Oe crap inderdaad. Zogenaamd stoere tienerpopquote:Op maandag 27 juli 2009 11:02 schreef on_air het volgende:
[..]
Volledig ruk. Maar niets ergers dan All American Rejects. Dat trek ik echt niet.
Ik kan dit niet meer horen.quote:Op maandag 27 juli 2009 11:06 schreef on_air het volgende:
Ah, het chanson waar mijn populaire-muziek-obsessie mee begonnen is. Dat ik opeens radio ging luisteren en niet meer alleen Radio 10 Gold bij de grootouders of de platencollectie van mijn vader.
Ouwe lulquote:Op maandag 27 juli 2009 11:09 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik kan dit niet meer horen.
Toen ik in, pak 'm beet 1991, in Rimini vertoefde, gingen in de clubs alle nichten op los op dit nummer.
Slechte associatiequote:Op maandag 27 juli 2009 11:09 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik kan dit niet meer horen.
Toen ik in, pak 'm beet 1991, in Rimini vertoefde, gingen in de clubs alle nichten op los op dit nummer.
College rock. Verschrikkelijk.quote:Op maandag 27 juli 2009 11:07 schreef cosmick het volgende:
[..]
Oe crap inderdaad. Zogenaamd stoere tienerpop.
Maar of het ook erger is dan Maria Mena ..
O, ah.quote:Op maandag 27 juli 2009 11:12 schreef on_air het volgende:
[..]
Maria Melancholisch. Ik kan het nog wel hebben. Maar ben dan ook behept met een bizarre verzameling vrouwelijke hormonen.
De oude college punk was wel leuk (Blink 182 bijvoorbeeld)...quote:Op maandag 27 juli 2009 11:12 schreef on_air het volgende:
[..]
College rock. Verschrikkelijk.
Maria Melancholisch. Ik kan het nog wel hebben. Maar ben dan ook behept met een bizarre verzameling vrouwelijke hormonen.
quote:Op maandag 27 juli 2009 11:19 schreef Brennel het volgende:
Mogge! Wat een weertje![]()
I kissed a girl and I liked it
Deze dan:quote:Op maandag 27 juli 2009 11:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Katie Perry is best wel een geil dingetje zo af en toe
Maar zij jou wel gok ikquote:Op maandag 27 juli 2009 11:56 schreef SilentChaos het volgende:
Ondanks haar irritante gezing vaak zou ik haar niet m'n bed uit schoppen
Wehehequote:Op maandag 27 juli 2009 12:03 schreef SilentChaos het volgende:
Jaded
Maar ik ben heul lekker hoor CosIk zou mij doen
quote:Op maandag 27 juli 2009 12:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Blijkbaar is 't ontzettend lastig om die kutplaat van KoL in te starten ofzo: http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/7116 . Waarom staat ie 4 keer in de lijst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |