
pi_71310003
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 11:15 schreef ShaoliN het volgende: