Volgende wk alweerquote:Op zondag 26 juli 2009 20:29 schreef Mama_Mia het volgende:Wanneer gaan de kleintjes weg? Wil ze nog wel ff zien
wat stoer die kamer!quote:Op zondag 26 juli 2009 22:52 schreef Logician het volgende:
[..]
Volgende wk alweer![]()
Als je wilt kan je komende wk wel een keer langskomen![]()
ps: vanaf deze link verder klikken naar rechts van begin tot eind resultaat v.d kamer
stoere kamer logician (ben hier trouwens vooral aan het lurken geweest)quote:Op zondag 26 juli 2009 22:52 schreef Logician het volgende:
[..]
Volgende wk alweer![]()
Als je wilt kan je komende wk wel een keer langskomen![]()
ps: vanaf deze link verder klikken naar rechts van begin tot eind resultaat v.d kamer
Thxquote:Op maandag 27 juli 2009 19:31 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
stoere kamer logician (ben hier trouwens vooral aan het lurken geweest)
trouwens wel een tip, je tags zijn wel super leuk maar zou ze wel weer weg halen, er zijn namelijk nogal veel gegevens te vinden op de foto die niet iedereen hoeft te weten lijkt me.
asjeblieft! trouwens super dat je zoon zo blij is met zn kamer, hij heeft het ook wel verdient!quote:Op maandag 27 juli 2009 19:49 schreef Logician het volgende:
[..]
Thx
De kast staat er en hij komt over 30min thuis ben zo benieuwd!!! Spannend!!!!!!!
Guus moet trouwens zijn ballen er af ben ik bang, hij begint sproei bewegingen te maken, morgen DIRECT een afspraak maken dus (arme guus)
Oei zielug.......quote:Op maandag 27 juli 2009 19:49 schreef Logician het volgende:
De kast staat er en hij komt over 30min thuis ben zo benieuwd!!! Spannend!!!!!!!
Guus moet trouwens zijn ballen er af ben ik bang, hij begint sproei bewegingen te maken, morgen DIRECT een afspraak maken dus (arme guus)
het is dan ook een schatquote:Op maandag 27 juli 2009 21:19 schreef Logician het volgende:
Kind, was voor het eerst in zijn leven langer dan 5min stil![]()
En nu niet meer aanspreekbaar zit te gamen achter zijn pc, en super super blij
dat is goed om te lezen Chavezquote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:56 schreef chavez96 het volgende:
hahahahaha
en ik ben ook heel blij met mijn kamer
Meneer heeft er nu ook een zwarte 2pers. slaapbank met 4 bijpassende kussentjes en een lack licht kleurig tafeltje bij.. m.a.w klaar tot aan op kamers wonenquote:
Ja zeiden al die heeft niets meer nodig voor als hij gaat studeren meer straksquote:Op donderdag 30 juli 2009 08:18 schreef Crazy-p het volgende:
dat hoop ik idd ook!
en nog meer spulletjes voor chavez.. nou dan kan die voorlopig wel weer vooruit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |