Zonder te lezen, dat. Gewoon met rust laten, breezah's blijven breezahs, playyoss/mooiboys....quote:
quote:
Jezelf quotenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:16 schreef wazoomie het volgende:
Hyves.
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:30 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Jezelf quoten![]()
Oh ,wat ben je hip
Hoi Tante Sjaanquote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:29 schreef enchufa het volgende:
Je kent me niet, maar toch even een krabbeltje
[ afbeelding ]
Huhuuuhuhuu ik ben een viking.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:30 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Jezelf quoten![]()
Oh ,wat ben je hip
Hmm.. Ik ook niet, maar wel vaak van die mensen die reageren met "Ik heb er al 500!!1" als iemand zegt "Ik heb sinds vorige week Hyves en heb nu al 40 vrienden".quote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:34 schreef patatmetfriet het volgende:
Sorry maar ik heb nog nooit iemand ontmoet die heel stoer zei: "IK HEB 401 VRIENDEN OP HYVES!"
Ja, dat dus.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:38 schreef wazoomie het volgende:
[..]
Hmm.. Ik ook niet, maar wel vaak van die mensen die reageren met "Ik heb er al 500!!1" als iemand zegt "Ik heb sinds vorige week Hyves en heb nu al 40 vrienden".
Zulke mensenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:32 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Hoi Tante Sjaan
[ afbeelding ]
groetjes Priscilla, Ricardo en de kids
Klopt, die mensen zijn wel triest. Maar alsof je geen 400+ vrienden kunt hebben zonder 'add me' of je halve lijst niet te kennen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:02 schreef hetismijrobbert het volgende:
zoek voor de grap eens op "add me" en ziedaar mensen die 1385739 vrienden hebben omdat iedereen die wil ze mag toevoegen
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:33 schreef wazoomie het volgende:
[..]
Huhuuuhuhuu ik ben een viking. [ afbeelding ]
whehequote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:33 schreef wazoomie het volgende:
[..]
Huhuuuhuhuu ik ben een viking. [ afbeelding ]
iddquote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:01 schreef Skylark. het volgende:
P.S. 329 and counting.
En iedereen weet dat er wel degelijk een correlatie is tussen je aantal Hyves-vrienden en je sociale gedrag in het echt.
Foto's delen en becommentariëren, interesses van 'minder goede vrienden' uitvinden, gelijkgestemden vinden, die chick van gisteravond terugvinden.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:14 schreef Tja..1986 het volgende:
Maar je kan toch sowieso niet meer dan 10 a 20 echte vrienden hebben. En dan schat ik het al ruim. Daar heeft toch niemand tijd voor. Vriendschappen moet je onderhouden, als je iemand minder dan 1x per maand ziet, is het niet echt een vriend meer te noemen. Maar hyves is dan ook niet bedoeld voor vrienden, want die kan je wel bellen, mailen. Meer voor vage kennissen die je ergens voor nodig kan hebben
Ik moest hysterisch hard lachen omdat het waar is.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:32 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Hoi Tante Sjaan
[ afbeelding ]
Hurhur altijd leuk die mensen die je niet kennen en een oordeel over je geven.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:06 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
BIj mij zit er nog altijd een betekenis achter.. in vergelijking met jouw ''mooiboy'' avatar , zo'n pauper die als een schaap achter alles aangaat.
Zo'n modebewuste loser die nog uit de kast moet komen.
[ afbeelding ]
Ja idd. Het zijn trouwens vooral vaak mensen op Fok! die dat denken. 'Vrienden' heeft op hyves ook een heel andere betekenis. Ik vind het trouwens wel handig, want soms heb je helemaal geen gegevens van iemand en heb je diegene onvoorzien toch nodig en dan heb ik die vaak toch op hyves...quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Klopt, die mensen zijn wel triest. Maar alsof je geen 400+ vrienden kunt hebben zonder 'add me' of je halve lijst niet te kennen.
Ben ik de enige die vind dat dit op een vagina lijkt?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:29 schreef enchufa het volgende:
Je kent me niet, maar toch even een krabbeltje
[ afbeelding ]
KUT. What has been seen can not be unseen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:01 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ben ik de enige die vind dat dit op een vagina lijkt?
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:01 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Wie anders dan jij zou zoiets zien.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:01 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hoe kom je toch aan die hoeveelheid viewsquote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:15 schreef MaddoxX het volgende:
Vrienden (180)
41816 x bekeken, Hyver sinds 20-10-2006
Wauw, als kanker een animated gif wasquote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:32 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Hoi Tante Sjaan
[ afbeelding ]
wel op fok niet op msnquote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:20 schreef x3ro het volgende:
[..]
Hoe kom je toch aan die hoeveelheid views
Kheb dr zelf 190
Denk je werkelijk?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:02 schreef J-heronimus het volgende:
Wat is de definitie van een vriend?
Als je je vrienden, collega's, familie, mensen uit de buurt, mensen van de vereniging en (oud)-klasgenoten toevoegt dan komt een normaal persoon als snel op honderden mensen in zijn vrienden lijst. Het is meer een kennissen lijst denk ik.
En daarbij mag het gemiddelde van jongens nog 100 vrienden lager liggen dan het gemiddelde van vrouwen om diverse redenen.quote:
Dit dus.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:02 schreef J-heronimus het volgende:
Wat is de definitie van een vriend?
Als je je vrienden, collega's, familie, mensen uit de buurt, mensen van de vereniging en (oud)-klasgenoten toevoegt dan komt een normaal persoon als snel op honderden mensen in zijn vrienden lijst. Het is meer een kennissen lijst denk ik.
Je kan max 7 best friends hebben heb ik ooit gelezen. Komt wel overheen met jouw 20 echte vrienden max.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:14 schreef Tja..1986 het volgende:
Maar je kan toch sowieso niet meer dan 10 a 20 echte vrienden hebben. En dan schat ik het al ruim. Daar heeft toch niemand tijd voor. Vriendschappen moet je onderhouden, als je iemand minder dan 1x per maand ziet, is het niet echt een vriend meer te noemen. Maar hyves is dan ook niet bedoeld voor vrienden, want die kan je wel bellen, mailen. Meer voor vage kennissen die je ergens voor nodig kan hebben
Ik heb er 4000.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:28 schreef Daniane het volgende:
Ik heb er 414.
Nog weinig in vergelijking hoeveel sommige uit mijn klas hebben(meer dan 1000, 700 enzo..)
had je bij moeten zijnquote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:46 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
HYVES!!!!!!!!!!![]()
![]()
Kwam er gister achter dat een oude maat van mij het ook heeft, heb hem daar eigenlijk echt op betrapt !!!
Hij en ik waren altijd de enige die het niet hadden, wat een meeloper!!![]()
![]()
Jankerd!!!!!!!!!!!!!!!
Ik vind je stoer.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:12 schreef cooleboy het volgende:
Er mogen maar een klein elite zich mijn vriend noemen op Hyves.
cool
Vertel?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:01 schreef Skylark. het volgende:
En iedereen weet dat er wel degelijk een correlatie is tussen je aantal Hyves-vrienden en je sociale gedrag in het echt.
Die hype is met een beetje geluk volgend jaar overquote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:15 schreef Joosterd het volgende:
Altijd leuk die jongetjes/Meisjes met te uber grote zonnebrillen![]()
Haha, jij staat nu voor schut omdat je als enige geen hyves hebt.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:46 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
HYVES!!!!!!!!!!![]()
![]()
Kwam er gister achter dat een oude maat van mij het ook heeft, heb hem daar eigenlijk echt op betrapt !!!
Hij en ik waren altijd de enige die het niet hadden, wat een meeloper!!![]()
![]()
Jankerd!!!!!!!!!!!!!!!
Hyves![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Edit:
hyves
Bij jongens zegt het aantal vrienden op Hyves niet zoveel, maar als een chick geen Hyves heeft of minder dan 200 vrienden dan is ze meestal niet lekkerquote:Op zondag 26 juli 2009 17:54 schreef Marseille het volgende:
[..]
Vertel?
Op mijn eerste hyves had ik iets van 250 vrienden, maar heb die ff een tijdje geblocked en nu heb ik een hyves met rond de 90 echte vrienden en kennissen (en dan heb ik er nog een hele boel, denk net zo veel, die geen hyves hebben of willen) maar ben nog steeds dezelfde persoon met hetzelfde sociale gedrag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |