Oh ik dacht juist dat het daarom ging, gezien je OPquote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:05 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
nee, maar dat staat hier los van.
Optische illusie, door al dat gescheld met kanker krijg je de indruk dat het om het kankerfonds gaat.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:06 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Oh ik dacht juist dat het daarom ging, gezien je OP
Oh optisch gezichtsbedrogquote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:08 schreef On het volgende:
[..]
Optische illusie, door al dat gescheld met kanker krijg je de indruk dat het om het kankerfonds gaat.
Als je dan een kuttopic maakt, verander de tekst dan wel zodat de boel kloptquote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:50 schreef kurk_droog het volgende:
Die gast die me moest inwerken was te laat en lui, hij heeft me niets uitgelegd.. stond ik daar voor een deur te bedelen voor "het goede doel"
Ik zat zo lekker tv te kijken toen ineens die hoerige kut bel ging. ( vergeten om de stekker eruit te trekken ). Ik dus open doen. Zie ik daar een of ander pis ventje staan die ik schat op 19 a 20 jaar. Hij kwam om geld bedelen of zo. Ik bedel geld bij mijn eigen rekening dus waarom zou ik geld geven aan zulks kk dwaas. Ik wou de deur al dichtdoen aangezien ik meer dan 1 minuut al naar dat kanker gezicht keek toen die ineens met deze opmerking kwam: dus.. het maakt u niet uit dat er kindjes in Afrika sterven aan de diarree?
Toen moest ik meelf echt inhouden om geen kakje te laten op zijn kk hoofd! Waar gaat het met de jeugd heen!!!!!
nee, in klb moet er altijd een opening zijn om meer over te klagenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:11 schreef Devvie het volgende:
[..]
Als je dan een kuttopic maakt, verander de tekst dan wel zodat de boel klopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |